Hienon näköinen pyörä !
Printable View
Hienon näköinen pyörä !
Juu, ei Atze tarvi mitään kevyttä hiilaripyörää kun muutenkaan ei muut pysy perässä...pikemminkin lisäpainoja reppuun niin tasoittuu tilanne. :D
Olisko ke tai to yhteislenkki taas paikallaan? Ainakin tällä hetkellä molemmat päivät näyttäis olevan sateettomia...
Oliskos tällä viikolla lenkille lähtijöitä? Torstai sopisi minulle parhaiten, mites muut?
Tuossa työnnellään vanhaa Focus Ravenin halpismallia.
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/p...pictureid=2619
Koeaja ainakin ensin. Itse en tuolla enää metsään lähtis, mutta voihan se olla ihan eri pyöräkin jo.
Noo niin ostot on tehty ja pyörä on tulossa :cool::eek::D:rolleyes: Eli olen niin kuin näette very very happy. Jep hiilikuitu mutta minä ymmärsin että se ei ole kokonainen h.-kuittu vaan joku osa http://www.focusbikesuk.com/images/RAVENDETAILS.gif
Mulle on kellerissä lastenrinka mihin mahtu aika monta kilo kiviä tai joku teistä kun voimat taas loppu :p
Valitetavasti tällä viikko näytä omalta osalta aika huona ja torstai ei onnistu minulle, vaika uusi pyörä olis joo!!!!! Mutta toivotavasti viikkonloppu on kaunis, aurinkoinen, kuiva ja lämmin ilma että pääse ajamaan. :cool:
Ja viikkonloppusta vielä sen verran että mulle käy vaan Lauantai, sunnuntai pitäis lähtee pirkkalaan :mad:
Jaa tieto tuli 2 minuutti liian myöhän, mikä vuosimaali sinulle oli ja mitä oli huono ?????
Ajoin tähän mennessä 7v. vanha Ralaigh ilman mitä hienoisuuksia ja mä luulen että tämä on ihan riittävästi alkuun.... Katsotaan .....
H.-kankelle vielä täysjousto ajattelin myös ensin mutta aloitetaan ensin näin...
Ai uusi pyörä vai? ......
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/p...&pictureid=824
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/k...ue&tool=siirra
Mites torstain lenkki....jos mentäis vaikka paremman puutteessa ajelemaan tuohon Metsäkansan nurkille hiekkateitä? :)
Lähtöpaikkana vaikka tämä: ?
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...491250&lang=FI
Olisko aika se 18.00 ?
Kyllä toi mun mielestä on kokonaan hiilarirunko...hifiatze:D
sanokaa nyt jos oon väärässä, valmistaja ainakin ilmoittaa näin, SSPS Carbon Frame .
Tarkoitat varmaan mua tai Tomia sinne rinkkaan, olis se aika näky kattella kun sovitat sinne Xizoria tai KH-E:tä..:eek:
No toi carbon keskustelu herätti vähän pääkipu, mutta soitin tuonne saksaan ja on se kyllä täys carbon. En kyllä olis uskonut sillä hinnalla. Saa nyt nähdä miten pyörä on sitten ajettava....
Kyllä se rinkka olis varmasti hauska näköinen kun Xisor tai KH-E on siellä kyydissä :D
Onnittelut uudesta pyörästä! Upea laitos! Toivottavasti pääsen piakkoin, toivon mukaan ensi viikolla, tsekkaamaan tuon hiilikuituihmeen! :D
Tosiaan, on kyllä aivan epistä, että porukan kovakuntoisimmalla on myös selkeästi parhaat (kevyimmät) laitteet! :rolleyes: Kyllä sen niin päin pitäisi olla, että meillä muilla olis jotkut 8 kiloiset hiilarilaitteet ja Atzella joku 20 kiloinen ankkuri!!! ;) Toivottavasti ei tulevaisuudessa ole turhan paljoa pyörän kantoreissuja tiedossa, sillä silloin Atze voisi tanssia metsässä eteenpäin kevyesti kuin keijukainen konsanaan, kun me muut...rämpisimme eteenpäin kuin maaorjat kivirekien kanssa.
Nooh, hyvänä asiana voisi varmaan pitää sitä, että ensi kesänä pitäisi varmaan olla paremmassa kunnossa kuin aiemmin...kun on tässä puolivuotta yrittänyt roikkua paljon kovempaa kulkevien perässä. :)
Olen kyllä seurannut teidän viime viikonloppuun reissu ja nostan hattuun. Eli Respekt :cool:. 7 tunti ajaminen ja 104 kilsa metsässä en ole itse vielä yrittänyt, mutta kyllä me tulemme vielä teidän (Kanuunojen) kanssa lenkille!!!!
Ensin reenataan vielä vähän sala tällä meille päin :D
Tai menemme ensin Znood kanssa noita normaali lenkkejä :rolleyes:
Kiva että te seuraatte mitä me täällä puuhataan:eek:
Kiitos, kiitos ....................
