Minä, kp63, Jari Kulmala ja Ari_T. Ajoaika tasan 10 tuntia ja taukoineen 12h 25min.
Printable View
Minä, kp63, Jari Kulmala ja Ari_T. Ajoaika tasan 10 tuntia ja taukoineen 12h 25min.
Erittäin hieno lenkki oli, vaikka välillä vähän satoikin ja tiet olivat märkiä. Menomatkalla paineltiin myötätuulessa melkoista kyytiä. Esim. tuo Renko-Akaa taisi mennä noin 35 km/h keskarilla. Paluumatkalla oli jonkin aikaa melko tyhjät jalat mutta loppumatkalla löytyi taas lisää voimia. Kiitoksia lenkkiseuralle ja otetaan ensi kesänä uudestaan! :)
Kiitos omasta puolestani porukalle. Kova lenkki ja porukka. Ilman teknisia ja muita murheita selvittiin. Alkuperäisesta 2-stopin taktiikasta siirryttiin lennosta 3 stoppiin, joka oli ihan hyvä päätös. Oisin kuvitellut, että ollaan loppumatkasta ihan töttöröö, mutta kaikilla riitti potkua, niinkuin VPR-datasta näkee. Nyt aamulla havaittavissa "pientä" jumia jaloissa. Reitti kokonaisuutena ihan suositeltava perus PK-lenkki. Ihan heti ei kyllä tee mieli ajaa yli 3-satasta. Mutta Arilla onkin ens viikonlopuksi sprinttiehdotelma tossa jo tyrkyllä.
Ai ens viikonloppuna pitäis ajaa taas yli 200. :D Katotaan ny. Tota Hausjärveä oon tänä kesänä hinkannu jo kahdesti joten Janakkala näillä näkymin kiinnostavampi.
Tulen mukaan 17:45 Mankilta. Vedän minkä kykenen, mutta tässä(kin) asiassa halut saattavat ylittää kyvyt.
Tulen mukaan 17:45 Mankilta. Vedän minkä kykenen, mutta tässä(kin) asiassa halut saattavat ylittää kyvyt.
Sitten hidastetaan jos tuntuu pahalta. Mulle käy palauttavakin lenkki. :)
Tossa Arille muokkausehdotus Norjaan. La näyttää tosi hyvältä ajopäivältä eli tää vois olla perinteinen TUPA-lenkki eli noin 30-32 keskarilla ja lähtö siis klo 10.
http://maps.google.fi/maps/ms?msid=2...ac2bf3ac&msa=0
Sunnuntaina klo 11 voisin vetää Espoon lenkin sillee takuulenkkinä (28-30 vauhtia + mäet rauhallisesti ), että mahdollisimman moni uskaltaa mukaan. Yhdellä tauolla noin 120km ja suuntana länsi.
Kiinnostaako ketään ajaa tänään tuvalta klo 15.30...16.30 noin 3.5 tunnin PK lenkki. Ajan ite joka tapauksessa ja ehkä niin, että oon klo 18 Vantaankoskella.
Torstaina 18:00 Tuvalta VK:ta ja ehkäpä rinnekotia. Jos pari 15-20min vetoa tekisi. Kiinostaisiko ketään? Perjantaita voisi pitää varapäivänä kun ilimoista ei tiedä. Alkaa olla viimeset hetket tehotreeneille
Lauantain lenkki kiinnostaisi, mutta eipä taida aika riittää. Sunnuntaille ilmoittaudun jo säävarauksella.
Dodii, meikäläinen on taas remmissa pienen kesälomatauon jälkeen... torstain lenkki kiinnostaa, jos säät ovat ok. Tarvittaessa voin lähteä aikaisemminkin liikkeelle (esim. 17.30).
Yritän tulla myös sunnuntain pk-lenkille, lauantaina en pääse muiden menojen vuoksi.
Mennään Tammaravien kanssa alkumatka Sepänkylään saakka.
