jees, sain pitkästä aikaa ajettua pienen ulkoilulenkin ja takaisin USA:han matkannu paketti päättikin palata Suomeen, kiva :) täällä kun kovasti jo odoteltiin...ja muutama paketti luikahti tullin ohitte, hyvä.
Printable View
jees, sain pitkästä aikaa ajettua pienen ulkoilulenkin ja takaisin USA:han matkannu paketti päättikin palata Suomeen, kiva :) täällä kun kovasti jo odoteltiin...ja muutama paketti luikahti tullin ohitte, hyvä.
Lottovoitto!
Rupesin tarkistelemaan lottotiliä, jotta tarttiskos sinne siirtää lisää rahaa.
Yllätys olikin suuri, tilihän suorastaan pullisteli, minusta oli tullut Lottovoittaja :)
Sen verran paljon tuli, ettei sen tähen tartte hommia lopettaa, 10 € :D
:) kiva, sain muutaman kuvaprojektin tehtyä, enää ei ole kun 25 talviprojektia jäljellä, mutta jos hyvä päivä sattuu niin siinä saa kymmenen projektia päivässä. Tästä se lähtee...
Se että jaksoi aamulla nousta "kunnolla" sängystä. Mulla on ikävään hermokipuun lääke kokeilussa ja se aiheutti jäätävän päänsäryn ja väsymyksen...
No vitsit, lääke aiheuttaa enempi vaivoja kuin mitä auttaa. Sain kerran migreeniin Tramal-injektion ja se nyt todellakaan ei auttanu vaan sitten se vasta oksennutti ja tuli entistä kammottavampi olo. Sama juttu kun kokeiltiin Ketipinoria....en päässy kunnolla liikkumaan ja puhe "juuttui kurkkuun", kammottava "lääke".
^ Migreeniinhän tekee tuloaan joku topakampi lääke, iltapaskoista luin.
Toimittaja oli ollut koeryhmässä jäsenenä, joka oli saanut ehtaa ainetta.
Oli kuulemma tepsinyt ja vaiva loistanut poissaolollaan ja oli hämillään, millaista elo voikaan olla ilman vaivaa. Jakson päätyttyä vaipui lähes epätoivoon paluusta entiseen tähden.
^ joo ja hinta on vähän enempi kun mun kuukausipalkka, injektio kerran kuukaudessa ja jotain 600euroa. Ei ole Kela-korvattava eli ei kerrytä lääkekattomaksua. Eli poissuljettu asia ja ajatuskin. Mikään lääkehän ei tasavarmasti poista migreenialttiutta, kohtauksia voi olla vähemmän tai ne voi lieventyä.
Tiedän mä kyllä yhden lääkkeen joka tehoaa kohtaukseen alle puolessa tunnissa, ja se on edullinen lääke. Vaikeempi saada, jos ei sitten ite kirjoita...eikä sittenkään ole maailman paras idea.
:) Mutta tulikin taas kuvauspäivä, nyt ei tarvi kun enää 1-2 kivaa talvikuvauspäivää ja olen saanu talviprojektit kuvattua. Toivottavasti pääsee sitten vakiopaikalle, helpompi paikka kun kiivetä korkealla lumi"vuorelle" kuten nyt.
ps. naisten perinteisen hiihtotavan kymppi, hyvä juttu. Nyt kun vielä Bö voittaa ampumahiihdossa niin täydellinen urheilusunnuntai.
pps. olipa jännittävä miesten ampumahiihto, mutta - Bö voitti, jipii eli täydellinen (penkki)urheilusunnuntai
Voi tätä selostajien riemua ja eläytymistä :)
Linkki vie youtubeen, jossa tuli vastaan alamäkiajaja Danny Hartin voittaisa lasku.
https://m.youtube.com/watch?v=f5Um03RJO7E
Pari tuntia kuutamohiihtoa lähimetsien raikkaassa -26 talvisäässä sa suun korviin.
https://lh3.googleusercontent.com/Ym...=w1314-h739-no
Joku kommentoi työpaikkaani hihkuen sanalla tropiikki. Kovin lämmintä täällä ei ole niinkään, sopiva töille ja viherrykselle. Esim. toi tänä vuonna 7 vuotias rahapuu on 75cm/kantti ja siinä on kaksi mun ranteen vahvusta runkoo.
jipii jipii :D :D :D nahkeeta.....juuri tuli ilmoitus shapewaysilta että he ovat produced mun tilaamani nahkiaiset ( hyppii ja taputtelee käsiä)
Ja sain myös jotain ihan kelvollisia ( pienen muokkauksen jälkeen) kuvia.
Kaisa Mäkäräisen onnistuminen ampumahiihdon tämän päivän kisassa, radiosta kuulin jotta oli sujunut hyvin :)
^ kuulemma elämänsä ehkä tärkein kakkossija.
Mutta Johannes BÖ voitti yhdestä pummista ( ja siitä että mä seurasin kisaa kotisoffalta) huolimatta miesten pikamatkan ylivoimaisesti yli 20s erolla...tai sieltä tuli joku toinen norski väliin... seuraavaan. Bööt on mun suosikkejani, mutta Tarjei ampui kaksi pummia.
Voisikohan olla....tullasin juuri paketin josta en yhtään tiedä, ei ole ainakaan mikään ebay-paketti että voisihan olla vaikka nahkeet mukit ja pyyheet? olisi nyt....
Nuoriso-osaston puu- ja lumihommien hoito vastikkeena..
