Petteri Orpo oli syömässä ravintolassa viereisessä pöydässä lauantaina.
Printable View
Petteri Orpo oli syömässä ravintolassa viereisessä pöydässä lauantaina.
Nyt muistin, Raittisen poijjaat olivatten Storyvillessä 26.05 kuluvaa vuotta.
Rätväkkä popinsoitanta houkutteli toiset poijjaat paikalle äimistelemään.
Seuraavana iltana se "Rysty-Oscar" bluescomboineen.
Fillarifoorumilla legendaksi nousseen ketju44:sen :D:D
Nuku yö Tiilikkajärven kansallispuistossa-miitingissä satuttiin vastakkain. Ihan sattumalta osuttiin samoille "tulille" ja tieten alettiin puhumaan fillaroinnista.
Vaikka ei oo koskaan tavattu eikä tunneta toisiamme, niin jo muutaman lauseen jälkeen mulla alkoi kello kilkattaa;)
Terveisiä vaan sinne, jos luet. Oli kyllä hauska hetki Venäjänhiekalla.
Jos ei tänään kukaan muu nähnyt Alexanderia Vantaan triathlonissa, niin olen ainoa...
Peltsin kanssa vaihdettiin muutama sana Hossassa ja kans.ed. Eeva-Maria Maijalan kanssa meloin lyhyen pätkän Hossanjärvellä.
Sain sunnuntaina Lepistön Lotalta kukkapuskan, jonka hän sai 2. tilan johdosta palkintopallilla. Eilen ei oltu enää paikan päällä juhlimassa voittoa.
Itse asiassa viimeisin "julkkis" oli maanantaina koneessa, Sabina Särkkä matkusti samalla lennolla takaisin Venetsiasta.
Jorma Uotinen käveli eilen BierBierin ikkunan ohitse istuessani juomassa olutta sisällä.
Hieman toisenlainen julkkis eli eilen kun rantauduin Nellimin rantaan Inarijärven syysmelonnaltani, niin siinä kamppeita autoon lastatessani huomasin vanhan miehen köpöttävän keppien kanssa rantapuiden varjossa olevalle istumapaikalle. Tunnistin miehen Surnu-Pekaksi ja yritin saada aikaiseksi jonkinlaista juttua, mutta eipä ollut hän puhetuulella. Siirryin läheiselle laavulle, jossa oli muutama ihminen evästelemässä ja sinne se Pekkakin sitten hitaasti käveli keppeinensä. Pikkuisen alkoi Pekaltakin tulla lyhyttä kommenttia, kun sai juotavaksi konjakilla terästettyä kahvia. Kysyivät, että oletko käynyt kalassa. Pekka vastasi, että minä käyn K-kaupassa.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2011/0...sa#media=51930
Mm. Alberto Contadorin, Chris Froome'in, Vincenzo Nibalin, Rafael Majkan ja pari muuta tuttua nimeä La Vueltassa parisen päivää sitten mäkietapilla. Ja ensi sunnuntaiana uudestaan. Joskus elämä on.
Olisiko ehkä Tumppi Varonen metrossa. Näky sinänsä, joskaan ei kuitenkaan samassa merkityksessä kuin eräs saman yhtyeen jäsen. Niin Dänin näin isossa omenassa, en muista olenko siitä aiemmin maininnut. Se oli myös melko uskomaton näky.
jaa-a, ketähän mahtaa olla Eeva-Maria Maijala, Petri Liski ja Tumppi Varonen. :D te tunnette noi julkkikset paremmin kun minä.
Tai kun mä en saa kertoa ketä olen tavannu...olisi yksi erittäin hyvä..."uutinen" ( sikäli kun nyt uutinen olis, mutta kuitenkin..) kerrottavana, pahus.
Jarmo Koski ruokakaupassa. Kahdesti viikon sisällä.
Kukas se sitten on?
Joonas Saartamo ja Tapani Rinne.
Mikko Peltola seurueineen eilen Rautulammella
M.A. Nummisen ja Pedro Hietasen viime viikolla kotimatkalla Tukholmasta sinivalkoisten siipien kyydissä.
V.Valon eräänä päivänä ajelemassa polkupyörällä (!) Meilahdesta kohti Munkkiniemeä.
Tai sitten sen kaksoisolento. Mutta eikös VV asu siinä Munkan tornissa - eli ehkä se oli se.
Tarja Halonen ja Pentti Arajärvi Unkan baarin terassilla Karjalohjalla.
Taannoin rouvaa Helsinki-Vantaan kakkosterminaaliin jättäessäni hän osoitti sormella auton ikkunasta ulos ja sanoi: "Kato, tossa on Viktor Klimenko!"
Olen nähnyt livenä kolme viimeisintä Jumalan kakkosmiestä.
-Johannes Paavali II
-Benedictus XVI
-Franciscus
Ai juu, meinasi unohtua, että maanantaina paluulennolla Espanjasta samalla lennolla matkusti kansansuosikki, teeveestä tuttu tukevahko turkulainen kiinteistönvälittäjä.
Jonotti vessaan ilmeellä "älkää-nyt-vaan-kukaan-tunteko-mua-ja-alkako-kaveeraamaan"
Lotta Lepistön, tuli vastaan fillarilla pari päivää sitten. :)
Rva "Suomen Latu MTB" Rautulammella eilen.
Elastinen tänään työpaikan lounasruokalassa.
Arman Alizad. Kävi meidän duunipaikalla kuvaamassa.
^tuleeko sustakin nyt tv-stara niinku tommi2:sta? Ja ette kai te antaneet sen Armanin tehdä mitään tärkeitä juttuja?
^onko puhelin soinut nyt taajaan vai oletko saanut olla rauhassa? Arvailen, että voisi olla juontokeikkoja, ostoskeskuksien avajaisia yms. tarjolla?
Tommi Läntinen eilen lentokentällä.
Surkeimman kuskin varkautelainen nuori nainen tänään Varkauden mäkkärillä. Olen melkein sukua julkkikselle.
Vain julkkiksen auton eli Kristiina Mäkelän kaara oli Myllypuron liikuntamyllyn luona.
Ivan Poupolo (vai Puopolo?) Punavuoressa tänään ostamassa kadunvarressa naisihmiseltä käytettyä Teslaa.
^Ihan kadulla kehtas kauppaa käydä?
Unohtu mainita, jo jotain aikaa sitte mm. Aku Hirviniemi, Riku Rantala, Lenni-Kalle Taipale, Jannika B ja Mariieveronica
Ilkka Lipsanen meillä kotosalla (myös kirjassaan muistaa)
Ulla Tapaninen Madeiran lentskarissa
Ville ”pipo” Haapasalo Aeroflotin kulkineessa Moskovaan.,
Suomirokkari Miisa Seutulan kentällä joskus muinoin, outo tyyppi.
Sitten oli se yks isotissinen bimbo, jonka nimeä en enää muista, tykkäsi vanhemmista äijistä. Söin pitsaa kanssa.
Pankkiiri Whalruus lentskarissa viereisessä jakkarassa.
Ja paljon, paljon muita.