Kepun aluepolitiikka.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000008357011.html
Printable View
Kepun aluepolitiikka.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000008357011.html
..ja mä olen ollut niin iloinen kun olen saanu säästettyä rahaa ja voinu ostella kaikkea kivaa. Sitten tulee märkää rättiä naamalle kansallisen kateuspäivän verotietojen muodossa, köyhä mä olen :D
Aikoja sitten vanhuuteen kuollut saksalaismies oli toisen maailmansodan aikoina natsi. Totta kai siitä pitää nostaa helvetillinen meteli.
Liukkaat väylät. Paninpa nastagummit juur oikiaan aikaan...
Se että taas kävi niin että istun tässä ja naputtelen tätä viestiä sen sijaan että olisi vartti sitten startannut mukavassa porukassa hiekkatielenkille, Kuitenkin vielä eilen minulla oli vakaa aikomus olla mukana...
Se että kun huomaa Stravassa haasteen jonka suorittaneiden kesken arvotaan palkinto jota voisi olla hauska tavoitella täysin tietoisena siitä että todennäköisyys on naurettavan pieni, niin vilkaisu sääntöihin tai ehtoihin paljastaa että: "Prize eligibility and fulfillment is at the sole discretion of ASSOS" ja "Only athletes resident in the US & CAN are eligible to redeem the reward" Eihän siihen voi muuta kuin sanoa että pitäkää rytkynne:D:mad:
Nuorisolaiset on rikki ja sekaisin
TikTok & Parasetamol
^ Suosion ja tykkäysten eteen tehdään kaikkensa, vaikka oman hengen ja terveyden uhalla.
Ei sitten yllättänytkään tämä eka toimistopäivä lähes kahteen vuoteen. Olisinko käynyt täällä viimeisen 18 kk aikana ehkä kahdesti tai kolmesti. Varmaan seuraavaan käyntiin voi taas varata kalenterista aikaa tuonne 6-8 kk päähän.
Inkkarit huutaa vieressä teams-palaverissa. Yksi tajusi mennä tyhjään neukkariin, kun mulkaisin. Mutta ei tule kyllä mieleen yhtään syytä, miksi toimistolle pitäisi tulla. Varsinkin kun auton latauskaan ei onnistu...
^Syitä mennä toimistolle voi olla vaikkapa pyörällä kuljetut työmatkat, jonkun muun tekemä lounas (no ok, voi kotiinkin tilata), työpaikan punttis ja yleensä sekin, ettei tarvii olla kotona koko aikaa. Palasin konttorille viime vuonna heti, kun vaan luvan siihen sain.
Että tulin kipeäksi. Kaikkea olis ollut, mutta ei sitten.
Mjoo-o, mä en ole työmatkapyöräilijä, ainoastaan harrastan pyöräilyä. Jää enemmän aikaa pyöräilyynkin kun ei mene työmatkaan sitä varttia.
Tässä kodin ympärillä on kymmenkunta lounaspaikkaa.Lainaus:
jonkun muun tekemä lounas (no ok, voi kotiinkin tilata)
Ei oo punttista enkä edes puntteile.Lainaus:
...työpaikan punttis
Aika paljonhan sitä on muutenkin poissa, kotona on sitäpaitsi kivaa!Lainaus:
ja yleensä sekin, ettei tarvii olla kotona koko aikaa
Lisää! Ehkä löytyy joku syy.
Mulla on etätyösoppari, eikä siinä ole onneksi määritelty etätyön määrää.
Mutta ruoka oli hyvää. Tarkoittaakohan se, että kun lounaslinjaston ruoka maistuu, on oltu riittävän kauan pois toimistolta?
^En muista...
Taas on löytynyt yksi asuntoautossa/asuntovaunussa/pakettiautossa/yms asuja ja siitä on tehty juttu!
https://www.is.fi/asuminen/art-2000008428404.html
Loputtomat autojonot kaduilla ja teillä kun painaa niistä 25kmh pyörällä ohi. Ihanaa että jotkut viitsii istua siellä ruostekasassa ja maksaa siitä itsensä kipeäksi [emoji16]
Sama juttu :D mutta tykkään että on tekemistä eikä tule kotona koko ajan käytyä jääkaapilla. Ja aina tulee ajettua enemmän kuin mitä ilman työmatkaa tulisi. Ajattelin että pidän joululomaa, mutta ei täällä kotonakaan mitään tekemistä ole. Pidän sitten kesälomaviikon ensi vuonna.
Se että Linnan (pikku)Juhlat peruttiin. Nyt kun on ollu 2 vuotta ilman pukukavalkadin katsomista, eihän niitä juhlia muuten tarvitakaan. Olisi vaan se sotilasparaati ja presidentti suorittamassa katselmusta.
Eikä yhtään ole yllättänyt että koronatartuntojen määrä on lähtenyt näin huimaan nousuun. Tuossa yhtenä iltapäivänä oli jotkut opiskelijajuhlinnat pitkin Tamperetta, juhlijat isolla porukalla eikä kenelläkään mitään maskia.
Oli jokin aika sitten treenistä johtuen reidet jumissa joka heijastui myös alaselkään. Sain lääkäriltä lähetteen myös fyssärille jonka luona kävin tänään ja tiesin kyllä etukäteen että turha reissu tulee olemaan joka ei yllättänyt minua tänäänkään. Manuaalinen käsittely olisi ollut ihan poikaa sen sijaan että olisi katsottu liikeratoja että missä kiristää ja kuinka saan kädet lattiaan jalat suorina perse pystyssä.
Glögi lämmittää mukavasti pakkasessa ulkoilun jälkeen.
Jos puhelimet kielletään koulussa oppitunneilla niin oppiminen ja keskittymiskyky paranee. Melko ällistyttävää.
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008411352.html
^kai tuokin rikkoo jotain ihmisoikeuksia?
"Mitä olet aina halunnut sanoa Aamulehdessä" - pelkkiä tamperetta ja ratikkaa ylistäviä, ainakin ne julkaistut sanomiset. Tampere on täyteen ahtaasti rakennettu epämiellyttävä paikka ja ratikka on perseestä.
Asiakas haluaa asentaa itse meidän järjestelmän omalla tavallaan omiin rakenteisiinsa. Rakensivat uutta testiympäristöä ja törmäsivät ongelmiin. Mutta miten autat pelkästään tiketeillä kun joudut jokaista pientä asiaa kysymään eikä silloinkaan tule vastausta varsinaiseen kysymykseen. Ei auttanut meidän teknikoiden apu sitä kautta niin halusivat sitten asiantuntijan mukaan palaveriin. Istuin sitten 1.5h palaverissa ja kuuntelin kun inkkarit pälättivät keskenään. Vika löytyikin sitten aivan muualta omista systeemeistään. Tarvivatko ne aina jonkun ulkopuolisen paineen että saavat omat sähläilynsä selvitettyä? Sen verran pitkä aika kun on tarvinnut niiden kanssa säätää. Olisi ollut muitakin hommia kuten osinkoverotuksen raportoinnin ohjaaminen.
--
Murphy elää!