Alustava kiinnostus Sääksin kiertoon täältä kunhan tahti on jollain tavalla inhimillinen ja sää sallii :)
Printable View
Alustava kiinnostus Sääksin kiertoon täältä kunhan tahti on jollain tavalla inhimillinen ja sää sallii :)
Tänään lähdössä n. 16.30-17.00 Kiljavalta kohti Sääksin polkuja. Onko muita lähtijöitä?
Ja Sunnuntaina tarkoitus myös heittää joku lenkki...
Sunnuntaina iltapäivällä voisi onnistua.
Sunnuntai jäi multa väliin. Keskiviikkona tai Torstaina 16.30-17.00 lähtö?
Torstai ei töiden takia käy millään. Keskiviikosta en vielä tiedä.
Sunnuntaikin näyttäisi taas tälläkin viikolla sopivan.
Sunnuntai käy myös, mihin aikaan ja mistä olis hyvä lähteä?
Olisiko kello 9.00 hyvä aika? Sääksin parkkipaikka?
Se aika sopii hyvin nähdään silloin siellä. Onko mielessä jotain vakio lenkkiä vai mennäänkö fiiliksen mukaan?
Fiilispohjalta mennään. Ehkä Sääksin ympäri tai sitten 25:n pohjoispuolelle.
Sääksin ympäri kuullostaa hyvältä. Näyttää siltä että huomenna saattaa aurinkokin näyttäytyä.
Hyvät oli kiemurat. Kiitokset ajoseurasta. Mule tuli Röykästä Röykkään 5h ja epämääräinen määrä kilometrejä. Ilometrejä oli uskoakseni enempi:)
Kiljavannummen terapiaympyrä on kasvamassa tukkoon. Jtkn talkootyyppistä toimintaa voisimma harrastaa.
Olipas taas lenkura. Rapakuntoilijalla näköjään pienikin ajotauko tuntuu ja sykemittarinkin mukaan oli kuskista virta lopussa kun karkasin asvalttia pitkin kotiin. Ensi viikonloppuna uudestaan?
Su Raparperi tarjoilee mutaa Kaarelassa (viesti #99) notta lauantai voisi olla mahdollinen. Se on pyhäpäivä niin kaikenlainen naisten ostoksille kuljettelu ei ole esteenä. Mieluusti hetimiten aamusta ja sinne Rauhalan suuntaan.
Kiitokset lenkkiseurasta! Kelikin suosi meitä. Lauantai aamu sopii mulle ainakin ja suuntakin on hyvä:)
Mulle ei sovi tuo lauantai, kun silloin tulee sukua juhlistamaan jälkikasvun syntymispäiviä. Sunnuntaina sitten jotakin johonkin aikaan ties mihin suuntaan. Jos läskin puuttuvat osat eivät ole siihen mennessä tulleet, niin saatan harkita jopa Olmon ulkoiluttamista kun sääukko lupaili kuivan puolesta keliä.
Ääh, ei pysty kykenemään lauantaina. Oik. nilkan nivelsiteet vähäsen rusahtelivat keskiviikkona ja nyt on jalka niin turvoksisa että ajokenkä ei mahdu. Eikä se ole ihan kivutonkaan vielä.
Mites toi Sunnuntain lenkki,vaikka puolen päivän maissa? Aamusta mulla jonkin aikaa töitä, ettei pääse heti aamusta.
Joku lenkki voisi onnistua iltapäivästä (n. 13), mutta silloin on mukana 12v junnu. Kovakuntoinen kaveri kyllä - noin 3 tuntia menee oikein hyvin.
Mennään kun teille sopii. laitatko vaikka viestiä tarkemmin huomen.
Kiitoksia ajoseurasta. Vielä kun ehtisi purkaa gepsiltä reitin niin tietäisi missä kohtaa mentiin vikaan kun ei päästy sinne Martintielle vaikka yritettiin.
Ensi viikolla olisi lauantai mahdollinen ajopäivä (jos ei minulle ole keksitty ns. parempaa tekemistä). Sunnuntai menee päivystäessä iltapäivällä neljään, mutta pimeän aikaan voisi mennä johonkin kaatuilemaan.
Kiitoksia vaan teillekkin hyvät oli reitit! Puhelimesta reittiä katsoin niin hyvin oli rusettia piirtänyt:) Lauantaina mennään pikasesti käymään Viron puolella, mut illasta valopää lenkki vois onnistua tai sitten Sunnuntaina.
Lauantaina ei käy valopäälenkki.
Lauanataina päivällä menen paksupyöräilemään kun lopultakin tuli sopiva satulatolppa ja eturatas. Saahan nähdä miten päällekkäin sijoitetut läskit etenevät maastossa.;)
Voisi huomenna (la) olla lähtö lähesmyöhään, elikkä 9.30 ja Herusten santakuoppien suuntaan nenä. Joku Treffpunkt pitäisi vielä keksiä jos on muita lähtijöitä.
Vauhti ei tule olemaan hirmuinen.
^sounds like a plan. Tosin ne jotka tietää mitä mä haluan tehdä viikonloppuna eivät vielä ole kotona. Varmistan illemmalla.
Ja p*skat. Unohdin totalmente että mullahan on työhön liittyvää menoa ja meininkiä ihan koko päiväksi. Hyvää neitsytmatkaa lansiven läskille.
Kuis olis perstai hurvittelua keinovaloavusteisesti? Voisin hypätä pyörän selkään n. 17.30. Ajoaikaa niin kauan kuin virtaa riittää. Sekä äijassä että akuissa.
Jyrkkä ehkä. En tiedä onko minulla jotakin lapsukaisia silloin valvottavana kotona vai olenko vapaa menemään. Sunnuntaina iltapimeässä saattaisi myös onnistua.
Huominen vois onnistua ehkä täälläkin. Huomen päivällä varmistuu
Tää vois kans osallistua...mistä lähetään.
Pääsen lähtemään lenkille. Mites olis lähtö vaikka sääksin parkkipaikka?