Se, että se oliskin ollut liian helppoa ja sitten taas vitutti.
Printable View
Se, että se oliskin ollut liian helppoa ja sitten taas vitutti.
se ,että leffa jonka äsken katsoin dvd:ltä ei löydykään muunmuassa netflix:stä...Wes Cravens's Wishmaster.
ei taida olla ainut leffa hyllyssä, joka on keräilytavaraa nykyään.
Persureppanat eivät voi ymmärtää Trumpin vaalitappiota. ;)
Michiganin yliopiston tutkimuksen mukaan toisten ihmisten kielioppivirheistä huomattelevat ovat keskimäärin inhottavia ihmisiä, ja vähemmän miellyttävät henkilöt ovat vähemmän suvaitsevaisia säännöistä poikkeamiin ( olisin ilmaissut tämän toisin, ikävät ihmiset ovat suvaitsemattomampia ) :D minä tunnustan.
Muistan hyvin kun pidin tärkeänä että osaa soittaa ( pianoa) just jetsulleen ja veljeni improvisaatiot ja muunnelmat ärsytti ( ehkä osaksi kun en itse kyennyt...) ja ärsyttää suunnattomasti tällaiset ilmaukset kuten "ketä se on" ja "minä kustannan", aarrgh.
Tosin toi "miellyttävä henkilö" vähän riippuu tilanteesta....viime torstaina oli naurussa pitelemistä kun asiakas kehui mukavaa vastaanottokäyntiä ( ja oli suositeltu juuri sitä naispuolista...tosin meillä ei nyt muita olekaan), ja kiitteli myös niin kovin ystävällistä toimistosihteeriä :D
Meille pitäisi myöntää Oscar-pystit.
Täällähän tämä topicci on!
No tässä kuluneina päivinä, että Mazdan lommon korjauksesta syntyi kova sanasota. Isäni ja äitini hermostuivat tosissaan, että ei tommoista pientä lommoa kannata missään tapauksessa korjauttaa, ei haittaa mitään ( joo ei haittaa, mutta mua häiritsee..)ja mieti nyt vielä - on mietitty ja päätetty - nyt perut sen korjauksen. Ei hyvänen aika!! Äiteen mukaan kun takaosa maalataan, niin tulee sitten eri värinen....
Se lommo häiritsee mua tosi paljon, kun auto on tuossa parkissa näen sen lommon koko ajan. Siinä on hieno nahkiaistarra ja rekisterikilpi - ja lommo.
Tämän takia mä töissä käyn, että voi sitten korjauttaa asioita. Ja tulee kyllä ihan samanvärinen.
Tuollainen itse aiheutettu lommo on mentaalista haittaa tuottava, ei autolle mitään, pitää korjauttaa, muutoin saa kärsiä haitasta lopuuttomiin.
Tartteeko tuohon enää vanhemmilta lupaa saada?
^^ Ammattimainen kolarikorjaamo osaa maalata paikan niin ettei sitä erota alkuperäisestä maalista ja kannattaa se korjauttaa jos kerran maalipinta on särkynyt niin ei ruostu.
^^ :D en mä siihen mitään lupaa kysellytkään, mutta omantunnontuskissani tietysti kerroin että töpeksin. Halusivat sitten katsoa että missäs se lommo...olin siinä vaiheessa jo varannu korjausajan. Maalipinta ei ole rikki, lommo on oikeesti tosi pieni ja vielä symmetrinen juuri rekisterikilven alapuolella keskellä.
Autoni on mulle paljon enemmän kuin auto, se on elämänkumppani.
katsoo nyt vaikka tätäkin kuvaa, lommo tuossa rekkarin alapuolella.....ei voi hyväksyä
https://tempokisu.kuvat.fi/kuvat/NAH...pg?img=smaller
Jos maali ei ole rikki niin usein voi lommon oikaista ilman maalausta, kysy esim. Autoklinikalta.
^ ei voinu. Mutta ei tässä mitään, minä töppäsin ja on ihan oikein että joudun maksaan siitä, ja maksan ihan mielelläni autoni hyvinvoinnista.
..että kaatumisen jälkeen ruhjeita löytyy vähän joka paikasta ja niskalihaksetkin venähti. Huh, oikea kyynärpää näyttää aika pahalta...
Hohhoijaa, Rauno O Lehtosen yleisönosastoterrorismi on taas alkanu. Vähän väliä jakelee ohjeita miten ihmisten tulisi elää ja olla. Ja harrastaa.
Lihaskuntoharjoittelu on Raunon mielestä turhaa, surkuhupaisaa kun ikäihminen kehuu penkkipunnerrusennätyksellään, kun pitäisi nostella pienillä painoilla pitkiä sarjoja ( ennätyspainoja nosteleva tekee todennäköisesti myös niitä harjotteita, ainakin lämmittelyssä ) ja pitäisi kävellä. Asiantuntijatkin suosittelee kävelyä, Rauno kertoo ettei ole koulutusta mutta yli 70 vuoden kokemusella ( nöyrällä vieläpä) kyllä hänkin jotain tietää.
Armoa Rauno!
Estonian autokannelta on löytynyt auto.
Nurtsia ei kannata leikata sandaalit jalassa.
https://pic.useful.fi/DMDvO7LMn.jpg
Kiina on ilmoittanut olevansa valmis ystävällisiin suhteisiin talebanien kanssa. Kiina - tuo kehitysmaiden ystävä!
Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti HS
Jenkit pakenee häntä koipien välissä...
Taas on Hesari löytänyt pakussa-asujan. Vieläköhän niitä on monta jäljellä kun jokaisesta pitää näemmä tehdä juttu?
Löytääköhän toimittaja heidät oma-aloitteisesti somesta tms. ja pitääköhän heitä varsinaisesti etsiä vai tupsahtavatko jotenkin esille? Vai ottavatko pakuasukit itse yhteyttä toimittajaan, "Moro, me asutaan pakussa, kiinnostaako tehdä meistä juttu? Justiinsahan oli edellinen, mutta kai me jotenkin nollaan ihqumpia ja erikoisempia?"
^ Aivan samaa mietin. Alkaa oleen nähty nämä jutut jo.
^^Pitää tehdä Bakussa tai jopa Kabulissa asujista seuraavat jutut... Otan hattuni...
Hörhöilyn laajentumo muuallekin.
Lähes puolella taksiyrittäjistä kärähti tehovalvonnassa – tuloja jätetty kirjaamatta yli miljoonan euron edestä
Tehovalvonnan piirissä oli ollut 182 taksiyrittäjää. Verohallinto aikoo käydä läpi vielä noin 600 taksiyrittäjän toimintaa.
https://www.aamulehti.fi/kotimaa/art-2000008264946.html
(luova suomenkielen käyttö otsikossa ihan (kesä)toimittajan omaa kädenjälkeä)
Yksi Spandex-pelle oli onnistunut ahdistamaan länsimaalaista ajamalla tiellä hiljaa. Oi aikoja...
Se että Volodjalla on käsi aika syvällä hunajapurkissa....
Mun nimiin rekisteröity koira pudotti silmää suojaavalla kaulurillaan rouvan pölhöön paikkaan jättämän ompelukorin ja tavarat ympäri soffaa. Ei yllättänyt että mun viaksenihan se meni....:D
Ison OTB:n jälkeen paikat on tosi kipeänä…
Jos poimii ison kasan sieniä joutuu myös siivoamaan ison kasan sieniä. Pitäisikö joskus vaan heittää saalis mäkeen?
Että Pohjois-Pohjanmaalla ei hiihdetä eikä luistella luonnonlumilla ja ulkojäillä vieläkään.