Mahtuuko klo 11 lähtevään letkaan yks halppis 26" töysjuusto?
Printable View
Mahtuuko klo 11 lähtevään letkaan yks halppis 26" töysjuusto?
Helposti. Paikka tuttu?
Kiitos kaikille hyvästä lenkistä ja seurasta. Ei se kyllä lopulta mikään kevyt sunnuntai häröily ollut ;-P
Mä vetäsin tänään muukalaislenkin mustakallio-pietarinmäki-syväoja. Viinapullomäki on nyt ajettu liikkuvan shikaanin toimesta. Neljä vuotta se kesti, mutta nyt siitä sitten ajaa kuka vaan. ;)
Tänään on ollut mulla konttoripäivä, mutta huomenissa jos sitä intoutuis ajelemaan pahaa pois kropasta puolen kuuden maissa. Suuntana vois ottaa tuon Haikala-Numlahti akselin taasen, niin tulee niitä polkuja katseltua.
Lähtö 17.30 Isoniitun koulun tuntumasta, jos ei muita ehdotuksia tule.
Oli mukavat kiemurat, kiits koko orkesterille. http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...833f1a85a9.jpg
Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla
Heppu ei juo alkoholia, joten halvaksi tuli :)
Mää lepuutan jalkoja huomenna, mutta alla kuva miten reitti meni tänään vs perjantain lenkki.
https://www.dropbox.com/s/zrl2tvn35s...kura.jpg?raw=1
Sama täällä huomisen osalta. Tiistaina vois ajella kun keskiviikkona on tulossa sateita vissiin.
Tällee vähä niiku ennakkotieton. Vaik puoleenväliin viikkoo on luvassa kosteet kelii, mutta viikonloppu pitäs taas olla jepejee ilmat. Eihän sitä ikin tiä mitä elämä tuo tullessaa tai millaseks sää äityy, mut funtsein, et sitä vois taas kierrel vähä Saarijärvi - Haltia välii. Hitaast ja rauhallisest, maisemis nauttie ja välil ehkä muutama foto napate. Se olis lyhimmillää semmone parikyt kilsaa, mut tod.näk. kuiteski öpaut 25 km. Pikkasen olis ohjelmas skouttaustaki, mut pääsääntösesti aattelin käyttää tuttui polkui. Tai ehkä vähä normii enämpi teitäki. Aikaa menee ns. "koko päivä" eli lähtö 9-10 pintaa ja takas 3-4 tienoil. Palataa asiaa sitte lähempän tarkemmi.
Ei taida mulla antaa kroppa ajaa tänään. Koko yön kakonut kurkkua ja räkiny seinille :/ Joten en aja itsekkään tänään.
Kävin eilen kävelees Syrjäläs ja löysin pari uutta pätkää. Kun tänään näyttäs pääsevän vähän normia aiemmin, niin voi mennä tsekkaan millasilta noi tuntuu fillarilla.Ässämmässättelee, jos kiinnostaa tulla mukaan.
Joo mä lähen laita viestii 0viisinolla-kolme7kuusi8seitsemän9yhdeksän.
Ainiijuu, onnistumisiakin tuli, kun pääsin pietarinmäellä olevan vinon puun ali molempiin suuntiin silleen sujuvasti.
HÖHÖ! Mä menin ja ilimottauduin Tour de Pori häppeninkii. Aktiiviajajat ryhmässä meinasin ajaa, saa nähä kui käy.
No hitsi, mä ku ootin viestii toisinpäin. Einivei, mä tulin jo takas. Jatkossa sitt soitto nol4sataa 3viis7 6kax0 tai SMS nol4nol 5kol9 nol88kuus. Soittamall tavottaa tämmösen huonokuulosen vanhukse paremmin.
Semmosen tunnin verra pystyy viettää Syrjälänmäessä, jos ajaa suurinpiirtein kaiken kertaalleen. Tosin silloin osa tulee ajettuu kolmeen-neljään kertaan. Ja jäihä tosta viä se yks sipulikupolikirkolt lounasee lähtevä polku ajamati.
Kyl sä siä pärjäät. Eihä Poris oo ees mäkii :rolleyes:. Mä oon kerran (v. 2012) ajanu ton. Mun mielest se oli sillo enemmä semmosten maantiehemmoje mettäajelu. Poluilla vauhti tyssäs iha kokonaa, mettäautoteillä mentii piru kovaa ja asfaltil mul sit yksikertasesti loppu vaihteet keske ja porukka alko katoomaa horisonttii. Sillo ei kyl ollu vissii ku kaks ryhmää ja mä valkkasin se pitempää ajavan, joka sit oli Jykän ja Lotan ryhmä. No pääsin kuiteski Lotan kans "maalii" samaan aikaa vaik TdH:ssa eroo tais ol pari tuntii. Ja mä siis en ollu se eka :cool:. Meno varmaan vastas just tota "Paris-Dakar-rallii". Mut, mut - pitäsköhä taas käyd kokeilees? Ansiksen läski vai Tompan eksyilyryhmä :seko:
Pari tuntii meni syrjälän läpi tornimäen ekt läpi Pietarin ja mustamäen kautta kotio. Illan hämärtymistä voinee käyttää tekosyynä kun pyörä rupee kaartamaan väkisten kotiin päin.
Onneksi vaihdoin kaverin kanssa päivystysvuoroja viikonlopun osalta ja teen sille ensi viikonlopun eli en pääse taaskaan mukaan. Sniff. Elämä on laiffii.
Grats! Mä kanssa sitä ylösmenoa treenasin kesällä niin, että shortsit repesi persauksista ja satula yritti suurentaa putkistoa... Nykyjään menen näppärästi työntäen sen ylös.
Oikeasta laidasta menee heittämällä, matalassa kohtaa osuu reppu (ei perse) puun runkoon ja voi yllättää.
Tulikin menoja illaksi, joten joutuu passaamaan ajelun
Kylmä teppanalle ehdin, vaikka kuudeksi?
Cucumber is broken sanois Amerikan poika, joten enpäs ajakkaan. Ja perään liuta kirosanoja.