Nakki kisaan ei voi enää osallistua, koska Sammy ajoi sen polun tänään. Se liimantu mun filon takapyörään, joten se löysi sen polun suht helposti. Polku löytyy kun lähdetään corssiradan päältä Koivusaarentien varratta alas kohti Maaninkantietä ja alhaalta käännytään vasemmalle tienpohja kohti soramonttua ja noustaan soramontun reunan päälle ja ajetaan soramontun ja lammen välistä kannasta kohti käärmelahtea siitä eteenpäin onkin selvä polku.
[QUOTE=devon;2525287]Älkääs, kuulkaas, ihan sieltä kärmeslahdesta löytyy samanlaisia herrasmiehiä kuin siilistäkin
No tuosta voidaan olla montaa mieltä! Minä kohtasi Sammyn amulla huoltotarinan seutuvilla ja löyttäydyin sen mukaan, koska oloni oli voimakas ja tunsin olevani kuin nuori ori. NO suhasin Sammyn mukana tai siis Sammy odotteli minua seuraavat puolitoista tuntia. Kun erosin Sammysta käärmelahdessa olin kuin märkärätti tai uitettu ja piesty koiranpentu. Kaveri hylkäsi minut ihan oman onnennojaan nöyryytettyään minua ensin niin henkisesti kuin fyysisestikin. No toivotti se tosin erotessa turvallista kotimatkaa.
Kyllä pitää sanoa että tässä meillä on esimerkki siitä jotta kun jaksaa tehdä töitä niin tulostakin tulee. Kyllä on kaveri kovassa tikissä eli hirmu kunnossa. Kateellisena katselin kaverin menoa polulla. Kyllä on ajotaito ja ajonopeus kasvanut parissa vuodessa aivan valtavasti. Onnea Sammylle. Ja minä rupean nyt kahdenviikon unille, että toivun lenkistä.