Mää oon kateellinen ja katkera. Minä köyhdyin tuon 14.99 eskoa siitä että Ultegran pakka kiiti tänne suomeen sikanopeesti. Prkle. Ehkä Iglulle tulee 14.99e lasku sit perästä vielä... :seko:
Printable View
Paikallinen myi takapakan vähintään Saksan hintoihin, jäsen lansive valistuksellaan säästi minulta 80€ ja pyörä **näyttää** toimivan niin kuin pitää.
It looks tankerous:
http://buenosaires.for91days.com/wp-...enos-Aires.jpg
Asiaan:
viikonlopuxilainaansaatu bokkerineito ja sen kokonaisvaltainen yleispöhellys. Sangen hyvä aihio :)
Perinteinen Uulan keittomaali (punamulta) - selkeästi tehty tähän ilmastoon ja jos sataa niin voi mennä kahville ja palata takaisin maalaushommiin kun sade lakkaa. Täydellistä. Erityispositiivisuuslisä saunasta, grillissä paistetusta pizzasta sekä punkkulasillisesta ja päivän myyntivoitoista.
Pikkukoira ajoi täydellisen voittajaluokan jäljen vaikka ei ole vielä vuottakaan. Pitäisköhän pikkuhiljaa siirtyä koerintamalle :)
Olin jo valmiiksi hyvällä tuulella, mutta fillarilenkki puolison kanssa ja ehtiminen kotiin juuri ennen vesisadetta lisäsi mieluisaa mieltä.
Tänään oli kyllä hyvä päivä:). Aamulla meloen kaverin mökille Lohjansaaren taakse. Siellä otettiin arskaa, syötiin ja vähän hommiakin tehtiin. Sitten meloen takaisin taas kesäisessä kelissä. Illasta vielä maasturilenkki Muijalaan ja kulku oli melkeinpä parasta tänä kesänä.
^^ Mikä on xx-täti? Mistä tämä ilmaus tulee, ja miten lausutaan: exextäti, äxäxtäti?
Minä olen kummitäti, joten siksi kysyn.
Mutta hymyilytti ja hymyilyttää tämä Ferraripupu-projekti, Ruby the Rabbit sai kivan mekon, ja puput pääsi asianmukaisissa kuteissa ajelulle. Uudella Ferrarilla.
( varsinkin Rubyn kuvat onnistui kivasti)
http://tempokisu.kuvat.fi/kuvat/Pipa...pg?img=smaller http://tempokisu.kuvat.fi/kuvat/Pipa...pg?img=smaller
Asiayhteydestä päätellen xx-täti on suunnilleen sama kuin <tähän joku etunimi>-täti tai Helvi*-täti (*nimi muutettu).
Minut sai hyvälle tuulelle mielessäni käynytt ajatus etten tänäkään aamuna tarvitse ainuttakaan lääkepurkkia - tai oikeastaan se että ehdin ajatella niin, sillä joskus nuorempana minua rasitti suunnattomasti vanhojen (eli sellaisten jotka eivät välttämättä olleet yhtään vanhempia kuin minä nyt) ihmisten siunailu kuinka terveys on tärkeintä ja kuinka ei osannut olle kiitollinen terveydestään niin kauan kuin oli terve.
Noin 16,5 kk loma lähenee loppuaan, jippii!
Pyöräliikkeestä ensimmäistä maantiepyöräänsä ja samalla ensimmäistä lukkopolkimilla varustettua pyöräänsä ulos taluttava keski-ikäinen mies joka lähtee sunnuntaina ajamaan Tour de Helsinkiä.
Innostus uudesta tietynmerkkisestä pyörästä, ajatus vauhdikkaista lenkeistä tulevaisuudessa, jännitys itselle asetetun ja nopeasti lähestyvän haasteen edessä, epävarmuus tottumattomuudesta lukkopolkimiin, pyörään ja mukana polkevien määrään - kaikki paistoivat naamasta! Osin tunnistin vain muutaman vuoden takaisen itseni, osin koin jo tavattoman kokeneen maantiepyöräilijän hyväntahtoista lievää ylemmyydentuntoa ja osin toivoin parasta ja hyvää onnea kaikille.
Hienoa että laji saa uusia harrastajia, pyöräilytapahtumat uusia osallistujia - ja että maantien laitoja kiertää entistä useampi fillaristi yksin tai porukassa! Hip hip huraa kiinnostusta herättävien tapahtumien järjestäjille ja ammattilaisena ajaville kisakuskeille, innostusta lisääville televisioselostajille ja toimittajille, lehdenjulkaisijoille, aloittelijoita palvelemaan jaksaville ja osaaville kauppiaille ja pyöräliikkeille!!!
No, minä olen joskus iloinen ja kiitollinen että selvisinpä siitäkin sairaudesta ja erityisesti sairaalasta. ( joskus tuntuu että kunpa en olisi jaksanut selviytyä.. mutta yleisesti kyllä olen jopa ylpeä että selvisin )
Sairauksien tai vaivojen ei tarvi antaa häiritä, vaan opetella elämään niiden kanssa. Yleinen hyvä vointi on tärkein.
Hyvä mieli tuli kun sain oikealta valokuvaajalta kovasti kehuja näistä mun nukke-kuvistani.
Ginger Baker
Itellan kaveri toi pientä piristystä sairaspäivään tuomalla 2.3" Bronsonit ja 80mm stemmin..
