pistät 700cadia lapaseen ni voin käydä räpsimässä tuolta kopterista sulle pari kuvatusta.
Printable View
pistät 700cadia lapaseen ni voin käydä räpsimässä tuolta kopterista sulle pari kuvatusta.
no vitun ääliö, sielä pääsee ajaan kelekallaki! sama se niille koptereille..
No sitte, eihän tuo koko päivä olis ku 750 euroa, vähä ylimäärästä mukaan.
Jaahas, Hösö on saanu uuen kameran. On kuulemma hieman etupainoinen....
jaha, ukko taas tarinoinu kahavi pöydässä...Lainaus:
Originally posted by The Golden boy:
Jaahas, Hösö on saanu uuen kameran. On kuulemma hieman etupainoinen....
mut iha sama, saa se leica painaakki [img]tongue.gif[/img]
http://offroad.sevennet.net/album186
pari out of the box kuvaa...
ovroudi rikki ku en saa nuita kuvia käännettyä tuolla...jos jollaki toimii ja nappaa ni saa kääntää...
Hösö, huomasikko että siulla on jääny tuoho kuppii pari keksiä?
Ihan hyvä toi lisäys tossa Hösmän lubessa: "Keep away from children".
Roll before you rock.
Optiikassa näyttäisi olevan "hieman" vääristymää laajakulmapäässä, ettei vaan olisi tullut valittua joku vajaalaatuinen tarjouskamera? :confused:
Nuorekas olo, ei olekaan pitkään aikaan ollut yhtäaikaa oksennus+ripuli+kuumepöpöä.
:mad:
No vähän on tynnyrjvääristymää, mutta eipä se haittaa, jos ei ole joku rakennusten kuvaaja. Metässä semmosia ei huomaa.
Otapa ISO 50:llä ja jollain hienostomoodilla jotaki oikein smuutteja kuvia, niin nähään sitä max-laatua?!
millä vitu iso50:llä? :mad: :eek:
ei toi nyt nii hipo ole :D 80 o pieni...
no ompa kyllä paska kamera sitte!1
mie kävin Hailuuvosa eile, ostan sieltä tontin ja muutan työttömäksi perunanviljelijäksi. Hiposmuuti paikka, melkeen mukavampi ko Vantaa!
Ja kaikkea ei voi saada samaan pakettiin...tuossa hösmän kamerassa kuitenki kohtuulisen pitkä tele n.400mm...
Hösö,
Miltä on kamera vaikuttanu?
Hösön vastaus edelliseen kysymykseen voisi olla: "Iha meka hyvin näkyy noin kahvinroiskeet tosa kupisa ja noi muruset noisa muro kekseistä. Ja ihan vitu siistii ottaa kuvii, ko täs o leika meka optiikka, joka o hiposmuuti. Tää roserssori on yper meka! Aivan sama! Mä ota kun "sampparistaki" ja tosta kyltistä ja tosta pissiksestä. Sit mä uppaan nää kaikki kuvat ovroudille niin saavat kaikki ihailla mun meka taiteellisuutta!"
nojaa, iteasiassa vitun paskaa läppää :rolleyes:
pete, oha tuo iha kiva ollu...pittää vaa opetella ottaan kuvia... [img]smile.gif[/img] nythä son heleppoa ku son ilimasta :D
ni ja se tele o 432mm...riittävän kiva [img]smile.gif[/img] vakaat kädet ois vaa "se" juttu :D
tommosella läpälläkö jätkä pokaa kaikki nuo sinun pissiskanat? :DLainaus:
Originally posted by The Golden boy:
Hösön vastaus edelliseen kysymykseen voisi olla: "Iha meka hyvin näkyy noin kahvinroiskeet tosa kupisa ja noi muruset noisa muro kekseistä. Ja ihan vitu siistii ottaa kuvii, ko täs o leika meka optiikka, joka o hiposmuuti. Tää roserssori on yper meka! Aivan sama! Mä ota kun "sampparistaki" ja tosta kyltistä ja tosta pissiksestä. Sit mä uppaan nää kaikki kuvat ovroudille niin saavat kaikki ihailla mun meka taiteellisuutta!"
http://offroad.sevennet.net/albums/a...0265.sized.jpg
amatöörikö? :D
Päättäny vissiin oikasta Norvikselle. :D :D
jos se oli armeijassa oppinu että Luetaan ne kyltit!!!1
Niin no Höspä, muista nyrkkisjääntö: jos käytät polttoväljä äks mm, niin sinun pitää käyttää vähintään (ts. lyhyempiä) polttoväljä 1/äks sekuntttia saadaksesi tärähtämättömiä kuvja käsivaralta. Mutkuäitikö, sulla on se kuvanvakoilija, niin silloin voit jakaa ton nyrkkisuuntalukeman neljällä (jos vakoilijan korjaavuuspotenssi 2 EV).
