Huiville olisi ollut käyttöä. Ja voisin uusia vanhimpia juomapullojakin.
Printable View
29.8. tilaus sisään. 30. päivä liikkeellä ja nyt odotellaan, tulisiko jo tällä viikolla.
täällä kanssa tilaus 29.8 sisään. 1.9 (eilen) olin sähköpostilla yhteydessä kun pakettia ei ollut lähetetty vielä vaikka tavarat oli varastossa. sain vastauksena, että valikoimaani ilmaislahjaa, putkihuivia ei ole varastossa ja odottelevat sitä :) Ei hyvää päivää, annoin luvan laitaa paketin UPS:lle ilman tätä lahjaa.
Ensimmäinen "ongelma" oman pitkän historiani kanssa. Kauankohan olisivat odotelleet tätä putkihuivia :) Meni kaksi päivää pitkäksi odottelu.
Veinköhän sitten viimeisen huivin?[emoji28]
^Muistaaksen DHL Saksan päässä ja Posti Suomen. Joskus käynyt niin että seuranta toimii vasta kun paketti kotimaassa. Tarkistin edellisen paketin OmaPostista, seuranta alkaa kun paketti Suomessa.
Mun lempi kauppa, ei koskaan yli kahta viikkoa kestänyt toimitus.
Oon tilannut näköjään 15 kertaa, aina tullut nopeasti perille. Siksi ihmettelinkin että mikäs nyt kestää. Omaposti näyttää että posti odottaa paketin saapuvan suomeen, lähetys lähtenyt lähtömaasta 23.9
Joskus pakettienseurantapalvelut, kuten 17TRACK, näyttää enemmän tietoa kuin vaikka Posti tai DHL
17 on käytössä, samat tiedot. On se ihmismieli malttamaton. Menen katselemaan alennusmyyntejä, jotta voin odottaa lisää.
^Odottaminen on myös yksi osa pyörän kokoamisesta, joskus ärsyttää, joskus innostaa. Kiekkoja odotin kolme kuukautta mutta olivat sen arvoiset, IMO...
Avautuminen auttoi, pakettisi on saapunut kohdemaahan! Näinköhän kusti oli asentanut keulan pyöräänsä kun nuin kauan kesti!
Ennen Tahkoa tilasin ensi kertaa pariin vuoteen ärsyttävästä-kakkosesta tavaraa. DT Swissin kyrvähtäneen EXP Ratchet -vapaarattaan sisuskalut ja työkalut pikatoimituksena tulivat aikuisten oikeasti seuraavana päivänä, tosin kallistahan se oli. Är-kakkonen on edelleen hieno putiikki, ei siitä mihinkään pääse.
^Ehkä parhaimmillaan HiEnd kaman suhteen.
Tilaus sisään 29.9 ja noudettavissa 7.10. Postin seuranta toimi, kännykän sovelluksessakin kun kävi lisäämässä DHL:n seurantakoodin itse. Oikeat tavarat ja nallekarkitkin. Neutraali ja luotettava, vaikka toimitus on vakiona hitaampi posti.
Tilaus sisään 6.10.2022 puolenpäivän nurkilla. Saman päivän aikana lähti ja noudettavissa oli 12.10. 2022 puolenpäivän jälkeen (DHL ja Posti). Tavarat oli hyvin pakattu ja lisäksi tuli pari tarraa ja par pikkupussia nallekarkkeja. Saattaapi seuraavakin tilaus tulla tuolta, kun heidän nettisivuilla on niin helppo verrata tuotteiden painoja.
^Tuo yksi loistava ominaisuus mitä muut ei tarjoa! Saitkos jo uuden juomapullon?
Taas tuli nallekarkkeja ja uusi pullo lisää, toimitus viikossa vaikka Posti kaikkensa yritti hidastaa!
Tällä kertaa hankinnat tulivatkin pahvilaatikossa, joka oli varustettu tarralla:
https://live.staticflickr.com/65535/...bf2c3997_z.jpg
xmas10 koodilla -10% tilauksesta tämän viikonlopun.
Pahus kun tilauksen sisältö ei ole vielä kasassa, olis kuitenkin postikulut ja pikkuisen plussaa saanut.
Ärräkaupan juomapullot. Mieluummin ottaisi vaikka alennusta postikuluista tms. kun ei noita pulloja ylenmäärin ole tarvis...
Ei sitä ole pakko ottaa.
Ei ole ei. Jätinkin ottamatta, mutta jos kaupanpäällisiä tarjotaan, niin olisihan tuon tilalle voinut ottaa jotain muuta. Varsinkin jos muoviroskaa pyritään vähentämään.