Käytiin ukon kanssa aamulla kimppalenkillä (eka tänä vuonna) ja meni oikein kivasti :)
Assarin paluu!
Metsäretki.Makkaran paistoa ja kaffet.kotiinpäin mentäessä useampi pussillinen herkkutatteja [emoji4]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hakuhaukkumettältä iltahämärässä palatessa tyhjää ruokakuppiaan kolistelleet pihasiilit. Kupin täytön jälkeen alkoi sit hirmutuhina ja puskeminen ruokailujärjestyksen selvittämiseksi ja hetken päästä kaikki kolme olivat kuonot vastakkain ateroimassa ihan sulassa sovussa.
Vieläkin hymyilyttää eiliset mahtitreenit koiran kanssa! Rajusti vetävä koira fillarin edessä saa omatkin adrenaliinit nousemaan ja kun on vielä hyvää treeniseuraa niin ei voisi hauskempaa toivoa.
Mäkeä nouseva pyöräilijä joka toisella kädellä kuljettaa sivullaan pientä lastenpyörää, Väsynyt ajomies nukkuu lastenistuimessa pää retkottaen mutta kypärä päässä.
Tylsän odottelun lääkäriaseman vastaanottohuoneessa yllättävä vaihtuminen rattoisaan kerrontaan Hangon seudun kilpapyöräilyskenesta sotien jälkeen ja 50-luvulle.
Kevyt kolmetuntinen maantielenkki neljän päivän tauon jälkeen.
Maisema jossa iltapäivän auringonvalossa voimakkaan kellanruskea sänkipelto, niiden takana tummansinisiä pilviä ja lentelevien varisten mustia siluettihahmoja.
Naapurin vanha rouva joka kävi tuomassa karjalaisia perunapiirakoita (kiitokseksi siitä että palautin kadonneen tekstityksen hänen televisioonsa).
Taiteilu. Grafiikan teko. Akryylilaatan tarkoituksellinen naarmutus. Prässit.
Peekootottistelukentällä tehtyjen suoritusten etenemistahti.
Puhdas auto ja vahattu!😊
Suomi-Bulgaria lentismatsin aikana Timo Hoivala innostu kehumaan Olli Kunnarin mahtavaa pomppua, kun tää hyökkäs tehokkasti kolmen metrin viivan takaa. Hirmu paukun veti lattiaan.
Hannula oli liekeissä ja komppas ääni innosta väristen:
"Taikuri saapuu helikopterilla ja näyttää elokuvia ilmaiseksi!"
Tohon repesin kyllä totaalisesti, tais siinä olut kiertää outo kautta ulos suusta.
Kauden ekat lampaankäävät, pannulla voissa paistettuna.
*rröyh*
Kenties vuoden parhaiden ajokelien jatkuminen. Typerä virusflunssa söi jo ensimmäisen viikon, nyt vihdoinkin pääsi nauttimaan. Eipä tule äkkiä mieleen vuotta, jolloin pyöräilyn vastavoimilla olisi ollut joka suunnasta yhtä tiukka ote ajokauteeni. :mad:
Loistava ulkoilusää ja runsaasti kanssa liikkujia metsässä.
Muksun aito iloitseminen kaikista "elämän pienistä ihmeistä".
Kiertopalkinto vuodeksi haltuun kilometrikisan voitosta meitin duunissa.
Tarra mopoauton takalasissa: Hirveä jono, mutta onneksi ollaan ekana.;)
DPD suomikuriirin tuoma kumipaketti työpaikalle :D ... Contin MountainKing Racesporttia pari kappaletta :)
Pyöräkuormaaja + dumpperi kombo sai kyytiä koko päivän eikä mtn hajonnut.
Se kun huomaa miten koko ajan paremmaksi fillaristiksi sitä kehittyy. Ainoa kadutus on se, ettei mulla ollut tälläistä pyörää ja tuttavapiiriä jo nuorempana.
Lisäys: hyvä tuuli jatkuu kun arkistoja selailemalla löysin vihdoin vastauksen kysymykseen, joka oli jo pitkään askarruttanut eli miten reiden pituus vaikuttaa tehokkuuteen. Selitys sille miksi maanantaina mäkien nouseminen tuntui helpottuvan kun vaihdoin rohkeasti isommalle eturattaalle eli pidempi reisiluu suhteessä sääriluuhun (Suhdeluku 1,196). :-)
Vanhempi paljon ajavan oloinen naispyöräiljä. Inseran naistenhybridi, Craftin ajoasu, Vauden neonvärinen kypärähuppu ja semmoinen leukasuojuksella varustettu maastokäyttöön tarkoitettu kypärä.
Se on aina jotenkin hienoa kun ihminen tietää mistä pitää ja mikä hänelle toimii eikä piittaa pätkääkään miten pitäisi olla tai mitä joku hänestä kenties ajattelee.
Naapurin kakru on oppinut ajamaan ilman appareita. Eikä muuten ole vielä ikäloppu, näyttää minusta suunnilleen kolmannen ikävuotensa jälkipuoliskolla olevalta. Faijansa hölkkäsi perässä, ihan kuin olisi pystynyt estämään mahdollisen nurinmenon, kun poika sotki menemään naama hangonkeksinä.
Taas yksi koltiainen lisää, joka vetää parkkiksella miljoonaa 30 sentin päästä autoni nokasta. :D
hyvin sujuneet yhdeksänvuotissynttärit kuopuksen kuudelle parhaalle kaverille, fiksuja nuoria miehiä.. :)