Uudet Rocket Ronit laitettu eilen alle. Hyvin tuntui pitävän verrattuna lähes NBX Liteen, joka oli kulunut lähes sliksiksi. Eiköhän siinä ole valmistautuminen tälle vuodelle.
Printable View
Uudet Rocket Ronit laitettu eilen alle. Hyvin tuntui pitävän verrattuna lähes NBX Liteen, joka oli kulunut lähes sliksiksi. Eiköhän siinä ole valmistautuminen tälle vuodelle.
Saaks kakslehtisellä vaihtaa pikkurattaalle? Mä kun aloin jo epäilemään omaa 28/32 riittävyyttä tokan kierroksen el-granden jyrkimmässä kohdassa...niin eihän mulla oo mitään hätää. Laajavuoressa tuo tuli kyllä testattua ja parissa kohdassa joutu kyllä ihan oikeasti runttamaan...kramppaavilla jaloilla ei välttämättä enää oo hauskaa :D
Mulla taitaa olla 22-34 toi löysin välitys :D jos sillä ei kiipeä, niin taidan vaihtaa lajia.
edit ja isoin 44-11, kukahan ihme tollasta skaalaa tarvii? :eek:
Viime vuonna oli pienimpänä 22x32 ja hiljaa pyöritellen pääsi hädin tuskin kävelijöistä ohi el Grandessa. Nyt 34x34 ja jos/kun sillä ei jaksa polkea niin on ihan sama vaikka kävelis. :cool:
Näyttäisi tulevan aika lämmin tänä(kin) vuonna, asteen pari lämpimämpää ainakin Foreca lupaa mitä viime vuonna.... Eipähän tule kylmä :)
/Tomppa
Tjaa, pitäisköhän sitä ilmottautua. Katotaan huomena uudestaan miltä tuntuu...
Juu ei taida kylmä tulla.. Tulee mieleen toissa vuosi. Saa nähdä pääseekö sitä ajamaan ukkosessa Tahkoa tänä vuonna. Hieman arpoo tuo sääennuste noita lauantain sateita... Päättäisivät jo siellä forecalla minkälainen ilma meille tulee :D
Niin joo.. Valmiina ollaan niin paljon kun voidaan. Kauhea hiilari tankkaus menossa (lue: karkkia ja limsaa vedetään viimeistä päivää) Pienin välitys on 26x32. Eiköhän tuolla kinahmi nouse niin pitkälle kuin jonottamatta pääsee. Eli ei kovin pitkälle :rolleyes: Täksi kaudeksi tuli laitettua vain kaksi ratasta eteen, kun ei noilla pienimmillä välityksillä tehnyt yhtään mitään. Kuten jo joku sanoi, kävelemällä pääsee nopeammin ylös.
Päätin sitten kokeilla tänä vuonna yöttömän yön Tahkoa. Mutta tarvitaanko siellä valot? Ei varmaankaan koko aikaa tai koko matkalla, mutta onhan siellä vielä niitä synkkiä kuusimetsiäkin jäljellä....
- Tomi
Viime vuonna muutaman kerran oli melkeen tarvetta, mutta taivas oli lähes kokonaan pilvetön. Eli ilmankin pärjää, mutta muistaakseni joku ajeli hetken aikaa valojen takia meidän kanssa.
Mutis ku iskee sen fikkarinsa päälle niin pöllötki tippuu puista alas ja kaarnat syttyy palamaan.
Ei mitään, meni jo!
Valmis! Pussillinen karkkeja vedetty ja tankkaus on suoritettu..
No ei vaan, jalat tuntuu viikon loppua kohden yhä väsyneemmältä ja nuppi raskaammaalle... Tyyntä myrskyn edellä? :eek:
edit: aurinkovoide mukaan (lasten suojakerroin) - check :D
http://i3.aijaa.com/b/00953/8255741.jpg
http://aijaa.com/v.php?i=009538255741.jpg
26-32(etu-taka) on hyvä pienin välitys tahkolle
Jos yhden eturattaan konfiguraatiota hakee niin sitten 32-34 voi olla riittävä.
En ole vielä valmis. Päivän kunto nähdään 2.7. Rengastus 2,4 nobbynic. Pyöränä remedy. matkana 45km. Sitten on ajettu kaikki matkat, paitsi ensi vuonna ajettava 240km.
Oijoi. Kateutta ilmassa, tahtois kanssa lähtee. Mutta ei viä tänä kesänä ollu kanttia. Ehkä sit ens vuonna...
mulla on edessä yks ratas(36) ja takana 11-34 pakka!
pyörällä painoa 15+kg ja joustoa vähintään 170mm!!
meneeköhän 60km läpi? :rolleyes:
Noh, minulla on edessä 22 ja takana pienin on 36. :rolleyes:
Mutta tuli siinä tehtyä perinteinen herkistely-lenkki. Ensin löin polveni kipeästi ohjaustankoon ja vaihdevipuun, ja sitten vielä puhkasin takakumin kotiin ajellessa. Ei riittänyt 2.7 bar kivikkoon.
Eli nyt särkee polvea ja mietiskellään mistä löytäisi kunnon 29-sisureita. :)
Onkohan niillä Tahkon pihassa olevilla kauppiailla 29 sisureita, tai jopa kunnon ulkorenkaita siellä myynnissä? Mistähän sitä osaisi tiedustella...
Ps. Ehkä täältä.
http://www.tahkomtb.fi/File/Tahko_MB...ainos_2011.pdf