Oon jossain museossa nähnyt ~1000 vuotta vanhan suomalaisen puukon. Sen tupessa oli sellainen puutikku, jolla pyyhittiin perse
Printable View
Oon jossain museossa nähnyt ~1000 vuotta vanhan suomalaisen puukon. Sen tupessa oli sellainen puutikku, jolla pyyhittiin perse
Pikaisen googlailun perusteella sileäksi vuoltu pyyhintätikku oli suosituin tapa pyyhkiä perse ennen sanomalehtipaperin (!!) kulta-aikaa. Sanonta "jäi kun tikku paskaan" on tullut tästä
edit: muita nimityksiä ryykitikku ja perseen suti
Ah, pahus. Annoin itseni ymmärtää väärin. Toki kertakäyttöisiä nämä, eikä toimituksen jälkeen palautettu tuppeen.
Kyykistyn ojennettuna.
Päivärepussa on (tai siis pitäisi olla) aina paperia minigripissä. Kun tarpeeksi ulkoilee niin osaa arvostaa Emboa ison hädän hetkellä.
Ja aiheeseen palatakseni, vähän kyllä vituttaa kun tekisi mieli hankkia bkool traineri, mutta järki sanoo ettei kannata. ***** kun pitää olla liian järkevä (edes kerran) :D
Edit. Eikös tämä ollutkaan vitutustopicci? Nyt jäi hyvä vitutus kirjaamatta ja kärki katoaa horisonttiin...
Eikun ne oli ihan kestotuotteita, ei jokaista paskahätää varten vuoltu katajaa niin kauan ettei siitä jää tikkuja perseeseen
Paskatikku:
http://www.ts.fi/viihde/1074312059/4/1073945655.jpg
Löytyi jopa aito paskatikun tuppi 15€! http://www.huuto.net/kohteet/paskati...aalt/330866694
Elekää paskoko polkujen varteen, meijjän koirat syö ihmispaskat... ei oo kuulemma harvinaista...en kestä sitä karvanaaman onnellistä hymyä, kun se suupielet paskassa tärisee, että ehdimpäs syödä nämäki tortilljat ennen kuin sait kiinni...YÖK
Tosi Äijä[emoji769] toki löisi pihkatapin perseeseen eikä tekisi tarpeita muutamaan kuukauteen. Paperit ja sammaleet on ihan amatööripoikasten touhuja.
Mä kerran lapsena paskansin mökillä metsään, niin meidän terrieri löysi sen ja piehtaroi itsensä siinä
Ja toisinpäin, alkää paskottako koirianne keskelle polkua. Eipä oo aikaakaan, kun nautinnollisen maastopyörälenkin jälkeen totesin olevani yltäpäätä paskassa. Viimeisen kilometrin aikana tuo saatanallinen koiranpaska oli tarttunut renkaisiin; siitä sitten selkään, lahkeisiin, pyörän runkoon ja kenkiin.
Kai se oli ÄIJÄÄ pestä pyörä, kengät ja ajokammppeet. ***tu. Parasta oli se 28 ensimmäistä kilometriä - ei se viimeinen.
Jos pyyhitään, niin pyyhitään vähintään oravalla. Mieluiten karhulla. Jos äijäillään.
http://i43.photobucket.com/albums/e3...the_rabbit.jpg
Tai "pehmeällä jäniksellä".
Mä pidin vaimoa kädestä julkisella paikalla
ostin olut korin,tietysti olvia,tuskin muuta saa,pullosta parasta.
Hmm, en tietääkseni mitään. Olin vätys
No joo. Lähdin fillaroimaan ja vaimo jäit tekemään ruokaa, latasin toki riisit keittimeen. Kun tulin kotiin, oli sauna lämpiämässä, ruoka valmiina ja olut tuotiin käteen. Enkä kiittäny Nih!
^Röyhtäsit ja sanoit saatana!
:) en vaineskaan. Pyysin toisen.:)
Paketoin joululahjoja.
Tulin aamukuudelta kännissä kotiin.
Juonu muutaman saunakaljan...
Kuuntelin M.A. Nummisen tuotantoa
Kannoin kuusen kotiin, sahasin saatana kuusen alapäästä limpun pois ja pistin kuusen siihen systeemiin, minkä kanssa kuusi kaatuu ja kastelee parketin.
Mää eilen lenkiltä tullessani katkasin lähimetsästä kuusen ja ajoin se kainalossa kotio viimeset parisataametriä.
Tänään hakkasin mattopiiskan pillu# päreiks.
Join kossupullon jaffalla.
Nautiskelin medikkamiinus pihvin
En oikein mitään. Söin akkamaisia pullia, ajoin liian lyhyen lenkin ja kuuntelin neitimäistä musaa.
Mut hei, uskalsin kertoa ton täällä...
Kipaisin postilaatikolla aamutakkisillani ja paljain jaloin.
Iltaviideltä
Olen hengissä anoppilassa. TJ tästä hetkestä kaksi viikkoa eteenpäin
Tein etu ja takaperin alastonlumienkelit hankeen.
Nukuin perheen tehdessä lumityöt aamulla.
Syön enkä tee muutamaan päivään yhtään mitään. Neljä viikkoa putkeen kinnerin tekoa, nyt se on melkein valmis. Täytyy ottaa melkein karmista kiinni että saa pysähdyttyä ja pidettyä taukoa.
Laitan siitä tubevideon keväällä jonka voi linkata nii näkee se ketä kiinnostaa. Sellainen old-time tadpole.
Nyt syömään.
Annoin tuttipullolla äidinmaidonkorviketta kahdeksalle bokserin pennulle.
Nukuin 12h yöunet, kuten jo viikon ajan olen tehnyt.
IhQvaara! :)Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Antti H
Mää laitoin (Bliteman) merinovillahousut jalkaan vaikka niissä on hirmuisoja repeämisreikiä.
Tilasin vaimolle kasan imelääkin imelämpiä onnittelukortteja englantilaisesta korttikaupasta jotka annan hänelle tarkoin valikoituina specöölihetkinä. Imelyys varmaan tihkuaa postipaketinkin läpi kun ne tulee kotia kohti.
Ja ei, ihan tarkoituksella tässä äijä ketjussa eikä viimeinen hankintasi vol 2:ssa... :rolleyes: