Raparalli ei ole mun ratto, joten en tullut, mutten kyllä ollut edes luvannut tulla.;)
Printable View
Raparalli ei ole mun ratto, joten en tullut, mutten kyllä ollut edes luvannut tulla.;)
No oli siellä paikkapaikoin rapaakin, mutta missään ei kuitenkaan napaan asti.
pastun fillariin iski kaikkien päivtyskeppien äiti, onneks ei O-P ehtiny polkasta.
https://lh3.googleusercontent.com/-k...o/P1070722.JPG
Olipa hienot lenkit keskuspuistossa, kiitos vetäjille ja mukana olleille. - Juu oli aika karahka. Ei varmaan läskiin olis tarttunukkaan?
Kotipolulla huomasin hiilareiden olevan tosi vähissä, voidaan päätellä ettei kinkussa ei ole tarpeeksi hiilareita...?
No mulla näytti kulutusmittari joku 2800kcal, onneks tuli illalla tankattua suklaata, niin koivissa riitti virtaa loppuun asti.
Kiitoksia minunkin puolestani. Parhaat mutaleikit pitkään aikaan. Vieläkin on mies yhtä hymyä. Mutta eiköhän se hymy hyydy kun pitää alkaa pesemään kamoja puhtaaksi.
Kiitos koko poppoolle! Lystiä oli. Jopa niin hauskaa, että ihan kramppas. Kummasti tuntui tuo mun könkeli vetävän puoleensa niin karahkoja kuin uqqeleitakin ;)
Rillit päätin jättää talteen metsän siimekseen, varmaan lähelle puun ylitystä. Hyvä tekosyy karata huomenna metsään. Mut ensin kunnon kalajatankkaus.
Mää vielä Keksuspuistoa ajelin ylösalas ja sivuttain sinne&tänne. Pehtoori oli auki ja munkkikaffeella poikkesin. Keimolassa koitin mopouraa, mutta 38mm rinkula ei meikän tekniikalla sovellu sinne ollenskans + eikä reisi riitä 42/17 pyöritykseen. Mutta maantie-bliss! Välillä kun ajelee kiinteällä niin voi vitsinvitsi miten on vapaaratas mukava. Ingenjöörillä oli hyvä päivä kun sen keksi.
Joo kiitoksia vaan kaikille vielä mukavasta lenkistä! Muutaman kerran yritin vähän vahingossa eksyttää meitä, mutta pääosin tiesin kuitenkin minne olin menossa, ehkä. :D
No sittenhän meitä oli kaksi. :)
Ja juu, Pahikselle kiitokset penkkivinkistä. Ensiajelu 4h maastossa ilman säämiskähousuja, ei hangannut tai puutunut.
Ergon SM3 Pro saddle
Oli se hyvä havaita että muutkin osuu niihin tähtiportteihin... :) Safkan jälkeen katosi taju ns. rivakasti joten ketiuemun poismanaaminen tehtiin pihasäätämössä Pikovalon kera.
Mää olen ajanut viimeisen vuoden säämiskättä ja sen kyllä näkee tuosta Paksuttimen™ jakkarasta ;)
Lenkura oli hupahauska, välillä oli senverran kuravelliä että kumit meinas alkaa kelluttaa :cool:
Minkä kokoinen se veli Mutanaaman jakkara on, S/M/L?
Ämmän ostin. En tosin pysty sanomaan siirtymien aikana tapahtuvista puutumisista, niitä ko ei juuri tänään ollu, sen verran hyvin toimi eksymiset ja dynaaminen reitinvalinta.
Onkos tammikuun ensimmäisenä sunnuntaina ajoa. Ihan vaan sillä, kun näyttää ilmatieteen laitoksen mukaan ensi viikon torstaina pakkastavan ja sunnuntaina olisi ihan kunnolla pakkasta. Forecan mukaan taas ei näin mukavalta näytä.
Eli jos rapa kiinteytyy metsässä niin setäajot Kuntoilijalle maistuu, mutta jos rapakelit jatkuu, niin jatkuu myös lenkkarien kuluttaminen. Uusi vuosi tulossa ja Kuntoilijalla huimat suunnitelmat oman roppansa rääkin suhteen. :D
Tammikuuhan on vasta ensi vuona eli piiiiitkän ajan päästä mut onko huomenna larjantaina metsäänmenijöitä, jostakin jnnkn jhnkn aikaan jnkn verran?
Nimim.
