Iikoon oranssi olisi pitänyt muistaa myös mainita, mutta seuran ajoasu on kyllä niin hieno (ja sen verran tuttu) että olisin tunnistanut sen oitis.
Lisätuntomerkkeinä tämänpäiväisistä: mukana ei ollut mustaa eikä asu ollut yksinomaan oranssi.
Printable View
Iikoon oranssi olisi pitänyt muistaa myös mainita, mutta seuran ajoasu on kyllä niin hieno (ja sen verran tuttu) että olisin tunnistanut sen oitis.
Lisätuntomerkkeinä tämänpäiväisistä: mukana ei ollut mustaa eikä asu ollut yksinomaan oranssi.
Alcudia, Mallorca tänään. Ohitin IK32:n paidan omaavan pyöräilijän tiellä PMV-3433 Poligon es Murterar Alcudiaan päin noin kello 17-17.30 paikallista aikaa. Kuka mahtoi olla? Itsellä oli mustavalkoinen cervelo-vaatetus. Olisin jäänyt vaihtamaan jonkun sanan mutta oli niin hirmu kiire ettei pystynyt.
Varmaan Jari Birling.
http://static.parastorage.com/media/...28ae45.jpg_256
Ikävä tunnustaa mutta muisti ei ole enää aina yhtä valokuvan tarkka kuin ennen. Luulisin kuitenkin että olisin pannut merkille siniset eriparihihat. Muuten voisi kyllä täsmätä. Mysteerioksi taitaa jäädä, voihan olla että kyseessä ei edes ole seura vaan joku firma- tai kaveriporukka?
Kukas ajoi tänään Turussa satakunnantien salen kohdalla päivällä mustapunavalkosella canyonin jäykkäperällä? :)
Muistatko minkälainen vaatetus? Väriltään. Mulla on kyllä valkoinen jäykkäperä Canyon, mutta paikka ei ainakaan täsmää :) Kävin itse lenkillä viiden jälkeen ja suuntana oli Koivula - Uittamo - Iso-Heikkilä - Hirvensalo ja takaisin. Kiinnostaa tietää jos jollain muullakin on vastaavanlainen kampihevonen.
Oliko muuten foorumilaisia ne pari pyöräiliää Trek Superfly FS:n kanssa, jotka tulivat vastaan Kullaanvuoren poluilla tänään päivällä? Itse oli yllämainitun epämuodikkaan 26" jäykkäperä Canyonin kanssa. Valkoinen pääväriltään. Taisi olla melkeinpä ensimmäinen kerta kun omalla lenkilläni vastaan tulee maastokollegoita. Satun harvoin semmoseen aikaan ja paikkaan, jossa tapaa muitankin harrastajia.
Sitten en ollut ainakaan minä :)
Sinäkö tulit puoli tuntia sitten vastaan Linnainmaan Sittarin liikenneympyrässä? Vieressä menee hyväkuntoinen pyörätie. Menepä ensi kerralla sinne sitä pyörääsi kihnuttamaan! :mad:
Hyvännäköistä menoa valkoisen Cervelon kuskilla Espoossa.:cool:
Tänään Rovaniemen Ounasvaaran talvikävelypolulta löytyi läskipyörän jälkiä. Ilmeisesti läskipyörä oli pelästynyt jotain, koska jäljet kulkivat hieman shikaanimaisesti sivulta sivulle. Vauhdikas pakeneminen oli selkeästi käynnissä. En ihmettele, samalla polulla kulki myös suksien jälkiä. Olisiko hiihtoniilo saanut vainun ja lähtenyt jahtaamaan läskipyörää... Toivottavasti ei saanut kiinni. Läskipyörä on näillä leveyspiireillä vielä harvinainen ja joutuukin herkästi saaliiksi hiihtoniilon kohdatessaan. Seurasin jälkiä monta kilometriä, mutta Ounasvaaran luontopolun laavun kohdalla jäljet katosivat kuin tuhka tuuleen. Kuitenkin läskipyörän ulostekasan analyysistä (lämpö, haju, maku) selvisi, että uloste oli tuoretta vielä noin klo 15:00. Jos jollain on havaintoja pakenevasta läskipyörästä Ounasvaaralla tänään niin ilmoitelkaa tähän ketjuun.
Melkein helpompi olisi kysyä, kuka ei ajanut tänään Espoossa Bodom-järveä kiertävällä reitillä. Meno oli kuin kuntoajossa.
Ketäs käyttäjä _ava_ tarkoittaa? Etkai vaa mua?
Joo, todella paljon maantiepyöriä liikkeellä, hieno asiahan se on!
Olin täällä:
https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hp...42065873_o.jpg
En ollut sitten sielläkään :) En muista koska olen viimeksi Tre:lla käynyt. Ainakaan pyörällä.
Keltatakkinen hybridiheikki menit mun ja vaimon ohi tänä aamuna vihdintiellä niin että vaimon hiha vain heilahti. Otahan ensikerralla pikkasen kauempaa.
Mikä seura / seurue ajelee näillä seuduilla?
https://www.google.fi/maps/@60.28910...8111,13z?hl=fi
Sipoo, Boxista kaakkoon, tie 1534.
Onko tuo jonkun sipoolaisen tai porvoolaisen seuran vakkarimaastoa?
Nyt pistit kyllä pahan. En oikeasti osaa auttaa, sen verran paljon väkeä siellä ajaa ihan riippumatta siitä onko seurassa vai ei. Uskoakseni tuota porukkaa ei kyllä ainakaan yhdestä osoitteesta saa kiinni.
Aloitan kuitenkin kertomalla että olen ajanut tuota tietä arviolta kaksikymmentä kertaa.
Ok. Ei haittaa vaikka usempaankin paikkaan meilaisin. Jostain on aloitettava.
Tarkemmin tienpätkä, jota tarkoitan: https://www.google.fi/maps/dir/60.28...!4m1!3e1?hl=fi
Nyt kiinnostaa kovasti mikä on Halloo halloo:lla agendana.