Tänään 9,5km luisteluhiihtoa Paloheinässä.
Printable View
Tänään 9,5km luisteluhiihtoa Paloheinässä.
Asken keskuspuistossa 19 kilsaa pertsaa
Eilen alkuillasta 2.5h pertsaa lähiladulla.
Tänään pari tuntia, nihkee luisto kun en ehtinyt (viitsinyt) voidella suksia... Joku nainen lasketteli alamäessä ohi ja huus " hahaa! mulla on parempi luisto!" ja se hiihti vielä pertsaa. :(
Tänään 15 km vapaata, hiukan nihkeää oli.
Tänä aamuna, hiihtelin aamuksi töihin laavulta, missä olin uudenvuodenpommituksia evakossa - rämmin umpihankeen ahkion kanssa, kun tuuli oli työntänyt taas umpeen eilen illalla kyntämäni umpihankiladun.
Tänään vapaata 10km.
Tänään illalla tuli vetästyä elämäni ensimmäinen hiihtolenkki pertsalla. 14km tuli lykittyä kohtuu mäkisessä maastossa. Kyllähän siinä eri lihasryhmät kuormittaa verrattuna vapaaseen.
Eilen rouvan kanssa vajaa tunnin hiihtolenkki!
Taas saavuttiin työmaalle pertsan tahtiin.
Tänään noin hiihtoo 10km - 30km mutta mennään pakkasen mukaan...
Eilen aloittelin hiihtokauden, kävin 10 km vaparia. Yllättävän hyvin kulki ekaksi lenkiksi.
Tällä viikolla on ollut kuusi hiihtopäivää, kilometrejä on nyt nelisen sataa.
noin 26km ja eikä edes paleltunut.. tasatyöntöö pääsi huonosti kun penkka petti alta koko ajan:cool:
Tänään uskalsin lankkujen päälle noin 18 kilsa hiihto ja mukava oli kun kantapäät olivat vielä kunnossa kun pääsin kotiin :)
Tänään eräsuksilla Hämeen metsissä 17,6 km ja aikaa meni 4 tuntia, joten eipä vauhti päätä huimannut.
Hauskaa oli.
Tänään luistellen ja tasatyöntöä. Suunnon T3:n GPS-POD näytti tarkasti 23,01km. Kilometerjä alkaa näillä lumilla olla koossa 500km.
Eilen 15 km vapaata Paloheinässä. Kilometrejä kertynyt vasta 310. Tässähän saa alkaa tosissaan hiihtämään jos meinaa ennen Pirkkaa saada kasaan aiotut 1000 km.
17 km pertsaa Hakunilassa
Tiistainan 15 km vapaata ja hyvin luisti fisherit ja kunto oli korkella :))
Tänään hissukseen 3h ja 45 kilsaa. Aamuvarhaiselle jäänyt voitelu kannatti, oli ihan herkänpuoleinen suksi ja herkistyi kun lämpö nousi -9 > -6. Ehkä sittenkin Solleriin helmikuussa. :o
Täs iltasella 15 km vapaata suksi luisti ihan mukavasti :)
Tunti sitten tuli 23 kilsan pertsalenkiltä. Huonosti kulki.
Eilen 20 km vapaata Paloheinässä, joista 3 km maakuntaviestissä. Hirveetä hommaa toi kilpaa hiihtäminen vaikka siitä oli kilpailu kaukana kun porukkaa lappas ohi oikealta ja vasemmalta:) Tais olla trikoiden jälkeen yleisin asuste kilpailijoiden keskuudessa Tahkon pitkänmatkan Buffi.
Äsken kävin Leppävaarassa sipasemassa kolmekymppisen luistellen. Ei ollut ihan lentokeli/kunto kohillaan, meni kaksi ja puoli tuntia.
Vähän OT:ä: En tiedä olenko jotenkin pervo, mutta minun mielestäni hiihtävät naiset on viehättäviä! :)
Tänään 26 kilsaa pertsaa. Ei mun sukset luista uudella pakkaslumella.:(
Iltapäivällä reilut 16km luistellen Hakunilassa. Ei ollut meikäläisen keli: ladut osaksi ajamatta ja suksi ei edelleenkään luista nollakelissä....