Kovasti oli paljon märkää puiden oksilla, ja tuo vihreäpaitainen tituskuski väisteli niitä edellä ajaessa, eikä reilusti kuivannut oksia. Sika. Mut korvas kyllä lopusta ainoalla oluellaan tekosensa.
Printable View
Kovasti oli paljon märkää puiden oksilla, ja tuo vihreäpaitainen tituskuski väisteli niitä edellä ajaessa, eikä reilusti kuivannut oksia. Sika. Mut korvas kyllä lopusta ainoalla oluellaan tekosensa.
^täällä kiljuu toinen sika. Olin vielä mukavampi ja ajoin enimmäkseen vikana, mutiksen kuivaamat oksat oli leppoisan viileitä hentoisille käsilleni. Sain osani kun mutkittelin yksin (ja ilman sitä olutta) kotia kohti. Jotain avaruusvääristymiä kai, kotoa Tiilerille 16 kilsaa, mut Tiileriltä kotiin 25??
käytiin sitten sw kanssa kiemuroimassa kivikon baanoja , ei liian märkää eikä satanut. Olutta ei ollut tarjolla ...
Tänään oli vuorossa Paksupyöräbemaksia Kivikossa.
SedätSekavoiSantakasoissa
TuotaNoinNiin... sunnuntai IP vois yrittää ajaa polkupyörää jossain päin.
Miksei huomenna?
Huomenna olen Out of Town.
Huh, onneks ei tarvii miettii noin vaikeita juttuja kuten kellonaikoja. Saan olla koko viikonlopun lasten kanssa ja sunnuntaina tulee varmaan veljenpoikakin hoidettavaksi. Taitaa olla pyöräkrossiparkkiin meno, jos jotain fillareihin liittyvää saa viikonloppuna aikaiseksi.
Jätkä veti ton tosi hyvin: Mutsi toi jälkikasvun bemaksiradalle, vähän ku vahingossa. Nyt siellä sit joutuu olemaan jatkuvasti. Hirmu kurjaa ja varmaan suututtaa. :)
^Selvästi savolaista sukujuurta havaittavissahttp://www.fillarifoorumi.fi/forum/i...ons/icon14.png
Tänään lauvantaina koiranvahtivuoropäivä joten taidan piipahtaa siellä krossiparkissa kisaa ihmettelemässä con haukku, suntaina vois vaikka villaroidannii jossakin jollain vimputtimella.
Sää on ilmeisesti ok. Mäki saatan tulla sinne rossiparkkiin kisan aikaan pikkukolistelijoiden kera jos kaikki lähdön ehdot täyttyy...
Kävin lasten kanssa kävelemässä hallainvuoren lempparipätkiä eessuntaas. Monen monta kertaa piti pysähtyä ihmettelemään "Uittu! Ooksmä ajanu tosta?!". Siis ihan sellaisissa kohdissa joita ei oo ees pannu merkille kun on ajellu niistä.
Siinä ennen sitä jyrkännettäkin on sellainen varmaan noin metrin korkuinen droppi jonka oon aina vaan kruisinu läpi ajatellen että tommonen 20cm missään tunnu. Nyt en varmaan enää uskalla ajaa siitä ku näin millanen se oikeesti on. ;)
Sunnuntai olis ja teknisesti jo se iltapäiväkin, onko kelleen kirkastunu ajoonlähtöpaikkaa tahi aikaa?
Päivän lenki on jo ajettu ja nyt juuvaan palautuilemisjuamaa natinattoman pitkäjuuston kunniaksi. Lenki lähti ns. käsistä kun piti hillitysti ihan vaan korttelin ümpäri pyörähtää
*glu glu*
Mä pääsisin vasta 15 aikaan jolloin sataa joten soffa taitaa viedä voiton.
No hitsi, niihän toi menee pilveen ja lupailee sadetta. Taitaa jonkun paikalliskötöksen sit käydä pyörimässä tää.
Keskiön seudulta kuuluviin outoihin ääniin tuo ihmeparannuksen kuusiokoloavain. Sillä kolme löysällä olevaa rattaanpulttia ensiks kiinni ja homppelin piilopaikasta vielä kaks pulttia puuttuvien tilalle ni vot. Toimii.
Juu, tääkin ottaa tänään levon kannalta, yksi pieni kuvausreissu ja se olis siinä.
Hmmm.
Se alkaa tuo Mittumaari painaa uhkaavasti päälle joten kysymys kuuluu - mitenkäs Setälauma™ meinaa juhannustaikoa? Perstaina ostoshelevetti sulkeutuu puoliltapäivin joten siinähän olisi senjälkeen oiva rako työnraskauttamille pinnkaista mehtään harrastamaan vaikka kiliunkittaamista....
Mulla saattaa olla muutaman rosentin mahdollisuus lähteä Tammisaareen, mutta jos mä vietän citijuhannusta niin vois kyllä miettiä jotain metsäilyä, ehkä paksupyörä retki Luukkiin con olut ja maqquri.
Tää on välillä kotona, iihan vaan paljuumisen ja ryy.. mietiskelyn merkeissä. Mut kaipa sitä voisi hetkeks mennä mettään.
Sulla tulee kiire, tai kylvet samaan aikaan kun ajat pöörällä :D
Eiku Surly mr. Whirly. Raaviskelin takaraivoani ja kun sit sain tikut pois kynsien alta, niin päädyin siihen että varmaan jäi asennusvaiheessa vain ns. "höplälle". Eli vika asentajassa :p.
Sade näköjään alko, ruuviliimakauppaan siis.
Mullakin on pari kertaa Hra. Whirly löystynyt kummasti ittestään. Lukitetta oon laittanu ja näyttäis nyt pysyvän.
Tänään kolistelijan 2nd gen versiot kävi ajamassa Pyöräkrossiparkissa. Vanhempaa junioria jännitti aluksi niin kovasti että harjoitteluradallakin piti juosta vierellä, mutta kyllä se siitä ja sitten harjoiteltiinkin "aikuisten radalla". Nuorempi poika on tullut isäänsä ja oli heti lähössä potkupyörällään suoraan radan lähtöportille. Piti vähän toppuutella ja ohjata aluksi harjoitusradalle. Ei haitannut vaikka pari OTB:tä ja kassipannutkin tuli kokeiltua. :D
Juhannusajot kiinnostaa [x].
Verenpainesairauden hoitolääkeet pukkasi mulle niin kauean flunssan päälle sivuvaikutuksena, jotta vasta tänään uskaltaa nousta toista kertaa satulaan kesäkuussa:(. Iltasella valkoista viivaa kolmisen tuntia, kuten lääkäri määräsi ja huomenna metsään, jos keli sallii. Sanooko Diiler ja ehtoo mitään ?
Jussin vietän helteisessä säässä mökillä. Emäntä antoi mulle eilen alkon kortin ja kilttinä poikana ostin sillä anopille ja mulle kimppapulloksi Taliskerin. Sillä saa muutamaksi illan suun täyteen turpeen makua, niin ei tarvitse metsässä kaatuilla.
Täh? Onkos sulla turpeen makuinen anoppi?? D)