Ei tähän mennessä mikään.
Printable View
Ei tähän mennessä mikään.
No... ekaa kertaa näissä hommissa itsekin, ts oikeita nousuja kampeamassa. Hidasta ja hikistä. Huezin ensimmäiset serpentiinit ovat aika jyrkät, ~10% tai ylikin. Niistä kun selviää, niin sitten vaan mutka kerrallaan eteenpäin. Alas tulo on aivan mahtavaa, ja maisemat upeita. Suosittelen!
Sent from my iPhone using Tapatalk
^ Hyvä meininki! Oliko ruuhkaa?
Hlökohtaisesti ekat nahkiaiset, röyh...
Ei ollut ruuhkaa ainakaan täkäläisittäin, vain kymmeniä pyöräilijöitä.
Seuraavana päivänä keli muuttuikin 6-10C ja sateiseksi. Automatkalla etsimään aurinkoisempia ajomaisemia vastaan tuli edelleen tasaisesti polkijoita. Aika hardcorea nousta ja laskea siinä kelissä...
Sent from my iPad using Tapatalk
Tuontirekun kera tehty piiiiiitkä kevyt tepastelulenkura ja monet onnistuneet ohitukset. Ja se että i r t i alkaa sujua.
Kiitokset myös Spesssun sähköpöörän koeajotarjouksesta josta kieltäydyin koska tiiän mihin se voi johtaa....
Tunnin lenkki venähti neljäksi, mukana pari seurueenvaihtoa ja polunkorjausta.
Poikamiesviikonloppu = 10h pyörän päällä. Huomenna töihin lepäämään.
Aikast mageat pyöräilypolut Sveitsin savognissa, huikeeta [emoji4]
Koripallomaajoukkue!
Finnair ystävällisesti ilmoitteli, että kuukauden päästä lennän Nizzaan.
Sain asennettua Tacxin TTS4 softaan kaikki ajovideoiden lisenssit siten että nyt ei herjaa ainutkaan video lisensseistä. Jumaliste, tätä pitää juhlistaa jollain kostealla juomalla.... :cool:
Eilen kahdestaan rouvan kanssa vietetty hääpäivä. Teinistö myötävaikutti asiaan
poistumalla asumuksesta yökyläilemään. Sai aivan rauhassa puuhata keittiössä
ja ravita sielua & ruumista. Vinyylisoitin oli molempien taholta ahkerassa käytössä.
Maltoin jopa pitää näppini erossa tietokoneesta:rolleyes:
Takanapaan pikaisella huollolla sen verran lisää kilometrejä et ehtii uuden tilata :D
Neljän tunnin lenkki kolmeen tuntiin☺️
Puolentoista tunnin lenkki kahteen tuntiin. Olipahan mäen laella puhuri, ja hyvältä tuntui kun selvisin sieltä pois kaatumatta sivutuulessa.
Sateiseksi luvatusta viikonlopusta löytyikin kolmen tunnin sateeton siivu, jonka aikana ehti sekä pyöräillä että juosta. Ja muun ajan sai rauhassa sateensuojassa laitella verstasta vähän parempaan kuosiin ja varustella työmatkafillarit syksyyn/talveen.
Pihan nurkasta sattumalta löytyneet pingispallon kokoiset herkkutatit.
Muut taloudessa evät osaa arvostaa sieniä (harmi, tai sitten ei:rolleyes:).
Tämä on muuten jännä. Ikinä en ole kännissä ollut, en edes yhtä kokonaista alkoholiannosta juonut, mutta joka kerta kun tulee oltua jossain muiden mukana rellestämässä niin seuraavana aamuna on pää kipeä, paha olo, veto ihan pois, jotain vastaavaa. Pistää miettimään että missähän kunnossa ne muut on. :D
Tuli hyvä. Mutta se saha oli vähän mutkalla ennestään, en tehnyt kovin montaa uutta vekkiä (tiedän että se toimii vaan vetämällä).
Se, kuinka raskaaksi punnitut (1kg) ja raskaan oloiset (5mm kumia) Protek Maxit rullasivatkin varsin kevyesti työmatkasinkulan alla.
Sateisen viikonlopun jälkeen sai polkea auringon paisteessa töihin.
Herääminen, painajaisesta.
Kyllä se mun työ ja -paikka kuitenkin tärkeät on, ja isoimmaksi osaksi ihan kivat. Unessa nimittäin koko rakennus oli saneerattu, tosi moderni joku lääkärikeskus-kompleksi ja paljon lääkäreitä ja potilaita. Kyselin sitten että onko mun työpaikkaa enää...toimistovirkailija sanoi että on mulle töitä ( vaikka ei ollu mun työpäivä) mutta joku isokokoinen lääkäri tuli sitten ja sanoi etten kelpaa. Koko Tampere oli ihan erinäköinen, en tiennyt missäpäin oma koti on ja tuumasin että ei tämä kaupunki voi viikossa ihan toiseksi muuttua, tämä tarvii olla vain unta ja kun herään niin kaikki on niinkun ennekin. Vai onko?
Onneksi heräsin, kaikki on niinkuin ennenkin.
https://vhb3hq-db3pap001.files.1drv....&cropmode=none
Sade taukosi edes hetkeksi.
Eilen loppuiltapäivästä tullut soitto joka kertoi, että meillä on täällä liikkeessä nyt aika hieno pyörä, joka näyttää kovasti sun pyörältä. Nyt vain kun saisivat sen ajovalmiiksi ja itse kerkiäisi itse sen ajamaan sieltä kotiin (kuinka ollakaan just tälle viikolle tuli pirusti muuta tekemistä), kun en autolla sitä ajatellut hakea.
Tänään oli hyvä päivä :) viimene - vähän tutumpi - asiakas kyllä sanoi onneksi suoraan että on mun naama aika ruhjeisen näköne. No niin onkin, ja on varmaan pitemmän aikaa :D silti hyvillä mielin.
Kisulle tästä huoneen taulu hommiin, jos vaikka auttaisi johonkin.
https://pic.useful.fi/S1T944_5-.jpg
Syksyn ensimmäinen kuntonyrkkeily.
^^ Ilmeisesti pikkujopo et ole a. lukenu viestejäni b. ( todennäköisempi syy) et ole ymmärtänyt lukemaasi. TYÖ ei ahdista, vaan sen puute. Teen mielelläni töitä.
Tosin tein pöytätauluksi muovitaskuun laitettavan rannikkoasemat-kartan. Asemien kohdalle nimi, ja kyseisen majakan kuva. :)
Mutta hyvinhän se fillarointi sujui, polveen ei sattunut ollenkaan, laitoin tukisiteen keskivartalolle ja se ei ollutkaan hyvä asia kun ei voinu kunnolla hengittää. Pian pääsee kuitenkintaas normaalisti lenkille, ja kunhan nassun turvotus laskee niin saan kypäränkin laiteltua. Löytyihän tuolta nätti punainen, hopee ja kallomaalattu.