Täytyypä tuumia tätä pyöräasiaa kokonaisuutena. Mielestäni Doublessa tulisi halvalla tuos joustokeula mukaan, sillä sitä mietin.
Olen tuossa ihmetellyt että miten selkä hieman kipeytyy tuolla 2019 M-koon Singlellä ajellessa hieman, vaikka olen mittaillut aika tarkasti satulan korkeudet, etäisyydet tankoon, tangon korkeudet jne. Jäi näppituntuma että ajoasento olisi takakenoisempi 2019 Singlessä vs. 2018 Fatty. Nyt mittasin ja samalla korkeudellahan satulaputki on 2 cm taaempana 2019 Singlessä. Paperillahan ilmoitettujen satulaputken kulmien pitäisi olla samat 2018 ja 2019 kaikissa Scoopeissa - ja insinöörilogiikalla putken pitäisi vain olla pystympi 2019-mallissa, kun keulaa on laskettu - olettaen ettei muuten geoon ole koskettu. Osaako joku sanoa onko noissa Scoopeissä eroa tuossa kulmassa tai yleensä geossa kokojen tai mallien välillä - vai onko tuo päivitys tullut 2018 -> 2019, kuten olettaisin. Tuossa 2018 Fattyssäni säädetty jo satula lähes eteen ja vaihdettu set-back inline-putkeen. Aina tykännyt aika edestä ajaa, mun selälle vain tuntuu parhaalta asennolta, vaikka ehkä taaempaa pykälää paremmin voimaa saisikin polkimiin. Mietin että mennäänkö nyt vain tuolla 2018 Fattyllä sittenkin - ja pitäiskö mahdollisesti metsästää siitä pienempää kokoa jos siltä tuntuu. Ilmeisesti se joustokeulakin nostaa hieman keulaa, eli samalla muokkaa satulaputken kulmaakin minulle epäedullisemmaksi?