Kiitos Japi ja Suurtumpelo lenkkiseurasta, kovia poikia olette ajamaan. Siitähän tuli kunnon vauhtitreeni itselle.
Printable View
Kiitos Japi ja Suurtumpelo lenkkiseurasta, kovia poikia olette ajamaan. Siitähän tuli kunnon vauhtitreeni itselle.
Hyvä että kulki :)
Minua ei kyllä ole tehty näitä kelejä varten. Lauantainkin lenkin jälkeen tuli muutaman tunnin kuluttua tosi heikko olo ja pääkipu, samoin muutaman muunkin helteisen lenkin jälkeen on käynyt. Juotavaa on mennyt ja ruoka maistunut ajon jälkeen, mutta ei vaan palautuminen toimi ollenkaan.
Koitetaan tänään silti päästä maastolenkille, startti klo 18 moottoriradan puomilta.
Jää tänäänkin porukkalenkki väliin kun työmatkatempoilen tämän viikon ja seuraava viikko menee lomailessa :)
Positiivista on se, että sain eilen laitettua upouuden ralliranen maasturiin. Kyllä meni niin hienosti tubeleksena, että ei taida contin kumeihin olla paluuta.:)
Pääsikös maastoporukka ukkosen alta pois?
Ensiviikolla keskiviikon maastolenkkinä ajetaan XCO-kisa Hattulan hiihtomaan ympäristössä. Rata on eri reitillä kuin viimevuonna.
Katsotaan miten keli kehittyy, mutta olisiko viikonloppuna innostusta lähteä maastoon ajamaan myöhemmin illalla? Vaikka klo 20-21 ja jonkunlainen retkiajo esim. Hattulaan linnavuorelle paistamaan makkarat ja takaisin.
Mahdollisesti maantieversiokin toteutettavissa, jos tulee mieleen sopiva taukopaikka. Eli yhteensä 2-4 tunnin ajoaika hakusessa rauhalliseen tahtiin.
Viikon päästä voisi taas aloittaa pyöräilyn :)
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Ajetaanko huomenna (la) maantielenkki esim puomilta klo 15:15.
Ajetaan vaan, mutta ajatuksissa 1,5 - 2 h kevyesti.
Puomilta klo 15.15.
Koitan päästä paikalle.
Ei ollut hääviä tänään. Huomenna maantielle aamupäivälenkki, klo 10?
Varaan oikeuden kääntyä kotiin jos tuntuu yhtä huonolta kuin tänään.
Sama olisi tarkoitus...
Olipa hieno lenkki. Kesän pisin (toitaiseksi) vaikkei satkua tullutkaan. Lopun sippaamisen jälkeen ei olis enää kymppi maistunutkaan.. :)
https://www.endomondo.com/workouts/384014107/747400
Huomenna tiistaina yhteislenkki maantiellä.
Lähtö moottoriradan puomilta klo 18:15
Tänään Vaakunalta klo 18, jotain rauhallista hiekkatiepainotteista..
edit: Tuskin ehdin kuudeksi paikalle..
Minkälaista vauhtia olitte alustavasti ajatelleet pitää tämän illan lenkillä?
Huomenta, oisko ketään lähdössä rauhalliselle katulenkille esim klo 12?
viime tiistaista rauhallisempaa vauhtia, koska torstaina on kohinoor'kin. Noin 30 kmh avg voisi olla speksinä.
Huomenna ajetaan TCC:n viikkokisa maastossa klo 18 alkaen. Paikkana Parolan pururata, Haljamintien päässä ja laji XCO
Sarjat ja matkat:
Miehet 5 krs
Naiset ja juniorit (alle 16) 3 krs.
Lapset tutustumisluokka 1 krs. (vanhemmat voi kulkea vierellä)
Kisa on ilmainen ja tarjoaa mahdollisuuden kovaan treeniin ja itsensä rääkkäämiseen. Palkintoja ei jaeta mutta nopeimmat ajat julkaistaan!
Tervetuloa!
----
Mä lähden moottoriradan puomilta noin klo 17:30 ajelemaan hissuksiin tuonnepäin, saa liittyä seuraan.
Eilinen Parolan XCO-iltakilpailu meni onnistuneesti läpi, ensikuussa pidetään vielä toinen samalla radalla. Kierrosajat pyörivät 11-15 minuutin luokassa, eli 5 kierroksen kilpailu oli ehkä vähän liian pitkä ajallisesti iltakilpailuksi. Ensi kerralla ajetaan kolme kierrosta.
Tänään on Kohinoor ajot moottoriradalla, osa maantielenkkeilijöistä ehkä osallistuu sinne.. itse en :p
Ja tässä viralliset tulokset
https://tawastcc-com.directo.fi/?x324553=731262
Onko huomenna maantielenkille lähtijöitä n. 3-4 tuntia.
Aamusta vaikka klo 10:00 puomilta.
Kyllä onnistuu, ihan sama kumpana päivänä. Eli kaikkii joita Turengin polut kiinnostaa, niin nyt mukaan. Lähdetään liikenteeseen taas totuttuun tapaan Kansanpuiston (Lukiotien ja Turengintien risteys) parkkipaikalta, ja ajellaan polkuja pitkin Kolmilammille. Suunnilleen tämä reitti http://connect.garmin.com/modern/activity/533847489
Monelta lähdetään?
Katotaanko päivä-pari sääennustetta.. Pieni kuuro ei niin haittaa, kunhan lähtiessä ei sada :)
Viikonlopusta on ennustettu sateetonta ainakin näillä näkymin......mutta turengin reissulle olen mukana
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Käytiin Parolassa, ajettiin kierros XC-rataa: https://www.endomondo.com/workouts/390372372/747400
edit: ja BMX-rataa!
Löytyykö joltain lainaan Avidin ilmauskittiä? Takajarru vissiin falskannut kun palat olivat päässeet kulumaan loppuun.
Edu: Minulta voisi löytyä. On niitä letkun yläpäähän tulevua avidin helmiäkin. En aja enää Avideilla, joten saat lainaan. Mulla myös jotain Avidin jarrupaloja uusia, vois kattoo sopisko ne sun fillariin.
Ok, hienoa jos löytyy. Oletko tänään illansuussa kotona?
Tänään lähden heti töiden jälkeen kohti Mikkeliä ja Anttolaa. Pystyykö odottamaan maanantaille. Mitkä jarrut muuten kyseessä? Nää setit on tuolta v. 2010 tienoilta..
Taitaa olla Elixir 9 2011 tai 2012, paloja mulla on varastossa.
Katsotaan maanantaina yhteensopivuutta.
edit: mä peruutan osallistumiseni Turengin kierrokseen..