Eli, kuvaat 400 mm:llä 400 m:n päästä Tanjan rintoja Ylläksellä käsivaralta. Jos ei olis kuvanvakailijaa, niin silloin käyttäisit vähintään 1/400 s valotusaikaa. Kuvanvakuuttelijalla voit kuitenkin ottaa 1/100 s pölötysajalla vakaan kuvan! [img]smile.gif[/img]
Voi olla, että tiesit jo ton kaiken, mutta toi vakaakäsikommentti vaan hämäsi mua. Sulla on vaan liian pitkät ajat! Jos valo ei riitä esim. tohon 1/100-skenaarion, niin sitten ISO-lukemat taifaisiin tai lasket kolmannen jalan maahan tueksi.
Tai sitten laitat hanikat asentoon AUTOMAGIC ja toivot että kuvaa ottaessa kamera ehkä arpoo asetukset oikein. :DLainaus:
Originally posted by Aatos Lokonen:
Niin no Höspä, muista nyrkkisjääntö: jos käytät polttoväljä äks mm, niin sinun pitää käyttää vähintään (ts. lyhyempiä) polttoväljä 1/äks sekuntttia saadaksesi tärähtämättömiä kuvja käsivaralta. Mutkuäitikö, sulla on se kuvanvakoilija, niin silloin voit jakaa ton nyrkkisuuntalukeman neljällä (jos vakoilijan korjaavuuspotenssi 2 EV).
Eli, kuvaat 400 mm:llä 400 m:n päästä Tanjan rintoja Ylläksellä käsivaralta. Jos ei olis kuvanvakailijaa, niin silloin käyttäisit vähintään 1/400 s valotusaikaa. Kuvanvakuuttelijalla voit kuitenkin ottaa 1/100 s pölötysajalla vakaan kuvan! [img]smile.gif[/img]
Voi olla, että tiesit jo ton kaiken, mutta toi vakaakäsikommentti vaan hämäsi mua. Sulla on vaan liian pitkät ajat! Jos valo ei riitä esim. tohon 1/100-skenaarion, niin sitten ISO-lukemat taifaisiin tai lasket kolmannen jalan maahan tueksi.
siinä ei seinää säästellä ku harri painaa meneen...
http://offroad.sevennet.net/albums/a...0310.sized.jpg
joo ja se on epätervä ja tiedän kyllä mix...mut laitampa siltikki tejjä kiusaksi esille :D
pari muuta räpsyä:
http://offroad.sevennet.net/albums/a...0293.sized.jpg
http://offroad.sevennet.net/albums/a...0279.sized.jpg
Harri näyttää ihan quasimodolta.
Miten kukaan voi saada tuommosen kyttyrän selkään. :eek:
Makiat kuvat, toimiikohan tuo kamera myös vuoristossa parin kilometrin korkeudessa?
enpä tiedä, mutta antakaa vankuuvverin kentällä se jollekin joka sinne vuorille asti pääsee ja pyytäkää palauttaan se kk päästä teille siihen viidenteen liikenneympyrään misä pyörittä :D !
joku on kateudesta katkera :D
joko sie oot löytäny pesäkolon ittelles?
joo, ***** että mie oon katteeellllliiineN!!!!1 :mad: :D :D :D
Emmäviel, tehen tänään tariouksen toisesta.. toisen unohan, oli vitun ylihintanen vaikkakin ihan hieno muuten..
noni!!1 jätkäki pääsee kohta reksaan ja remppaan :D
teet vähintää yhtä hienon känpän ku harri... :eek:
Jotenkin luulin että uuden ostaminen on helppoa vaan joutuu tässäkin kaikkea säätämään: millainen tapetti, katot, lattiat, takat jne.Lainaus:
Originally posted by Hösö:
noni!!1 jätkäki pääsee kohta reksaan ja remppaan :D
:eek:
Kateellisten panettelua, mollaan höskän kanssa pitviin 11th and 12th avenue. Soitamma sitte.Lainaus:
Originally posted by HemmoP:
enpä tiedä, mutta antakaa vankuuvverin kentällä se jollekin joka sinne vuorille asti pääsee ja pyytäkää palauttaan se kk päästä teille siihen viidenteen liikenneympyrään misä pyörittä :D !