http://www.motonet.fi/fi/tuote/38540...B-pinnamittari
Printable View
Tuo motonetin mittari ei olisi enää turhan kalliskaan. Ei oikein ensimmäisten itse tehtyjen kiekkojen kanssa uskalla pidemmälle lähteä jos ne tekee ilman mittaria. Kiitos vinkistä.
Oisko huomemma maantienlaitaa kiinnostusta katsella, tahi muastonmöngintää.
Terveiset Jyskälästä. Kunto ois kohillaan kun saatas tuo selkä kestämään. Lyötiin Sammyn kaa startista kaasu pohjaan ja Timppa keulilla, vedin ekakiekan. 24km tultiin 1h13min. Tokakiekan aluks Sammy vetohommin. Tultiin siinä joku kilometri niin Sammylta tyhjeni eturenkula. Myöhemmin kuulin jotta se oli joutuna keskeyttämään. No minä kippasi tokakiekalle jälkeen, liian kovan alku vauhdin jälkeen. 48km 2h 31min. No kovaa treeniä lähdin hakemaan ja sen todella sain.
Minä joudun kippaamaan huomisen, ajelen mummon kaa. Olen todella väsynyt!
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Jep. Jyväskylässä käytiin eikä hirveesti jäänyt kertomista. Rengas tyhjeni vaikka rengas on ehjä. Pitää ruveta tutkimaan teipit kunhan on nollannut tilanteen. Katotaan aamulla lähdenkö vaikka maastoon, riippuu nollauksesta ja onko ilmat renkaan sisäpuolella :)
Lähetetty minun GT-S7275R laitteesta Tapatalkilla
Kovaa on menneet. Ihmekkää ettö ei ehjät renkaat eikä seljät kestä. Rankkaa seurata sivusta.
Terassin pohjaa on kaivettu niin kovalla tohinalla, että ei ole pyörän selkään nouseminen. Kaivuuhommat jatkuu huomenna jossain määrin, loppupäivä lepäillään. Tänään siis kaivelua ja maansiirtohommia pienin keskeytyksin 8-17 eli työpäivän verran...
Ois siellä ollu tilloo Kyrdiksellekin. Itse asiassa lähtösuoralla kyselivät jotta missä mies on?
Päätin antaa kiekkojen lopullisen kiristämisen ammattilaisen tehtäväksi. Eturenkaan kiekko näyttää hyvältä ja tasapainoiselta, mutta takakiekkoon kaipaisin yleisön mielipidettä. Pinnat on kyllä kireät, mutta pinnojen kierteitä näkyy nippelin alta paikoin jopa 5 kierrosta. Onko tämä vakavakin ongelma?
Asentajan mukaan homma olisi kunnossa ja kovaa ajoa vailla, mutta joidenkin lähteiden mukaan kierteitä ei saisi nippelin alta näkyä.
Lähdenkö tästä nyt nippelikauppaan hakemaan 4 mm pidemmät palikat vai heittänkö kiekot alle?
Jos kiekko on suora ja siinä ei ole pystyheittoakaan niin alle vain. Jos pidemmät nippelit tai pidemmät piinnat haluat niin hommahan pitää aloittaa alusta. Tee se vasta, jos keikot eivät kestä ja pinnoja katkeilee tai löystyy turhan usein.
Ei varmasti ole merkitystä jos näkyy kierteitä kunhan on suurin osa kierteestä nippelissä kiinni.Kovaa ajoa vaan.
Tuostapa vuoti:
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...ba83aaf89d.jpg
Lähetetty minun GT-S7275R laitteesta Tapatalkilla
Kannustavien kommenttien saattelemana heitin renkaat pyörään alle. Tasaista kyytiä tarjosivat testilenkillä. Kohta pidemmälle lenkille peräkärryä vetäen, niin selviää miten kestää. Illalla sitten tubeless-viritystä yrittämään.
Seuraava päivityskohde olisikin sitten tanko. Nykyisellä 9 asteen tangolla kädet alkaa reistailemaan jopa maantiellä. Jotenkin uskoisin, että Onone OG-tyyppisellä tangolla käsien puutumisen saisi kuriin. Tai joku vastaava nykyistä jyrkemmällä kulmalla. Tietysti nykyistä pidempi/korkeampi stemmi saattaisi myös auttaa.
Löytyykö joltakin käytettyä tankoa myytäväksi/testattavaksi? Eihän tuo OG maksa, kuin 25€, mutta ei viitsisi ihan testaamatta ostaa. Jää vain jalkoihin pyörimään jos ei olekaan hyvä.
