Tää ei pääse tuolle Kapun lauantai retkelle kun jo sovittua menoa keskelle päivää, ei voi aina onnistua ;)
Olisko perjantaille ja sunnuntaille jotain?
Printable View
Tää ei pääse tuolle Kapun lauantai retkelle kun jo sovittua menoa keskelle päivää, ei voi aina onnistua ;)
Olisko perjantaille ja sunnuntaille jotain?
Hyvät speksit Kapun retkellä, mut en pysty osallistumaan koska perhe.
Me Legsan kera naatiskeltiin Käpylännummelta Kattopeitteentielle ja takas. Hyvä groove. Kiits ajoseurasta @L.
Kiitos KMW lenkistä. Jalat on näemmä olemassa, niin hyvällä kadenssilla mentiin :D Tarvii mennä toistekkin tuonne Käpylännummen suuntaan, niin nättiä polkua.
Lauantaina en taida keretä merta edemmäs kalaan, vaikka mieli tekisi, joten ajelen varmaan omala kylällä jonkunmoisen aamureissun, jotta voi hyvällä omallatunnolla alkaa palauttelemaan.
@Odottakaa katsellaan tätä iltaa, kunhan saan aamun käyntiin ja näen, että miten jalat aukeaa.
@Odottakaa Mä voisin ehtiä myös tänään mukaan jollekin lenkuralle. Olisko ehdotuksia? Jos saa toivoa niin mahdollisimman smuuthia ja ajettavaa polkua.[emoji14]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Olettaen et olet tullut pohjoisesta päin sinne tien päähän, niin se r-järvee kohti menevä polku ei ulotu järvelle. Siitä pääsee kyllä sille metsälinjalle ja polun pohjalle joka päätyy
melkein r-järven itäisimpään kulmaan. Yks ajettava polku lähtee ~100m ennen sitä tien päätä länteen ja kiertyy sieltä vanhalle latupohjalle ja r-järventiehen.
Uimarannalta lähtevä "polku" haarautuu kahtia ja se haara mikä vie p-haaran länsipuolisten kallioiden suuntaan ei vie sit minnekään.
Se toinen, oikealle vievä kiertyy pikku_p-haaran eteläkulmaan ja jos sieltä pääsee itäpuolisen mäen juureen, vie polku sit suolikkaan poluille. Toi polku on
selkeä, mut sen ajaminen vaatii motivaatiota. Joku vois kutsua sitä semitekniseksi. Etelään päin sieltä pikku_phaarasta pääsee sen väärän mustakorven suon länsireunaa tai itäreunaa,
läntinen on reittinä erottuvampi mut kummassakin joutuu kyntämään. Sieltä kolmenpolun ristyksestä (jonne se oikean mustakorven highway päättyy) majaslampea kohti lähtevästä
peruspolusta erkaantuu yks vanha polku kohti pöksynhaaraa, tiedän ne molemmat päät mut tarttis tutkia miten ne saa yhtymään.
Millä aikataululla olit menossa?
Oisko kuudelta Legsa sun nurkalta ja ajellaan EnskaPenan kulmille ja siitä aittakallio?
Käy. Valot ja kalja mukaan?
Mä otan valon vaan ;-)
9.15 o fain. Joo, siihen tervahauda kupeesee. Ei sil o välii, mä tuun sil Speedgoatin konkurssipesäst halval ostetul aluhäkkyräl.
Jos pakonopetta ei oo ylitetty, nii syvälline hualenpito kuulema voi laskee piikit.
Paras tapa tutustua Numlahden kerran ajettuihin uriin ei ole pimeän tullen, mutta ajokeli oli ihan huippu Odottakaan ja Enska Penan kanssa. Voi olla, että huomenna ei aamusella peti vie voiton.
Kiitos seurasta myös minun puolestani. Karttaa katsellessa siihen jäi mielestäni aukko missä on oltava polkuja. Täytyy mennä tutkimaan niitä valoisemmassa kelissä.
Mä yritin etsiä aikasempaa jälkeä movescountista, mutta en tähän hätään löytänyt. Veikkaus on, että olisi pitänyt siinä pellon reunassa hakeutua sinne vasemmalle ja sieltä oltaisiin päästy takaisin siihen kohtaan mistä mennessä sanoin, että tähän tulee takaisin. No jos jotain positiivista hakeaa asiasta niin oltaisiin kyllä eksytty sillä vikalla polulla takaisin tullessa, koska se menee ihan umpi metsään siitä hakkuuaukealta.
Näin aamulla pitää todeta, että kyllä niska taas muistuttaa, ehkä mä vaan jännitän ajaessa liikaa ;P
Oisko sunnuntaina jotain ajoa taas? Mä meinasin jotain kevyttä naapurin kanssa mennä ajamaan.
Huomenna vois lähtee jos on kondista. Moneltas meinasitte lähtee?
Mää voisin kans lähtee huomenna ajaa
Aika o hyvä. Isoniitun koululta vois lähtee.
Oisko suuntana aittakallio ja sieltä sitten numlahden suunta niin ei eksyisi ensi kerralla pimeellä :-D
Klo 11, Isoniitun koulu. Roger
Tnx. Eiköhän tossa tullu yhden pvän annos tunkkausta ja fillarin kantoa. Kipeen näkönen oli reittiviiva ainakin.
https://lh3.googleusercontent.com/kK...w1920-h1080-no
https://lh3.googleusercontent.com/7X...w1920-h1080-no
Iha kiva lenkura, mutkaa oli omiks tarpeiks. Mut nii se kai o ku lähtee skouttaa jotai, ni tulee vähä ajeltuu eessuntaa :cool:. Aikas kuivaa oli, ei ees usvaa aamusel.
https://lh3.googleusercontent.com/WR...w1920-h1080-no
Mihi se peräss polkija ny häipy, fillari vaa jäi?!
Ku mä olen tällane ajattelija niin tulipahan mieleen, jotta pitäisikö tavata siinä pellon reunassa (mäntysalon- ja suvitien risteyksen vieressä), josta pääsee sille kärrytielle, joka menee linjalle päin. Vois ajaa ton kärrytien ja siitä sille juurakkopolulle, joka vie sinne havumäentien kääntöpaikalle? Turhaa te ajelette kelviä isoniitunkoululle ja sitten ajettaisiin yhdessä takaisin vai? Kun ei taida tulla ketään muita..
Kylhä se vaan passaa. Tuun siihe klo 11:00.
Mäntysalon ja Suvitien risteys. Harhailen paikalle