Joku pullantuoksuinen aboriginaali. Kuvaaja käski sanoa joko muikku tai mulkku mut se ketatakkinen vaan mököttää.
Printable View
Joku pullantuoksuinen aboriginaali. Kuvaaja käski sanoa joko muikku tai mulkku mut se ketatakkinen vaan mököttää.
Joku juoppo varmaan, kun ajaa käytetyllä pyörällä.
Kiitos porukalle! Hauskaa oli koko rahalla ;) Lopussa se keltatakkinen opas olis halunnut kestitä meitä mut kaikki selitteli, että kiire kotiin.
Liekkö mitä kotipolttosta ois tarjonnu. :) Oli kyllä melekosta rytkytystä tuolla läskillä nuo Syväojan neulaspolut ja loivat alamäet. Voipi olla että jotuu pari palautusjuomaa ottaa illalla.
olipaha lenkki, täytyy sanoo ettei tuollaseen ajoon tuo 65 asteen keulakulma ole niitä parhaimpia :) renkaatki paskat, kunto kanssa, mutta pylly tykkäs boutique hipsteripenkistä.
kiitti kaikille seurasta vielä.
mä pidän kaljattoman päivän, mut huomenna viikoks kursseille opiskelee palauttavia :D nyt on sentäs navigaattori.
Miten on ukkojen huomisen kunto? Mulla menee myöhään tänäön, mutta puoliltapäivin vois koittaa jotaa lenkintynkää kehitellä. Hitaasti ja vähän hengessä.
Puol viis meinasin kiepata pariksi tuntia tohon Haikalaan. Pyörähdän Isoniitun koulun kautta, jos on mukaanlähtijöitä.
Tänään vartin yli kuusi raapastaan Isoniityn koululta liikkeesse maastoilemaan. Suuntana vesitornin kautta tornarin/palomäen maastoihin, jos ei toisin ajeta.
Ihan asiallinen lenkura siitä kehkeytyi, monta sukellusta saatiin aikaiseksi, onneksi lumi on pehmeää.
Kiitos seurasta jälleen kerran, onneksi ei kenellekään käynyt sen kummemmin, vaikka melkoisia muksahteluita tuolla olikin. 10-20cm pöpperölunta laitto renkaat toimimaan komeasti käärmeinä hetkittäin.
Mukavan leppoisa flunssanjälkeislenkki, mä huomasin kanssa hetkitäistä renkaan kiemurtelua kun kokeilin mutiksen pyörää.
Kiitos hyvästä lenkkiseurasta. Hauskaa oli ja actioniä tarpeeksi [emoji16]
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...3ef713fe40.jpg
Dillinger 4 ja 5 nastoilla testilenkillä Mäntysalossa.
Molemmat jatkoon.
Tänään lähimaastoajelua alkaen klo 10:45. Lähtö tornarin parkkipaikalta.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...86d0da9678.jpg
Ryhmä rämä tauolla.
Huonolta tuntuu katella kun muut ajelee. Josko piakkoin itekin kun saa tikit pois handusta. Mikä toi ekin? Fillari on.
Haikalan polkuja kävin tänään katselemassa ja mukavasti reilu parituntinen pyörähti ajellessa. Pääpolut ihan hyvin tamppautuneet ja hieman koitin muillekkin ajaa jälkiä, jos saataisiin koirankusettajat ja pyöräilijät menemään niitäkin.
907 tuntuu nappihankinnalta, kun saa nuo "Pahat tubeless ongelmat" korjanneeksi :)
Mä olen huomenna himassa koko päivän, saa tulla pyörähtämään
http://i.imgur.com/u1v01PK.jpg
Mustamäeltä jonku läskiraideri taukopaikka. Siitä huippubaanan alotusnyppylän jyrkän alta.
^ Eki_boomer saattaa tietää tosta jäljestä enemmän, taitaapi olla vastuussa siitä ;-D
(Jos mää Luin oikein rivienvälistä)
Mun kenguruloikka löytyy sieltä sähkölaitoksen vieressä olevasta vikasta mäestä.
3. Pieni mutta syvä vekki. Parempi kuitenkin ehkä että en tarrautunut sun "vesi" voiteluun.
Ei ollu aamusel paljoo jälkii Numlahden valtatiell. Iltapäiväl oli jo yhet seurattavaks :) Mut ei kyl ollu JumpoJimis yhtää liikaa vetopitoo. Eikä kyl sivuttaistakaa.
Paluumatkal tuli vastaa kaveri kaks koiraa hihnois (rispektii) ja jälkikasvu repus. Kehu, et seutu o mukava rauhallista. Edellise kerran oli tavannu vastaatuleva fillari viime kevään, vaik käy kävelees siä vähintää kerra päiväs...
Edit: empä tienny tänää mettässä körötellessäni ajelevani tulevan ohikulkutien pohjilla...kehitys kehittyy.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...37a65fe7a1.jpg
Ei ollut Teponkalliollakaan kukaan ajanut. Jalanjälkiä oli kyl.
Haikalassa bongasin matkan päästä viiden jälkeen läskipyöräiljän. Perä vaan vilahti, en ehtinyt ees huudella mittää
Tuolla näyttäis olevan suunnitelma enemmän pohjosessa, 4.2 kohta http://www.nurmijarvi.fi/filebank/65...uverkkonet.pdf
Sivu 42 löytyy kiirellisyys asteet tie projekteille. Ois ihan kiinnostava nähä onko mitään konkreettisempia aikatauluja olemassa, tietäis missä pitää käydä ajamassa ennenku projektit alkaa.
Toi mun linkkaama on tält vuodelt ja vaikuttaa ny oleva vaa toteuttamist vaill. Yks valitus siit o vetääs. Mut en löis vetoo sen menestymise puolest. Rahojaki o budjetoitu, joten voi liikahtaa ihan pariss vuodess. Osa mettistähä o jo kaadettu tual.
Toi toine o v.2005 tehty pitkä tähtäime suunnitelma. Ohikulkutien linjaus on se jälkeen eläny aika moneen kertaan. Mut siin näkyy se Ekin naapurii suunniteltu Tornimäentie. Ei tuu toteutuu kymmenee vuotee, ellei tontita ala menee kaupaks aika vauhdikkaast.
Se on ROSE The Tusker, protomalli. Löysin sopivasti käytettynä, niin ajattelin kokeilla läskiä. Tuotantomalliin erona on aluhaarukka kuitusen tilalla, seatstay erilainen muotoilu, ja parempi voimansiirto, SRAM GX osien tilalla X01 osasarja. Ihan asiallinen vehje. 1x11, guide jarrut, ethirteen kammet, easton / raceface putkiosat. Tosin navat / kiekot on hinnat alkaen kamaa, takanapa hajos ja uusi on tällä hetkellä tilauksessa.