Polkekee joku muu tänään maastoa. Kastuin jo työmatkalla tarpeeks. Katsellaan kuivempia ilmoja
Printable View
Polkekee joku muu tänään maastoa. Kastuin jo työmatkalla tarpeeks. Katsellaan kuivempia ilmoja
Mitenkäs tänä vuonna Siilinjärven läskipyörä-päivän ajelu? Viime vuonna ei ollut kuin yksi läskipyörä kylällä kokoontumassa. Saisiko tänä vuonna useamman paikalle? Itse voisin ilmoittautua pienelle kylän ympäriajolle kyseisenä päivänä.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Mukana ollaan. Oisko rento lenkki johonkin laavulle ja makkaran paisto siinä ja johan siinä sille päivälle onkin.
Onko rento niin rento, että pieni naisihminen jaksaa menossa mukana, vai vilkutanko teidän peräänne lähtöpaikalla?
Rentorentorento. Mihinkäs sitä suotta kiireilemmään
Vakaasti olen sitä mieltä, että hitaimman (tai siis rennoimman) mukaan tottakai mennään.
No kai sitä sitten mukaan on tultava.
Soppiikos mukkaan jos ei ole läskipyörää?
Jonkunhan se pitää olla se seuraava joka hommaa paksurenkaisen. Aika hyvinhän sitä sekkaan soppii:)
Minä voisin tulla peränpitäjäks. Vahtimaan ettei kukaan tipu letkasta! Devon jos vauhti pelottaa, niin ota mukaan koiran Fleksi ja laita se edellä ajavan satulaan kiinni. Auttaa kummasti pysymään letkassa( näin minäkin olen tehnyt pimeällä yhteislenkeillä, poijat on ihmetellyt että ompa tänään raskas polkea. Eivät ole pimeässä nähneet hihnaa)!!!
Kaksi kissanfleksiä löytyy, ne on vähän heppoisia... Mitenkähän ihan tavallinen talutushihna? Se ei kyllä kelaa ja jää renkaisiin. Noh, minä sitten nitkutan taukopaikalle, kun muut jo tekee lähtöä sieltä :D
Lauantaina huomasi taas hyvin mitä teki viikon maastoajamattomuus: syvyysnäkö teki mitä sattui temppuja ja ajolinjoja sai hakemalla hakea. Asiaa ei tietysti auttanut yleinen huonovointisuus ja päänsärky. Sunnuntaina sai jo vähän kelottua vauhtia ja ajolinjatkin löytyi helpommin. Pitänee ahkerasti harjoitella ennen yhteisajelua, niin pysyy edes vähän polulla (ja kääntää se takarengas, niin saisi vähän lisää pitoa).
Reittiä voisi miettiä ei-niin-tekniseksi, vaikka eipä tuossa Siili-Käärmelahti välillä (ainakaan omilla vakiopoluilla) montaa paikkaa enää ole, joista en ajamalla selviäisi.
Vielähän tuonne on aikaa mutta jonkinlaisia aikataulu/lähtöpaikka/makkaranpaistopaikka ehotuksia oijsj jo hyvä teidän viisaimpien suunnitella.
Lähtöpaikkana pitäisin toria hyvänä vaihtoehtona huomioon ottaen tapahtuman luonteen. Siitä jonkinlainen "paraati" kylää ympäri ja makkaranpaistoon. Ajankohtana aamu- tai puolipäivä? Laavuja äkkipäätä tulee kaksi mieleen tuolta käärmelahden reitiltä. Laittelen koordinaatteja huomenna koneelta, jos muistan...
Moniin, vähän venähti linkkien laittoi... Eli lähimpänä on Pieni Ruokolampi:*http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...529919&lang=fi
Lähempänä Käärmelahtea olevan laavun paikkaa en ihan täysin muista, eikä sitä ole karttaan merkattu mutta toivottavasti osui edes sinnepäin. Muita paikkoja/aikoja voi toki muutkin ehdotella.
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...522329&lang=fi
Oliskohan se lähtö sit torilta joskus 10 maita että olisi valoisan aikaan liikkumista. Ja patikkalan lampi onko turhan lähellä. Jos hissukseen körrötellään sinne käärmelahteen/maaningan järven rannalle paistohommiin. Reitit uskoisin että varmaeti kaikille tuttuja kyllä. Ja kelien mukaan matkan pituutta voi tok muokkailla.
10 kuulostaa hyvältä, torilta on varmaan vaikea olla bongaamatta läskejä, mutta jos siinä suihkulähteellä norkoillaan odottamassa. Reitin voisi tehdä niin, että pysytään pois sen motocross-radan takana olevalta kukkulalta tai jakaudutaan kahtia ja palataan poppooksi siellä hevosreitin alussa.
Makkaranpaisto onnistuisi myös Käärmelahden uimarannan kodalla. Saisin varmaan avaimen järjesteltyä sinne.
Se ois hienoa, olisi ainakin suojassa säältä mikä nykyiset "loistavat" ulkoilu kelit jatkuu. Kuhan on makkaranpaistoa, ei mua ikinä niinkään se pyöräily ole nappaillut.
Elikkäs launtaina klo 10.00 äsjärven torille ja siitä kiärmelahteen kodalle (Sammy hoitaa) :) voi ja saa tulla muillakin kuin fatbikeillä, taidettiin saaha vähän valkoistakin maahan matkaa piristämään.
Sen verran olen neiti, että jos lauantaille uhattu sade tulee vetenä, vetäydyn pidemmältä lenkiltä peiton alle turvaan. Lumisade ei haittaa niin pahasti.
Huomenissa taidna lähteä retkikirveen kanssa katkomaan puita poluilta ettei tarvii lumien aikaan hiihtopoluilla ajella, ajakaa muut polkuja auki niin päästään vähemmällä [emoji4]
Olisko keskiviikkona Kallen kevyt keskiviikkolenkki?
Vois olla. Toisaalta olen tämän päivän katellut suksipaketteja että voi olla että keskiviikkona maistu muu kuin sivakointi
Mistähän Kallen kevyt startaa ja monelta? Jos yksi " pimeäpää" lähtis myös teidän " valopäiden" lenkille.
Jos matkalla bongaatte ankkaheijastimen, sen voi palauttaa minulle. Edellisellä lenkillä kadotin mokoman, jonka ennen lähtöä kiinnitin takkiin.
Oisko klo 18.00 patakukkulan infotaululta ankkajahtiin? Be there or be squirrel
No höh, olisin tullut jos olisi ollut pakkasempi päivä. Tällä säällä ei ole Knardeissa pitoa pätkääkään mihinkään suuntaan, joten tuloo vain paha mieli jos lähtöö...
Nyt voidaankin siirtää Kallen kevyt suksille! :D
Tahkon ilmoittautuminen avattu. 180km ja paljon särkylääkkeitä kait ois soiva valinta. Ps sammylle on patruunoita nyt hankittuna. Eiköhän jatketa porukkalenkkejö maastosssa ja tiellä ens vuonna :) gud jul
Ehdottomasti 180km, meitsi mukana. Pitäähän se jonkun lähteä katsomaan ettet laske kierroksia väärin. Minä joudun ehkä ottamaan Buranaa repullisen mukaan, synnynnäinen selkävika muistuttanee olemassa olostaan jo ekakiekalla. Mut haasteitahan pitää olla että ei elämä ala tympii. Rauhallista joulua kaikille.