Menin, söin ja lähdin.
Printable View
Menin, söin ja lähdin.
En mennyt, en syönyt ja laihduin.
Kyllä, en ole
Onko silloin linnatuulessa, edes hetken, jos ajaa sen alta muttei siis ole siellä, mutta hetken on kuitenkin samassa pisteessä? Anteeksi tämä aloittelijamainen kysymys, mutta haluaisin tietää.
Teknisesti ottaen on mutta ei kuitenkaan ole.
Itse sanoisin, että on mennyt Linnatuulen ali. Sikäli kun rakennuksessa sisällä on "Linnatuulessa". Toisaalta myös Linnatuulen pihalla/tankkaamassa varmasti myös lasketaan. Linnunlaulu-paskahuussi on todella ytimessä. Katsoisin, että pitää ainakin ajaa ylös rampista. Olisi tietenkin hyvä määritellä niin tarkasti kuin mahdollista.
^ Loistavaa ajatustyötä, tätä on kaivattu. Linnatuulessa olemisen eri tasot, versio 1.0 (sulkeissa Nato-standardin mukaiset koodinimet, jonka voi sanoa esim. radiopuhelimeen tai postata tänne):
0A ("Ydin") = Paskahuusi, jossa linnut laulaa
0B ("Valhalla") = Hesburger/kahvio/K-Market/paskahuussi jossa linnut eivät laula
1 ("Better call Sauli Niinistö") = Tankkaus/tupakkitauko/jäätelökioski
2 ("Paavi Johannes Paavali II") = Alitus moottoritietä etelään/pohjoiseen
3 ("Ron Jeremy") = Näköhavainto
4 ("Kuukunan muna") = Ei ole Linnatuulessa
Kuukunan muna, toistan: kuukunan muna. Loppu.
Tommin idean ansiosta päivä on pelastettu. Alkoi jo harmittamaan, kun pykälistä epäilemättä perillä oleva jäsen LJL meinasi, etten olisikaan ollut, niinkuin en ollutkaan, mutta teknisesti, ainakin sateliitista katsoen olin. Mutta nyt siis kuitenkin hyväksytysti olin, alemmalla tasolla, mutta kuitenkin. Seuraavan kerran kun ajan siitä ali, niin en ajakkaan, vaan käyn vääntämässä todisteet paikallaolostani linnunlaulun säestäessä tuottamiani ääniä.
Korjaan ylempänä olevan kirjoitukseni asianmukaiseksi.
^ Älä sure, sait sentään koodin 2, eli Johannes Paavali toisen.
https://images.uncyc.org/commons/thu...e4y%2C.psd.jpg
Lauantaina kahdesti tasolla 2.
Mun mielestä on aivan yksiselitteistä ollaanko Linnatuulessa vai ei. Välimuotoja ei ole.
Ja jos sanotaan olleen on syytä esittää asiasta tositteet. Mitä siitäkin tulisi jos aivan kuka tahansa voi sanoa olleensa Linnatuulessa ilman minkäänlaista näyttöä?
Itse en luota yhdenkään foorumilaisen sanaan (tässä asiassa).
Itse asiassa ei lasketa.
Sisällä. Tuulikaapissa pyörähdys riittää, mutta siten että käydyksi haluttu henkilö on kokonaisvaltaisesti sisällä rakennuksessa.
Jospa tarkastellaan topicin kysymyksenasettelua, sehän kuuluu "Oletko juuri nyt Linnatuulessa?", jossa -ssa -sijapääte (inessiivi) Linnatuuli -nimistä rakennusta tarkoittavassa kantasanassa merkitsee sisällä olemista.
Topicissa ei kysytä Oletko Linnatuulella, Linnatuulen luona, Linnatuulen alla tms.
Taso 00 kuvarastikuva.
Linnatuulessa - siihen riittää että on vaikkapa parkkipaikalla. ^ juurikin, ja minäkin asun Pirkkalassa, kuitenkin asunnossani joka....just joo. Riittää että on alueella.
Tällä ei ole muuta kuin semanttista relevanssia, sillä edellä sanotut koodit kattavat erilaiset tilanteet nähdäkseni tyhjentävästi. Ilmoittaa vain koodin, esimerkiksi alituksen eli Paavin. Tai jos on paskahuussissa, Ydin. Tai voi se olla vaikka Odin tai HIFK. Eri koodeista voidaan tarvittaessa äänestää, edellä vain ehdotukseni.Lainaus:
Mun mielestä on aivan yksiselitteistä ollaanko Linnatuulessa vai ei. Välimuotoja ei ole.