Mä en tiedä mitä teen väärin, mutta mulla kestää pullot vuosia. Olisiko edellinen kestänyt 10 vuotta ja nykyinenkin on jo 3-4 vuotta vanha. Eikä se edellinenkään rikki mennyt, siirryin vain Camelbakin Podiumin käyttäjäksi, kun siinä on sellainen korkki, mistä voi juoda "suoraan" ilman mitään erillistä avaamista.
Eikö Buffia enää voi valita?
Pikkusen on tämmöinen länsimaisen ihmisen ongelma, pakko ottaa joku tavara vastaan kun ilmaiseksi saa.
Tai jos joku saa jotain mitä itse en tarvitse tilalle on saatava jotain muuta :)
Teet oikein, kestäähän ne.Lainaus:
Mä en tiedä mitä teen väärin, mutta mulla kestää pullot vuosia.
Ahaa, olet yhden pullon käyttäjä. Onhan niitä jokunen syytä olla kierrossa ja parhaimmillaan tarvii 4 kpl lenkillä mukanakin.Lainaus:
...edellinen....
Mäkin taannoin ostin pari Podiumia, Chill Dirt -versiot, likaisemmille lenkeille. Ei niiden "chill" lämpimässä kauaa kestä, mutta yllätyksekseni havaitsin juuri, että viisi tuntia säilyy juoma sulana pikkupakkasella
^Jossain vaiheessa sai valita jonkin lehden, Buffit valitettavasti tainnut loppua. Nuo uudet pullot kyllä tyylikkäämpiä kuin entiset joita vieläkin kyllä saatavissa.
Täytyykin laittaa kiertoon, pari vanhaa Kona pulloa lähtee kun ei nykyisien pyörien väreihin/merkkeihin sovi.
Eipä ollut. Kahta eri pulloa kahdessa eri koossa. Eli neljä vaihtoehtoa. Buffejakin tosin mulla taitaa olla neljä tai viisi. Mutta buffeja voi olla joka ajotakin/-paidan taskussa varalta.
Tämähän se.Lainaus:
Pikkusen on tämmöinen länsimaisen ihmisen ongelma, pakko ottaa joku tavara vastaan kun ilmaiseksi saa.
Tietenkin. Muutenhan sitä tuntee olonsa petetyksi.Lainaus:
Tai jos joku saa jotain mitä itse en tarvitse tilalle on saatava jotain muuta :)
Juu kyl. Sitten kun tarvitsee oikeasti tankkausta, selässä on 3 litran rakko ja pyörässä vielä 600ml pullo. Gravelissa joskus 2 pulloa, jos ei jaksa ottaa reppua. Mutta tällä hetkellä mulla on 5 eri pulloa, joista kaksi termoksia. Ei riitä säilytystilat enempään.Lainaus:
Ahaa, olet yhden pullon käyttäjä. Onhan niitä jokunen syytä olla kierrossa ja parhaimmillaan tarvii 4 kpl lenkillä mukanakin.
Itsellä normilenkillä 2 rungossa ja jos pitemmällä niin rakko repussa.
.
Tilaushetkestä lukien kuudennen arkipäivän aamupäivänä soi ovikello ja posti-Ninja lyö lapaseen 2 pakettia, joissa markkinoiden tämän hetken halvin (?) ParkTool PCS9.3 teline, kaverille Terra Speedot ja pari pienempää hilpettä.
Ei joo ollut sitä buffia mutta juomapullollekin on käyttöä.
Ihan jees kokemus kaikin puolin.
Unohdit tärkeimmän.
Koitin sivuuttaa asian koska EI OLLUT MITÄÄN MUUTA.
Hitto, onko ne lopettaneet nallekarkkien jakelun :(
Vielä yksi tilaus kuitenkin vielä tehdä ja ainoa mahdollinen puoti, siis tyydytään pulloon...
Mielenkiintoista muuten verrata puotien toimituksi kun kolmesta tilaus sisällä... Kuka voittaa, kuka häviää?
Tai sit mun 300€ tilaus ei riittänyt 10snt nameille. Tai sit koska minä.
Ravistelin kyllä kaverin rengaspaketitkin mutta tuloksetta.
Hahaa! Mä olenki vippien vippi. Tänään pate toi paketin kotiovelle ja… herranjestas! Mitä sieltä tulee? Sieltä tulee kultakarhuja!!!
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...2e8b45d2f2.jpg
Mullekin tuli nallekarkit viime tilauksessa. Tuossa ne on pöydällä syömättä. Jos joku haluaa niin voin postikuluja 5.90€ vastaan lähettää.