Tuuppasin yhtä daamia takaapäin. Siis sen biili oli jumis keskellä risteystä ja pitihän se ritarina toimia ku muilla näytti olevan senpäivänen kiire. Eikä tullu ees sydäriä.
Printable View
Tuuppasin yhtä daamia takaapäin. Siis sen biili oli jumis keskellä risteystä ja pitihän se ritarina toimia ku muilla näytti olevan senpäivänen kiire. Eikä tullu ees sydäriä.
Join kalian ilman lupaa.
En vaihtanu renkaita
Laitoin aamuviideltä mäikyneen herättimen vaiti -moodiin, kohensin peittoa ja käänsin kylkeä.
Kiroilin kylmyyttä
ainiin, kävin kaupassa luvatta ruokatauolla
Korjasin mustat Sastan kuorihousut hopeanvärisellä ilmastointiteipillä taskun kohdalta, 15x10cm "paikka"
Purkkiin sateessa Patu 203t nosturin jatko puomin hydraulisylinterin esille, vuotaa öljyä. Remontti jatkuu mahdollisesti huomenissa.
Kävin omenavarkaissa
Raavin maalit wanhasta sokkarin jupiterista ja löin peltikattomaalin päälle. Käsityätä.
Juoksin elämäni ekan maratonin. Äijäpisteitä tosin vähentää jälkikäteen tehty venyttely
Omat äijäilyt on nyt niin vähissä, että täytyy lainata muitten.
http://www.independent.co.uk/news/wo...d-9843166.html
Kun kysyttiin, pelkääkö bin Ladenin ampuneen miehen isä Isisin kostoa:
Äijää, sanon minä.Lainaus:
Mr O’Neill’s father was unperturbed by the prospect of retaliation, however, saying, “People are asking if we are worried that Isis will come and get us because Rob is going public. I say I’ll paint a big target on my front door and say ‘Come and get us’.”
^Mun mielestä "äijempää" olisi ollut salaisuuden säilyttäminen. Nythän toi kaveri aloitti suorastaan leuhkimisen ja itsensä jalustalle nostamisen. Tosiäijien ei tarvitse nostaa omaa häntäänsä.
Ei joku Simo Häyhä paljon pitänyt melua itsestään... Jotenkin ajattelisin että enemmän munaa se vaatii pitää turpansa kiinni. Kyyllähän sitä voi uhkarohkeilla terroristien kanssa, en todellakaan sympatiseeraa ääri-islamistien touhuja, bin Laden oli varmasti ansainnut napin otsaansa ja sotilaallisesti nujertaa pitäisi muutkin vastaavat..
isä ehkä on äijä, mutta pojan arvonimi on vielä jakamatta. Ampuiko O'Neil bin Ladenin vai ei?
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/a...495411095.html
Tulin kotiin, puin SA villapaidan (harmaa, sinisellä raidalla), nyvin lohesta ruodot helevettihin, kaadoin mukin Taliskeria ja mietin että pyöräillä voi toisenaki päivänä.
Eukko kysyi lähenkö kauppoihin, vastasin Jeremy Clarkson ilmeellä että voitasko mennä Ideaparkkiin.
^Asiaa ja hyvä meininki
Join kaljan , säädin ajoasennon pidemmäksi...
Laskin mäkeä rattikelkalla, Diadoran pyöräilylobsterit käsissä, olivat muuten lämpimät hanskat. Tosin en kehdannut mennä mäkeen ilman lapsia [emoji9]
Tänään kun tulin töistä ja kaupasta kotiin, löhösin sohvalla enkä antanut edes kissalle ruokaa enkä tehnyt mitään muutakaan vaikka vaimo huusi tekemään. Okei, ei siinä mitään äijää sinsänsä mutta olin stereotyyppinen suomalainen mies (en tosin juonut kaliaa)
Sanoin vaimolle, niin niin mutku mä oon tämmönen hiirulainen.
Vaihdoin talvirenkaat koska vaimo "pyysi".
Penkkasin. 3x12 ja 75kg . . viimeinen jäi pari vajaaksi. Vuoden loppuun olisi edelleen tavoitteena nostaa sarjat 80 kiloon, näyttää edelleen sangen realistiselta tavoitteelta vaikka jumittelinkin edellisessä painossa liki kaksi viikkoa.
Kattelin ulos ikkunasta ja samalla päätin jättää läskin tilaamatta..
Onhan täällä muitakin ohuita kosketuksia aiheeseen, joten: En soittanut the Naista hakemaan, kun takavaihtajan vaijeri katkesi lenkillä. Tietysti olin unohtanut kauden vaihduttua maantiepyörästä cycloon siirtää monitoimityökalun oikeaan satulalaukkuun. Eli ei saanut takavaihtajaa viritettyä isommalle rattaalle. Kotiin oli matkaa vain 20km (kerrankin ongelma näin lähellä kotia). Olen aina silloin tällöin suunnitellut sinkulan hankintaa, mutta tämä kotimatka opetti, että tarvitsen ja lisäksi arvostan vaihteita, vaikka tosipyöräilijöiden mukaan ei täällä (ylä)mäkiä olekaan. 34/12 vaan ei tuntunut sujuvalta itselle, vaikka täällä tasamaalla pitäisi 53/11 riittää joka paikkaan. :)
Kaapisin masturista paskaa, keskellä olohuonetta...
En tiedä onko aijää, mutta vetäsin siirtymäkauden alkajaiseksi perseet.
Osallistuin painonnostokisoihin, enkä huoltajana tai toimitsijana niin kuin normaalisti.
En tiedä onko se äijää, mutta olin tuossa viikolla oikeassa yhdessä työasiassa.
Maalasin seinän. Kohta toinen kerros perään.
Kävin metsässä paskalla ja pyyhin sammaleella.
Join mäen päällä lientä jota kaatoi vaaleanpunaisesta pullosta mies kirkkaankeltaisissa ihonmyötäisissä housuissa.
Lähdettiin aikaisin aamulla päiväpatikalle hurttien kanssa ja kas, ankara kakkihätä yllätti muutaman tunnin kuluttua. Sen verran olin ollut huolimaton, etten ollut laittanut päiväreppuun uutta paperia loppuneen tilalle joten sitten käytettiin seuraavaksi parasta. Jos haluat herkutella detaljeilla niin voin nimellistä korvausta vastaan lähettää alkkareita (25 €/kpl) ja tuotoksia (60 €/kg) postissa, sammaleeseen pakattuna totta kai :D
Uuh. Tämän perin yksityiskohtaisen selonteon jälkeen on selvästi myöhäistä sanoa että kehotus oli ironinen :D
Tuota, kun ollaan metsässä niin ei kai kukaan jaksa paperia mukanaan kuljettaa?
Talvella sitten kaarnaa ja käpyjä..