Haluan korostaa, että aiemmin, kuin myös jatkossa, olen raportoinut ainoastaan 0A Ytimessä käymisen. Näin siksi, että Linnatuulen kohdalla on aina kova vedenheittohätä (salaliittoteorian paikka, kusihätäkaasua Janakkalan pelloilla?) ja paskahuussiin käy tie.
En ole. Tosin pari Paavia tuli heitettyä viime viikolla.
Näin foorumi-nöösinä haluaisin tietää mikä tämän ketjun tarkoitus on? Tiiriön ABC:lla mä olen käynyt, lasketaanko se eduksi? Vai onko se jopa väärintaukoiltu? :)
Ehkäpä näin ketjun aloittajan ominaisuudessa voin vastata tähän. Vastaan: tämän ketjun tarkoitus on kertoa, oletko Linnatuulessa vai et. Edellä todetut koodinimet kuvaavat eri tasoja.Lainaus:
...mikä tämän ketjun tarkoitus on?
Jos on Tiiriön ABC:llä, ei voi samanaikaisesti olla Linnatuulessa. Muilla huoltoasemilla/levähdyspaikoilla olemisen (tai siellä ei-olemisen) raportoimiseen voi avata halutessaan oman topiikan.
Ei täällä oo taaskaan ketään muita foorumilaisia
Kahvin ja tupaöljyä sai, tarpeeksi auki oli.
Ei näkynyt Mitsun tila-autoa eikä vanhaa taksi-Mersua....
Linnatuuli on ilmeisesti se Janakkalan eteläpuolella oleva huoltsikka missä on motarin ylittävä lasiputki, joskus työhommissa ajoin tuosta ali lähes joka viikko, kävin muutaman kerran kahvillakin, taitaa olla viime kerrasta jo 4 vuotta ja en siis ole nyt siellä.
En ole. Ehkä ens kerran kun ajelee Sappeelle tai Tampereelle pitää ihan vain ilmoittamisen vuoksi pysähtyä. Jos perhe kyydissä niin muka ihan pakko käydä vessassa. Ei vaan, he taitais arvata mistä on kyse sillä joskus olen kuvaa ottanut ko paikasta kun autolla ajoimme ali ja selittänyt, että se pitää postata tänne.
Onko oma kuva vai netistä kaivettu?
Ai vitsi, luulin että en jäisi kiinni, kun löysin kuvan darkwebin Linnatuuli-harrastajien foorumilta.
^150 kilsaa assulla? Meinasit siis ajaa edestakaisin samana päivänä? Etkö olis yötä? Metsäleiri (Kernaalanjärven uimaranta ihan vieressä!) tai lakanoihin, vois olla nastaa. Jos mä itsekin lähtisin ja LJL löytyis jostain?
EDIT: vajaa satku tulee sulle yhteen suntaan soralla. Pikaisesti stekkasin.
Hatsinasta Koskelle ja Porvolantietä ym Turenkiin tulee aika vähän asfalttia. Voihan sitä ajaa maitojunalla takaisin.
Musta on alkanut tuntua, että pyrit välttelemään tilannetta, jossa saattaisit kohdata f-foorumilaisen ihan livenä? Telkkarihan tunnetusti isontaa ja saattaisi paljastua, että sä ja sun pala on pienempiä luonnossa kuin tv-esiintymisen ja puheiden perusteella voisi olettaa?
Olen. Jonkun maantiepyöräilijän näin myös just lähtevän pihasta samalla kun itse autolla kuvasin parkkipaikalle.
Mitään en tietty ostanut mutta pysähdyin ja kävin vessassa ottamassa kuvan kerrankin enkä vain ajanut ohi. Nyt suunta tästä kohti Panssarimuseota.
https://ep1.pinkbike.org/p4pb21054500/p4pb21054500.jpg
https://ep1.pinkbike.org/p4pb21054501/p4pb21054501.jpg
En ole, mutta ajoin luantaina ohi/ali.
En mutta Tähtihovin lähellä olen.