Kiinnostaa, tosin aamu on aika täynnä kaikkea
Printable View
Kiinnostaa, tosin aamu on aika täynnä kaikkea
Huomenta, yritän keretä.. on vaan tuo makkarin remppa vielä aika kesken jne.. mutta palataan tähän hiukka likempänä. Onko muita lähtijöitä?
Puomilta lähtö, Turenki-Aulanko-Parolannummi suunnitelmissa.
Saavun puomille 12:30 nauttimaan rauhallisesta maantielenkistä, sillä tiistaina voikin käydä kärsimässä koh-i-noor'ssa.
Kerkiääkö illalla kukaan/ketkään näyttämään Aulanko-mtb reitin (18 jälkeen) maasturilla? Olisin mieluusti mukana.
Mä voisin mahdollisesti olla lähdössä aulanko mtb:tä rullailemaan. Mulla on vaan pikkuruinen ongelma takajarrupalojen pintojen paksuuden kanssa......
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Mä en pääsekkään
Eiköhän tuo aulangon kierto vielä onnistu. Minä voin ainakin taata reitiltä harhautumisen :)
Nyt sateen jäljiltä reitti on varmasti mielenkiintoinen ja ehkäpä jopa jännittävä :D
Sehän sopii
Maantielenkki meni ihan jees. Ehkä mä vielä joku kerta onnistun lähtemään pk-lenkille :)
Maanantai-illaksi lupailee ihan kesäistä keliä, onko klo 18 Vaakunan rannasta maastolenkkeilijöitä?
Aulanko mtb reitti on varsin mielenkiintoinen sateen jäljiltä...
Pyörä ainakin kaipasi pientä pesua :D
http://img.tapatalk.com/d/14/05/12/bezeve9e.jpg
Maastolenkkeilijöitä tänään klo 18?
Sent from my iPad using Tapatalk
Joo maastoon tänään, klo 18 Vaakunan rannasta.
Pitkästä aikaa lähdin mukaan porukkalenkille ja tulihan meitä kokonaista kaksi polkijaa vaakunalle.
Tässä vähän reittiä, pieni harjupätkä kevyesti täysillä. Taas tuli todistettua että läski ja kaksysi kulkee hiukka erilailla.
Kiitokset kaikille osallistujille :D
Kiitos lenkkiseurasta.
Sent from my iPad using Tapatalk
Tässä pyöräilyhaastetta.
Tosi Pitkä 500, pyöräilytapahtuma järjestetään 2 - 3.8.2014, lähtö ja maali sijaitsee Hollolan Uimahallin parkkipaikalla, ensimmäiset 20 ilmoittautunutta pääsee mukaa hienolle reitille. Matkana siis noin 500 km yhteen menoon pienin huoltotauoin, matkavauhdiksi on kaavailtu noin 28 km/h. Niin ja se hinta, sitä ei vielä ole lyöty lukkoon, mutta max 50 €. Tapahtumaan osallistujilta edellytämme kypärän käyttöä ja suotavaa olisi olla myös valot pyörään yön pimeimpiin hetkiin. Alla linkki reittikarttaan,
ilmoittautumiset: viiala500@gmail.com
https://maps.google.fi/maps/ms?msid=...rce=gplus-ogsb
Oliskohan kukaan lähdössä mettään tänään? Aulangolle kisareitiltä eksymään menossa about klo 16.. :) vauhti ei tule olemaan mitään kovaa.
Ei muuta ku suklaahyllyn kautta ni joha tulee lupia. :D oisko 17 parempi? 18 aikaan alkaa oleen itel tiukkaa jo, aamuvuoroviikko ku on..
17:30 vois olla aika passeli ja aina voidaan lopussa tahtia kiristää, että kerkii :D
Ok. Lyyään tuo lukkoon sit. Ajetaan pk-lenkki anakynnyksen yläpuolel? :D
Voisin tulla myös jos tietäisi mistä lähdetään klo 17:30 Tosin kun lenkki muuttui tästä ->vauhti ei tule olemaan mitään kovaa.Tähän ->Ajetaan pk-lenkki anakynnyksen yläpuolel? niin....
Lähtö voisi olla vaikka aulangon ulkoilumajalta. Oikea lähtö on aulangon heikkilästä.
Aulangon heikkiläkin käy, mulle tulee vaan kovempi kiire.
Vauhti pidetään rauhallisena. Alun nousuissa koitan itse ainakin pitää sykkeet mahdollisimman alhaisena.
Tänään klo 18 moottoriradan puomilta TCC viikkolenkki, tullaan myös Aulangolle ajamaan kierros.
Tässä menee vähän sekaisin kun keskustelua yhteislenkeistä on kahden otsakeen alla... Juniper ja Kassu tulen ulkolumajalle klo : 17:30
Ulkoilumaja passaa oikeen hyvin. Vauhti on sellasta sopivan hidasta että pysyy itekin kyydissä.
Ja ite en ainakaan kovin helpolla tuppaa kerkiään noihin 18 lähtöihin, juurikin tuon aamuvuoron takia, niin keksin sitten satunnaisesti omia ajankohtia ja kyselen josko muille sopii ;)
Juuri näin, mullakin vielä illalla puuhaa joten tartuin tähän. Ensiviikolla sitten yhteislenkille.
Onko tapatalk kaatunut?
Ainoastaan suskriped toimii. Muuten pimeetä.
Joo aika paskasti toimii.. vika taitaa olla foorumissa eikä softassa.
Taptalkin valikosta ottaa Forumit ja sitten fillarifoorumin keskustelut...
Aulangolla käyty ja järvi kierretty. Ei näkynyt muita. Jos on tarvetta pienille videopätkille autanko mtbtä varten niin voin koostaa videota.
Kisareitti kierretty jälleen kerran. Läskipyörän jälkiä näkyi tornin laskun loppumutaikossa. Kaksi hevostakin tuli vastaan useamman kerran.
Ajeltiin oikein leppoisasti loppua kohti pikkuisen lisättiin vauhtia kun kassulla oli menohaluja :D .Ei näkynyt viikkolenkkiläisiä vaikka odotettiin hieman, että ottaisivat kiinni.....