Kohta varmaan neitosen moposkootterikin löytää tiensä
meidän talouden säätämöön...
Ilmanvaihdon termostaatti elää sittenkin! Kapillaarivanhuksen
mekaaninen osa-alue oli vaan vähän jumiskossa.
Tuorein pyöräprojekti alkaa olla valmis.
Tuli hieno täysaurinkoinen kuvauspäivä :) voi vitsit kun on hermostuttanu kun on pitkä vapaapäiväjakso ja olisi aikaa kuvata.... ja nyt sain luultavasti suurimman osan jäljellä olevista talviprojekteista kuvattua. ( äh, salama ei välähtäny ekoissa kuvissa niin jäipä vielä projekteja...)
Joo tosiaan hieno päivä! Toivottavasti elokuvantekijät ovat hereillä. Voisin katsoa näissä maisemissa kuvattua bondia..
Juu, oikeinkin hieno päivä ja vaikka asteita paljonkin, niin nyt ne ei ole niitä semmosia kylmiä asteita. Oikein mukavasti tarkenee :)
^ ihan totta!
[IMG]https://farm8.staticflickr.com/7840/...f308080b_b.jpgUusisukupolvi by Hartsa T, on Flickr[/IMG]
Väkisinkin saa hyvälle tuulelle tuollainen uusi sukupolvi
Mä ohjeistin kerrankin tarpeeksi kattavasti ja työkaveri teki ekalla yrittämällä vimosenpäälle huippulaatua!
Kun itse luulee joskus, kylläkin harvemmin, kirjoitaneensa joskus jotain merkityksellistä ja sitten vuosien päästä törmää Googlesta jotain etsiessään OMAAN tekstinpätkään, niin huvittuneena toteaa, että aivan aiheesta tuo on uponnut nettisuohon ja nopeastihan nuo uppoavatkin näihin netin heteisiin. Sitoneeko edes hiiltä kuten turve?
Alfabeettiakrobatian anagrammimuoto:rolleyes:
Anagrammi: persereica = esperi care
Jäsen "Pätkä" viestiä lainataen (kiitos).
^ On myöskin Eh-Type
https://scontent-dus1-1.xx.fbcdn.net...60&oe=5D00E95C
Pään magneettikuvauksen tulokset.
Ei tänään, mutta torstaina useat eri tiaslajien edustajat olivat vahvasti kevään
lähestymisen lähes riehaannuttamia. Etupihan pönttöä havittelee goottihenkinen
sinitiaisuros (todella tummansävyinen yksilö).
Huomasin aamulla töihin lähtiessä, ettei ollut enää täysin pimeää.
Huomasin eilen töistä tullessa, ettei ollut enää täysin pimeää.
Samaa katsoin tänään minäkin. 7.45 töihin lähtiessä ei ollut enää pimeää.
Oliko käytävät "hyvin ilmastoidut" - ainoo lause jonka mä ymmärsin mun pääni magneettikuvauksen lausunnosta :D tosin tästä on....jo 13 vuotta aikaa.
Mutta sattui tämä aurinkoinen kuvauspäivä tosi hyvään saumaan jos lumet on kohta mennyttä. Ja tuli tosi kauniita kuvia ja sain paljon projekteja valmiiksi. Muutama vielä jäi ottamatta, mutta niihin tarvii vaan alustan päälle lunta ja sen pystyn järjestämään pakastimessa olevien lumipussien lumellakin.
Tilinauha, tuli työkalukorvaukset ja muut lisät tiliin "kuin tilauksesta" (ollut tuhottomasti menoja)
Hyvä sisuri on hyvä vaikka laukun hihnana. Cyclon vanha conti joustaa sopivasti vaikka kassissa painoa on niin että huh huh. Elämässä on kiva olla joustoa.
Merelle jaksoin vaivautua pitkästä aikaa ja valoisaakin oli.
Ja kaupan kautta palatessa joku esiteini keuli vastaan lumipöperössä Länsiväylän ylittävällä kevlisillalla. Alamäkeen
nahkeeta, nahkeeta, seitsemän kidusaukkoa sentään :D :D
Aivan ihanat nahkeet nahkiaiskorut tuli just. Hopeiset ja kullanvärinen, tämä kullanvärinen on ihan kun kultainen. Siis kertakaikkiaan, mä oon nyt onnesta ihan ympyriäisenä tänään.
Laitoin erittäin hyvää palautetta suunnittelijalle ja ShapeWaysille.
^ Onkos niitä reikiä 7 kpl/puoli, eli yhtensä 14 kpl? Muuten ei mene jako tasan, toisella puolella on oltava yksi reikä enemmän, mitä nyt sormilla laskin. Eikä ollut kädet housuntaskussa, sekin laskuvirhemahdollisuus eliminoitu.
^ tarkoitat kidusaukkoja mä sanon niitä "pisteiksi", niitä on 7 molemmin puolin, tosin joskus on "kehityshäiriöitä" ja joku kidusaukko on saattanut jäädä kehittymättä. Silmät molemmin puolin. Keskellä päätä "valoa aistiva piste" = 9 silmää > nejonöga, (fluss)neunauge, silm.
Taiteessa tosin voi olla tyyliteltyjä nahkiaisia, ei se minua haittaa, ollaan me ihmisetkin aika erilaisia.
Tuossa vielä ne 9 silmää:
https://www.fiskepleje.dk/-/media/Si...742E153F1F2B07