Miltä kuulostaisi Pialevesi-Pulkoskoski? Tai sitten Lossisaareen kahville?
Printable View
Miltä kuulostaisi Pialevesi-Pulkoskoski? Tai sitten Lossisaareen kahville?
Minä en maantiepyörään koske ennenkuin jäät on paenneet, mut syklolla voin lähtiä kamalilla ylipaineilla matkaan
Joo, kävin äsken Jälän kiertämässä Väänälänrannan kautta. Ei vielä tarvii maantiepyörällä lähtee jos ei isoja teitä pitkin mene. Cyclolla voisi huomenna käydä.
Minä joudun jättämään väliin, kun ei ole kalustoa. Maantiepyörällä ei huvita vielä lähteä ja sitten ei ole ku noita läskejä. Joutuisi laittamaan läskiin vielä isommat ylipaineet kuin Kyrdis Cycloon ja silti miesten seljät häviäisivät horisonttiin. Katselin minä kyllä Emännän 3-vaihteista Tunturi Ryderia autotallissa sillä silmällä mutta ei se antanut mitään vasta kaikua!
Ryder, tunturi ryder. Jos ei asfaltilla perässä pysy nii ei pitäisi jäädä kalustosta kiinni, muu selittely turhaa
Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla
Sitten se kai on miehestä kiinni. No olen minä käynyt Läskillä harjoittelemassa maantie ajoa. Eilenkin 25km tuulitunnelissa vastatuuleen. Kyllä se liikkuu kokoajan eteenpäin vaikka välillä tuntui , että nyt lähdetään taaksepäin. Myötäseen se kulki paljon mukavammin. No nyt alkaa raskia ajaa maantie konkelilla.
Onkohan Siilin polut vielä ajokunnossa?
En usko, että ovat mutta voisin yrittää illalla käydä katsomassa.
Ei toinna vielä haaveilla, eine vielä kunnossa ole
Jokohan ensiviikolla alkaisi taas Kallen kevyet maastolenkit? Kävin ulkoiluttamassa Muklukkia kun se ulvoi tuolla autotallissa että tahtos päästä ulos, paanat alkaa olla ihan ajettavassa kunnossa. Ja äkkiähän sinne uraa syntyy jos osallistujia löytyy?
Viikonloppuna osa oli jo ihan ajettavia pätkiä. Mutta latupohjat ja kelkanurat oli vielä silloin jäässä ja lumessa.
Käärmelahdesta pääsi polkuja pitkin Hamulaan asti kun pysyi harjujen päällä. Keskiviikkona voisi aloitella...
Olisko tänään halukkaita ajelemaan maastolenkkiä? Illalle lupasi hyvää keliä. Huomenna voi olla vähän huonompaa kelien puolesta...
Minä voin lähtee.
Mikähän aikataulu suunnitelmissa?
Olisko klo 17.30 ja Hamula?
Crossimontun päälle 17.30 jos jaksan niin yritän kömpiä paikalle
Katson kerkeänkö myös.
Minä tulen paikalle, niin on hoidettu itselle pakoksi asetettu osallistuminen vähintään kerran vuodessa, kun ei muuten näyttäisi saavan aikaiseksi. Jos vaikka intoutuisi useamminkin tulemaan.
Onko suunnitteilla mitään yhteislenkkiä?
Keskiviikkona on varmaan tarjolla Kallen kevyt maastolenkki. Tänään illalla meinasin mennä kahtelemmaan miten kosteita polut on...
Joo maastoa keskiviikkona, se on taas lenkki keskeytyny rengasrikon takia , kolmas neljään päivään. Mustanvirran sillalla tuuleksii mukavasti
Itselläkin tarkoitus illasta käydä kattelee märkyyttä, kun lupas parempaa keliä.
Moneltako meinasit? Kyrdis: pitäskö laittaa umpikumiset?! :)
En oo vielä aikaa suunniteltu.. äsken sain syötyä ja sisurin vaihdettua.. Pöljällä asun.
Tänään olis ajot klo 17. Pataskin parkkipaikka...
Ilmaannnun paikalle melekosella todennäkösyyvellä!
Huomenna KEVYT ja rauhallinen kampien vatkaus maastosa. Klo 17.12 crossimontun piälläkö ko kö?
Onko tällä vkolla ajuja vai sokeristako immeiset
Tänään vois ajella. Loppuviikolle luvattu niin paljon vettä, että meikäläiset sullaa. Mulle kävis 17.30. Lajin saatte päättää, mulle käy molemmat mehän tai tie.