https://lh3.googleusercontent.com/-1...2/IMG_1154.JPG Kuka tunnustaa tunkanneensa?
Menin enimmän matkaa perässä tielle
Printable View
https://lh3.googleusercontent.com/-1...2/IMG_1154.JPG Kuka tunnustaa tunkanneensa?
Menin enimmän matkaa perässä tielle
Olipa harvinaisen sosiaalinen päivä tänään Kaarinassa :D. Ensin vastaan käveli pyöräilijä, jäin ihan pieneksi hetkeksi siihen juttelemaan. Katariinan kaupan edessä joku toinen ympärivuotinen pyöräilijä jututti pyöräni ajoasennosta ja tuli siinä samalla auton kalleudesta puhuttua, että kyllä tää pyöräily on ihan rahallisestikin kannattavaa. Mahtoikohan kumpikaan näistä herroista olla foorumilta? Oikeastaan tämä ei ole "kuka ajoi silloin siellä", koska toinen tuli kävellen vastaan kun pyörä huollossa ja toinen seisoi pyöränsä vieressä ;).
Kukas omistaa Pivotin täpärin brooksin satulalla? Seisoskelee parkissa Coronan edessä paraikaa ja kerää ihailua osakseen.
Ei tää tästä
Kukas ajeli läskillä lauantaina ilmeisesti padasjoelta tulit?
Mahtaako olla foorumilainen edes?
Siis syrjäntauksen tielle käännyit minä perässä.
Vantaanlaaksontiellä Vetokannaksen uimarannan kohdalla bongattu kaksi maantiepyöräilijää eilen iltakahdeksalta. Heti tuli hyvä mieli, sieltähän se maantiekausi pikkuhiljaa tulee.
Kuka ajoi n. 10 minuuttia sitten valkoisella täpärillä Savion Oreganon ohi mäkeä alas? Tarkemmin Koivikontietä itään.
Viime aikoina muutama bongaus keulivasta läskiladasta Viikki-Veräjämäki -akselilla. Tehoa piisaa!
Kuka oli ajellut Paloheinän kolmosella mäen päällä, jossa latu yhdistyy vitoseen? Rengasjäljet jättivät luikertelevan vanan baanan loskaan. Itse jatkan vielä ensi viikon suksilla.....
Kuka ajoi tänään läskillä Ylitornion kohdalla pohjoiseen E8 tien viereistä kevyeenliikenteenväylää n. kl.8.30. Pyörässä oli kiinni retkivarustus, takki ja kypärä oli mielestäni punaiset. Itse ajoin autolla etelään 2 sinistä muklukkia katolla.
Kukas ajeli tänää jokirantaa turussa spessun oranssilla läskillä sinisessä takissa? T. Oranssi pyörä ja sininen takki mut kapeet kumit.
Tai oikeastaan kuka kantoi pyöriä:
Tänään n. klo 16:40 Turvesuontien ja Kehä I:n risteyksessä vanhemmat, kaksi lasta ja kaksi pientä punaista Islabikesia kannossa.
t. punainen cc, punamustavärinen kuski ja keltainen kypäränsuojus
Kukahan ajoi Tampereella Orimuskatua pohjoseen päin klo 18:45, tummiin pukeutunut henkilö sinisellä keulavalolla ja punaisella perävalolla..oman turvallisuutesi vuoksi suosittelen polkemaan jalkakäytävällä/pyörätiellä jos et pysty polkemaan autotiellä suoraan.
Nimim. vastaantullut autoilija joka säikähti puolikuoliaaksi kun yhtäkkiä menetit suoralla tiellä pyörän hallinnan ja näytit tulevan suoraan autoni alle.
Ylen Ison Pajan parkissa sisäpihalla joku vihreä paksupyörä(ilijä) jo muutama viikko sitten perjantaina
Oulussa Kemiran kierron jommalla kummalla puolella tulee aina samat täpärit vastaan. Valkoinen täpäri ja kuskilla punainen kypärähuppu, ja toinen täpäri on joku sinertävä tai harmaa, ja kuskilla tummat ajovarusteet.
Kuka tuli läskillä kuusijärven suunnasta havukosken kiertoliittymän koukaten ja jatkaen rekolan suuntaan,musta läski alla ja joku oranssinen takki ja kypärän päällä sadesuoja jotain keltaista.
Polki kuin maantiekiitäjä,mahanalusta jalkoja täynnä niinkuin maantiekiitäjällä.
Minä se olin.
Rekolasta. White 2FAT Pro oli alla.
Eilen tuli täällä Kalakukkokaupunnin suunnilla Kallansilloilla vastaan muutama muukin cyclomies, terve mieheen... Ajelin keltaisessa pikkutakissani kohti Vuorelaa. o/
Julkulassa tienposkessa tappajasepelin puhkomaa rengasta korjannut mieshenkilö, jos seuraat voorumia niin mahtoiko paikka-aine toimia vai menikö talutushommiksi? Olen siis se apua tarjonnut kippurasarvihemmo. :)
Hyvä keli pyöräillä kyllä... Hiekoitushiekkaahan tuolla on paikoitellen pikkusta vaille paljon. :-/ Pitää laittaa kaupungille kyselyä, että milloin he alkaa sitä puhdistamaan poispoikkeen. :)
-Jouni
Eilen tuli äijäporukka vastaan Latokasken poluilla, huomasivat mun sähkärin, jos ajelette vastakin olisi intoa tulla roikkumaan jononjatkoksi, ja surisijaa saa koeajaa!
Oliko foorumilaisia, kuka ajoi tossa vartti sitten Tampereen Rantatien kevliä mustalla Timelessin täysjouskarilla? Vaivattoman näköisesti meni satoja metrejä keula pystyssä !
Liesjärven Kansallispuistossa oli joku käynyt pitkäkärjessä jäitä pitkin metsän reunaa?
Ketä ajoi tänään kehä3 varressa n. Klo9 kullanvärisellä muklukilla vantaankosken kohdalla?
Olikos Maunulan majalla tänään, 29.3, n. klo. 16 Pivot-kuskien kokoontumisajot tms.? Ainakin neljä komiaa pyörää bongasin saapuessani sinne.
T. Cube-kuski
Mikä noin seitsemän veljeksen cyclocrossiryhmä ajoi Arabianrannan hiekkatietä kävelysillalta Kalasataman suuntaan kymmenen-yhdentoista aikaan sunnuntaiaamuna?
Sent from my iPad using Tapatalk
Mitä porukkaa oli sunnuntaina puolenpäivän jälkeen Metsäkyläntietä Palojoen suuntaan ajanut kvartetti? Ajotakeissa oli vahvasti oranssia, joka ei kuitenkaan tainnut olla samaa sävyä kuin Korson Kaiulla eikä samaa kuin Püha Loomaaedilla.
IK-32 ajoi siitä kyllä tänään mutta noin klo 10:40 - 10:50 ja ajajia ei ollut neljä vaan 12.