Sen siitä suap kun kahtelloo ennen lenkkiä Downhill videoita juutuupista, löysin hyvän mäen mennä alas kovvoo mutta johkii tökkäs 😂. Tiijjänpähä seuraavalla kerralla!
http://i280.photobucket.com/albums/k...612_190548.jpg
No nythän se mestari on ihan maastopyöräilijän näkönen! Ja Konalla ajettu tietty.
Emmie sitä raaskis kohdella kaltoin, salsaa koitan saada ratkeemaan mutta se vaan kestää ilmalennot kuin ei mittään.
Laatu laite.
Kuis huomenna lenkkiä, voitas ajjaa issoo kovvoo, mikäli aamun&iltapäivän työmatkatempon jäljiltä mitöön enää jäljellä. Kuhan täysiä illalla kun köyhän pakko taas päivystys ottaa..
Pitää illalla kattoo miten jaksaa. On tullut viikolla aika tutuksi Kyrdiksen selkä[emoji13]
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...9f2bbb97e3.jpg
Lähetetty minun E2303 laitteesta Tapatalkilla
Sen verran mukavan flunssan pukkas, että ei kykene mihinkään vähään aikaan.
Sent from my D5803 using Tapatalk
Monelta startti, mistä ja mimmosella kalustolla?
Joko 17.15 maastovermeillä kevyt palauttelulenkki polkuajua patikkalan lammelta tai 17.15 k-raudalta rantatoivalan kautta puijolle jiätelölle. Kumpi maistuis niin ajellaan sitä vaihtoehtoa
Voijaan männä puijolle jätskille, mut ota reilusti rahua mukkaan kun joudut syömään 7-8 jäätelöö sillä aikaa kun meikäläinen raahaa tämän vanhan ja väsyneen kehon sinne mäjenpäälle.
Onkos sitä huomenna hitaampia ajelijoita lähössä?
Kiitos lenkkiseurasta vanhakin pääsi puijon päälle. Huomen vois käydä mehtässä kevytlenkki jos ei sada kovasti klo.17.00 sama paikka kun viimeks.
Kevyemmän lenkin aika ja paikka on ok :) Itse en pääse, koska sen verran kenkkuna on vielä flunssa päällä mutta pitäkee hauskaa minunkin puolesta.
Sent from my D5803 using Tapatalk
Minä voin ainakin huomenna lähtee perää pitämään
Nitrojaos kittää nuorukaista vetohommista! Ja pääNitrolle kiitos jäderöstä.
Junioriosasto kiittää, pakko huili edessä kun ei jaksa kun kokemuksen perässä yrittää kieli ulkona ajaa. Mukana kuhan taasen jalka kantaa
Alustavien tietojen mukaan minäkin pääsisin osallistumaan kevyelle lenkille tänään. Mikä se lähtöpaikka on? Minulla nuo karttalinkit antaa paikaksi hiihtoladut alikulkutunnelin Kumpusentien ali.
frisbee parkkipaikasta noin 150 metriä kumpusentietä ylös päin oikeella.
Se on siinä mistä talvipolku menee Kumpusentien yli, alkuun vieressä.
Ok. Siitä taitaa lähteä ylämäki harjun päälle ja toiseen suuntaan pääsisi siihen alikululle.
Alikulun vieressä
Just siinä
En ehtinyt mukaan rauhalliselle, kun erehdyin juttelemaan hallituksen puheenjohtajan kanssa = orjatöitä taloyhtiön hyväksi... Ensi viikolla yritetään uudestaan paremmalla onnella.
Kiitos porukalle hyvä lenkki tuli ajeltua. Torstain kevyt muuttu pikkupojan kevyeksi.seuraavan kerran pitää ottaa mukaan raivaussaha,motorsaha ja itikan karkotin mukaan koko ropan suojapuku.Tosi hyvä neulospolku ollut joskus vuonna 14.Porukka käy vähiin ei ollut kun 4 mestaria.Oli hyviä mäkiä tarpeeksi.
Mie hartaasti toivon että ootte edes täynnä itikanpuremia ja litimärkiä, kun mie ajelin kohti kuopijjoo keikalle tympeästi autolla.
Hyvä jos olitta TYYTYVÄISIÄ!:) Oli kyllä hyvä reissu aurinkonpaisteessa ja pikitietä pitkin. Porukka halus nähdä uusia polkuja, joten minä esittelin pari PARASTA ja HELPOITEN AJETTTAVAA. Ens torstaina kun ollaan enää myö kaksi Nitrojaoksen ajajaa mukana näillä kevyillä torstai lenkeillä, niin voidaan ajella sitten niitä vähän haastavampia polkuja. Tuleepahan nuille JPTH:n mukana raahaamille työkaluille sitten jotain käyttöä. P.s. Muista ottaa sit kuulosuojaimet kans. Ei sen moottorisahan takia vaan kun polku on sit huonoo niin kuuluu hirvee noituminen.:)