Valo Komukaan
Siitä Ülaston linjojen alta löytyi pari tällaista kylttiä ja polulle tahalteen tielle raahattuja puita. Siitä kohtaa mistä linjojen alta lähtee polku kohti Pukkivuorentietä. Kannettiin kaverin kanssa ne pari puuta siitä polulta tieltä pois ja nämä kyltit otin muistoksi.
Harmi ettei tuossa ollut mitään yhteystietoja, koska olisi mukava keskustella asiasta lisää. Mulle jäi ainakin hieman epäselväksi miksi tuon polun käyttöä pitäisi vältellä fillaroidessa?
Niin, lappu ilman perusteluja on vähän kuin sanoisi että tää polku on mun, mee sä muualle leikkimään.
Ensiksi Aida ja sit tämmöstä. Tarttis varmaan perustaa joku kriisikeskus kaikille osapuolille. :p
Johan noista lappusista on täällä juttua aiemminnii ollut, mää hoidan sen asian kun siellä kuitennii koirani kera liikuskelen. Syytä hualeen on vasta sit ku ne [kamalien villaristien värkkäämät] sillat siellä sähkölinjoilla alkaa katoilla tai rikkoutua mut ainakin vielä ne kyllä kelpaavat kaikille polun käyttäjille. Sinikka Nopolaa lainaten: einyttehrä tästä mitään numeroo.
Nimim.
paikallinen
Kukaan huomenna aamupäivästä jossain jotain? Vai onko kaikki normaalit ihmiset töissä silloin?
Mä mökkeilen edelleen... ens vuonna sitten:)
Mä ajattelin käydä huomenna vielä sinetöimässä tän vuoden pakettiin.
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...35#post2143535
Tuolta löytyikin muuten syy siihen miksi niin monet teistä sedistä tykkäätte niin paljon teiän läskipyöristänne. :P
Noinhan siinä varmasti on käynyt. Kun liki satakiloinen sälli hyppää fillarin päälle, on ekana mielessä se, mikä kestää raskasta väärinkäyttöä.
Toiset ne vaan tietää... :)
onks kellään surlykuskilla ylimääräsenä monkeynutseja tai tuggnuttia?
Aikamoinen delegaatio tuolla altaan reunalla. Oliks siellä Shimu pitämässä jöötä?
En tohtinut tulla tekemään tuttavuutta, kun annettu kotiintuloaika oli jo reilusti ylitetty...
Oliko ne hyrräilemässä vai koiruuksien kanssa?
^^ klubin uudenvuoden lenkuran väki veikattu?
Hyvin veikattu, Apa tunnusti! Oli siellä hyrrien seassa koiruuksiakin. Joku oli mua kuulemma haukkunut, miäs tahi dogi.
Siellä paikallista sadetanssijaa jututeltiin ja vihreä moto vilahti ohitse vislausääntä nopeammin =)
Tunnustamisen ohella se ajelikin, kun vähän houkutteli.
https://lh3.googleusercontent.com/-A...0/IMG_0505.JPG
taas ne houkutteli ja pakotti
Näillä nurkilla ei näköjään kannata ees yrittää tehrä mtn salaa....;) Tunnelin suuaukolla bonggattiin vielä modeki:cool:
Täällä takametsissä saa tehdä kaiken näköistä hauskaa salaa.
Sedille uudempaa & hyvempää vuotta.
Jaa se oli jonkun klubin joku uuden vuoden ajelu. Ihmettelinkin mikä torikokous siinä tunnelin suuaukon kohdalla oli kun siihen saavuin ja jäin Shimaanin kanssa hetkeksi juttelemaan mukavia.
Hyvää uutta vuotta sedille!
Ootteko muuten huomanneet, että siellä Ülaston linjojen alla kulkevalla polulla on Enduro-prätkän jälkiä? Naapurini kertoi jopa sellaisen siellä nähneen ajelemassa. Ei ihmekään, että ne montut tuntuu syvenevän siellä kokoajan. Miettii vaan miten tuollainen sitä maastoa kuluttaa ja lieneekö edes sallittua?
Jos kyseessä on sama enskapöörääjä kun asuu siinä mustikkasuontiellä niin ne polut on enimmäkseen sen tekemiä alunperin. Se kamu ei sudittele tai revittele sammalia irti vaan ajaa pirun nätisti. Mää lähen ny koiran kanssa ulkoiluttaan sahaa sinne sähkölinjan suuntaan:cool:
Okei, ei mitään hajua kuka on kyseessä. Ite oon nähny vaan niitä jälkiä siellä.