Mun pitäis teidät nyt vähän rauhoitaaaaaa.... katsotaan nyt ensin ja mennään ajelemaan!!!!:cool:
Ei se olutkaan ihan tarkoitus tämä hiililaite, kun kuvittelin että se on alu/carbon sekoitus :rolleyes: Vielä kerran rauhoittakaa,
Onneks olkoon Atzelle uuden pro pyörän johdosta!:o) niin joo yritän kanssa päästä torstaina lenkille satavarma en ole vielä ehdinkö mukaan . . . vähän piti kyllä paperipussiin hengittää kun luin Atzen uudesta pyörästä . . . Hieno peli! :o)
Jällen kerran kiitos, kiitos. Pikkuhiljaa rupea iso mies punastua :o kun luen teidän kommentit. Olis vaan niin kiva kun tulis jo, mutta edelleen se on siellä Hesassa ja varma vasta Perjantai täällä!!!!:mad: Toivottavasti, että päästään koeajelemaan heti Lauantai ;)
Perskules kun en päässy H..muttakankeen ja Xizorin kanssa torstailenkille.mutta sunnuntaina sitten viimestään mennään johonkin,Ehdotuksia??
En sano vielä mitä kun pyöristä ei ole vielä mitä kuulunut :mad: Vanha pyörä on edelleen huollossa ja uusista ...... ??? Soitin Matkahuoltoon ja täti siellä langanpäästä ei kyllä tiennyt yhtä mitään .... huomenna vielä odottelen:mad:. En tässä vaiheessa vielä voi viikonloppusuunnitelmassa mitenkä osallistua.....:seko:
Soita lähettäjälle ja kysy mikä on homman nimi, kyllä 5 arkipäivää pitäisi riittää 2 tunnin ajomatkan päässä olevalle tavaralle toimitusajaksi:eek:
Käytiin Xizorin kanssa ajamassa pikku n.40km lenkki, mentiin hiekka ja pyöräteitä. Keli oli kivan raikas ei kuuma ei kylmä joskin kotona huomasi että varpaathan on ihan jäässä:o Linkistä näkee miten kierrettiin. Pari pikku harhalaukausta sattui.. http://sportstracker.nokia.com/nts/w....do?id=1749733
Suunnitellaan viikonloppua myöhemmin.
No eilen kun hätkytelin myyjä tai myyjä ja huoltomies/ varastomies sain vastus että pyörä on valmis ja lähdössä :( Kysyin vielä että onnistuko jo viikonloppuna koeajelu ja hänen mielestäni "kyllä" !!!!
Istun täällä hiilenkasan päälle mikä kohta jo hehku aika lailla :eek:
Oli kyllä ihan mukava ilta-ajelu, olis tosiaan pitänyt sitä Kartanontietä ajaa niin sitten olis saatu tehtyä tuossa vielä jokusen kilometrin ketunlenkki. :)
Sama vika täällä eli varpaat jäässä kotona...seuraavan kerran kyllä nöyrryn ja laitan tuollaiset laskettelua varten hommatut Therm IC:n akuilla varustetut lämpöpohjalliset kenkiin. :D
Joooo hiilikasa pala nyt aikalailla :mad: Eli muulle jää nyt viikonloppureissu väliin kun ei ole mitä millä voi aja. Mutta toivon teille hauska lenkki ja seuraan tietysti täältä kotoa teidän menoa :cool: Ensi viikko sitten :)
Vihreitä palloja tekisi mielelle nyt hyvä ........
Mites tuo sunnuntain lenkki...saattais olla, että pääsisinkin kehiin jos ei ihan aamu yhdeksältä startata. :)
Onko mitään ideaa kohteesta? Akaan nurkilla vai jossain kauempana?
11.00 vois olla jees starttiaika...mihin päin mennään? Toijalan eteläpuolelle metsäautoteille vai siitä Viialasta Kylmäkoskelle päin tsekkaan polkuja? :)
Atzella ei ole kulkupeliä, mutta mites sitten muut osallistujat? Nyt olis hyvä tilaisuus uusillakin naamoilla tulla messiin kun ei ole menokone Atzea pitämässä vauhtia...pääsee vähän rauhallisempaan tahtiin aluksi mukaan. :D
Jos Tankkikuski sattuu lukeen niin kerros löytyiskö tosta sun kotopaikan läheltä ajokelpoista polkua, suunnasta tämä..
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/k...=295&map.y=301
Tuonne vois vaikka mennä katsoon?
Se klo 11:00 lähtö on ok, nähtäskö vaikka siellä junkkarin hiekkakuopalla?
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/k...=302&map.y=304
Paikkahan on se missä oli niitä softaajien "bunkkereita"
Minä voisin vaikka jatkossa lainatta pojalta polkutraktori maastolenkille, ehkä se sitten houkuta uusia naamoja :eek:. Mutta aina voi meidän kanssa lähtee, hitain määrä tahdin niin se oli, ja tähän mennessä päästin aina
yhdessä kotiin ;)
Saa nähdä miten nyt käy, kun vaihdoin talvirenkaita vaimon auton alle ja kävi taas tuuri!! Yksi rengas oli niin jumittunut ja väänsin sen väkisin pois, tuli sitten niin luja että naksahti peukalo aika pahasti. Peukku on nyt turvoksissa ja mukava kipeä :o
Joo semmosta se aina välillä on kun touhuaa:eek: laitoin tossa äskön piipunhattua paikalleen ja meinasin kanssa kertaalleen tulla isoa kovaa katolta alas!! olis varmaan jääny pyöräilyt lopullisesti mutta onneks sain lapetikkaista kiinni:D eikä tullu isoa pipiä . . .