Eipä mullekkaan sunnuntaille oo suunnitelmia.
Printable View
Eipä mullekkaan sunnuntaille oo suunnitelmia.
Eikun heittäkää kellonaikoja ilmoille, fontanellan edestä klo?
Lähetetty minun C6603 laitteesta Tapatalkilla
Mulle käy mikä aika vaan, sopikaa niin mulle passaa. Aamupäiväksi toki lupas sadetta. Oliko suunnitelmia, että minnepäin ajelis?
Klo 13.00 fontanellan edestä lähtö ja jospa patakukkulan mehtiin suunnattas. Suap lähtee seuraksi.
Yritän olla paikalla.
Viimein herätty ja jalatkin tuntuu kantavan. Tulen jonon jatkoks.
Onko kenelläkään tietoa pääseekö Käärmelahdesta maastoa pitkin Maaningalle päin? Tai vastaavasti mistä lähtee reitit Tahkoa kohti? Alkaa tutut polut käymään liiankin tutuiksi, joten olisi ihan kiva välillä koluta jotain suurta tuntematonta.
Käärmelahen uimarantaa pitemmälle ei pääse Maaningan suuntaan. Uimarannalta lähtee viel pieni polkukieppi Maaningantietä kohin. Mut ei siis pääse Maaningan suuntaa polkuja pitemmälle. Pientä lisälenkkiä saa kun Käärmelahen reitiltä poikkee Vuorimäen tielle, ja sieltä louhoksille kääntyvästä risteyksestä lähtee polku Kumpusentien suuntaan. Se tulee lopulta soratielle joka johtaa Kumpusentielle. Sit Kumpusen vanhan ala-asteen pihasta lähtee vanha hiihtoladun pohja, jossa kulkee ihan ok singletrack. Suositeltava kiertosuunta vastapäivä. Sieltä pääsee sit jonnekki golfkentän kulmille. Tahkon suuntaa ei tietääkseni mene polkuja.
Tuo Kumpusen ala-aste pitääkin käydä vielä penkomassa, sitä alkua on pari kertaa ihmetelty, että missä se mahtaa piileksiä.
Kokeillaas aktivoida tätäkin aihetta. Olisiko Siilin aktiivisilla polkijoilla kiinnostusta iltamaastolenkeille, enää ei helle eikä hyttyset haittaa ja aika loisto fiilis on valon kanssa painua metsään ja porukallahanse voisi olla vielä lystimpää. 18.30 Keskiviikkona patakukkulan infotaululla kokoontuminen mikäli parkkialueelle mahdutaan. Ugh.
Lähetetty minun LG-D855 laitteesta Tapatalkilla
Minäpä voisin huomenna yritää tulla mukaan.
Olikohan tämä yhteislenkkiporukka, joka Shellin lähellä humahti selän takaa alikulkutunnelista kohti Kasurilaa vähän ennen seitsemää? Mies alkoi aiemmin katselemaan hasardia valokuviota takana ja totesi, että ne onkin pyöriä eikä auto, lähempänä tunnistettiin läskeiksi. Me olimme ne kaksi takavaloa, jotka jatkoivat Shellin suuntaan.
Juu kyl maar olihanmeitä isohko kolmen hengen seurue suuntaamassa niihin aikoihin kohti kasurilan vuoristoa
Onkos seuraavasta lenkistä tietoa? Voisin pakkautua mukaan perää pitämään.
Sovittiin(kait) että keskiviikkona 18.30 uudelleen. Katellaan kokoontumispaikkaa lähempänä uudelleen. Välillä esim enemmän käärmelahteen päin tai jottain. Kassellaan
Keskiviikko onkii just semmonen päivä ku ei pääse :D Ei passais joku muu päivä?
Eikun ehdotuksia heittämään niin sovitellaan.
Olisiko huomenna ajelijoita?
Kyyl mulle passaisi huomenna hurruutella
Viikosta ei vielä tiedä, riippuu aina miten on pojalla harkkoja. Ilmoittelen pääsenkö vai enkö. Huominen käypi...
minkälaine myrsky lie huomenna:/ Mut illalla vai päivällä?
Juuri olin kirjoittelemassa että en ihan niin paljoa innostu että lähtisin sateeseen sotkemaan, joku toinen päivä paremmalla kelillä.
näin tehdään. laitelkaa vaa mikä päivä käy viikolla. mulla se keskiviikko ilta menoa muute käy iltasin
Onko huomenna tarjolla Kallen kevyttä keskiviikko lenkkiä? Jos on niin missä kokoontuminen ja monelta?
Oisko Hamulan soramontun piällä 18.30 kokkeiltava, tämän vkon ainut arkipv päivä milloin passois
Tarkoititko sitä monttua missä viimeksi lopeteltiin vai krossi radan päällystä? Meitsi vois tulla. Vit... koko hiekkaharju soramonttuja täynnä, vieri vieressä.
Juu elikkå crossimontun päällistä tarkennettaaan.
Onkos seuraavan kerran sitten keskiviikkona? [emoji15]
Sent from my iPad using Tapatalk