Volsintieltä Evitskogintielle ajetaan vaauuhdilla. Jos ajan edellä, niin minun takana reitin pääsee n.37km/h(teholla). Sakista saa tippua, ohittaa saa ja vetovuoroja vaihtaa. Pääasia, että ajetaan siististi ja omilla kynnys-sykkeillä. Jääneitä odotellaan. Eli luultavasti minua.
Toinen veto tehdään noin 5km tämän jälkeen Sjökullantien alkupuolelta Veikkolaan saakka. Ja meininki sama kuin edellisessä.
Veikkolasta ajetaan samaa reittiä kuin Tammaravit. Joku matemaatikko osaa varmaan sanoa ollaanko paluumatkalla samaan aikaan samoilla alueilla?
KARTTA (myötäillen kellon kulkusuuntaa)
No sehän tässä justiin oli mielessä. Jos ysiltä lähtisi ja tunnin tauottelisi, niin kerkeis sellasen 180km vetään. Eli tota ei enää kiritä. Katos ku mä oon nyt näin fiksu. ;)
Piirtelin Wannabe Janakkala lenkin lähdön la aamuksi. Jos tulisi teidän mukaan, mutta kääntyisi Hyvinkään tienoilla pois. Matkaa tulisi 140km. Se on kait lauantaina sen verran siisti ilma, että pare vaan lähteä.
Katotaan jos eksyn paikalle. :)
ja tossa su klo 11 tuvalta alkavan lenkin reitti (vienee yhteensä noin 4.5h), jonka voi ajaa kumminpäin haluaa. Itelle riittävä sää on se, että taukopaikalle pääsee kuivana, sit voikin kastua.
http://maps.google.com/maps/ms?msid=...05154,0.362892
antaaks joku ohje, ku noi mun kartat tulostuu nykyään enää pisteinä eli tietäpitkin oleva viiva häviää. onko liikaa kilometrejä vai mikä?
Moro,
Minulla tuo kartta näyttää vain kaksi sinistä pallukkaa (lähtö ja tauko LohjaAs huotsikalla).
Veikkolan porukka ajoi hiljan seur. lenkin, jota voi suositella.
Lopussa Espoo haluaa varmaankin Vihdistä ajaa Ojakkalan, Otalammen kautta Velskolaan.
http://maps.google.fi/maps/ms?msa=0&...0064aa78653f8a
Aika ajoin Google Mapsin kanssa on vaikeuksia, jolloin yleensä joutuu poistamaan sen pätkän, jossa
ongelmia on. Tästä syystä reitit kannattaa piirtää useammassa pätkässä.
Minulla tosin on aika vähän kokemusta mistään piirrosvälineistä ja joku muu voi osata neuvoa paremmin.
PS. Veikkolan "Veteraanit" lähtevät Veikkolan VPKlta su kello 09:00 (tällä tietoa).
Tämä veteraaniporukka ei pidä meteliä itsestään eikä mainosta lenkkejään millään foorumilla.
Sen ydin koostuu n. 60-vuotiaista veteraaneista. Porukka "Veikkolan maantielenkit" on ollut
näillä lenkeillä mukana mm. viime tiistaina meitä oli yhteensä 12 kuskia ! Joskus voitaisiin ajaa yhdessä Espoon kanssa tai kohdata samalla taukopaikalla. Tiedustelen
sitä noilta veteraaneilta.
Tehojengi ajoi nelistään, meikäläisen keskari oli ekalla spurtilla 39,9 km/h ja tokalla 37,6 km/h. Kiitos mukana olleille!
http://connect.garmin.com/activity/109322979
Joskus gmaps vaan bugittaa. Kokeilin piirtää ja tallettaa reitin ja ilmeisesti onnistui: http://maps.google.fi/maps/ms?msid=2...39147,0.727158
Lähteekös joku vetään la aamuna 10:00 Janakkalan porukan mukana PK:ta tämän lyhennetyn lenkin? 140km.
Eikös lähtö ollut lauantaina klo 10?
Jari, sä oot Bittiguru, kiitos. Eli su reitti Jarin postauksessa ja kumpikin kiertosuunta ok