Sun pitää hommata tällainen:
http://www.euromec.co.uk/components/...ges/EUR342.jpg
Printable View
Sun pitää hommata tällainen:
http://www.euromec.co.uk/components/...ges/EUR342.jpg
Ei kun tällanen:Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Pelotón
http://www.hako.fi/userFiles/Product...0381/B1100.bmp
Mul on tällanen ja se on paaaljon parempi kuin tuo sun mainitsema... :p
Äsken maantielenkillä tuli kaksi BMX kuskia vastaan ja ne vieläpä kerkesivät tervehtiä ensin! Hyvä hyvä BMX kuskit!
Ne tyhjät pullothan ovat pyörätiellä eikä ojissa. Eikä niitä ole helppo kerätä kun ovat niin monessa osassa, ja pulloin parhaat palat kuljetan renkaissa kotiini.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti TimoF
Eilen ohitin kaksi rinnakkain pyörätietä ajellutta kaverusta. Mentiin siis kaikki samaan suuntaan. Täyttivät sen noin 3,5 metriä leveän väylän kokonaan, joten menin kohtuullisen hyvin nurmen kautta....
Ja tervehdys oli: "Kyllä sitä kelloa vois soittaa".
Ei kyllä itsekään tule aina pyöräilijöitä kädellä tervehdittyä, mutta kyllä pyrin aina hymyilemään ja nostamaan silmänkulmaa jos on oikein siisti pyörä.
Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti hannupulkkinen
Tuosta hannun jutusta tulikin mieleen että olisi se ihan hyvä tervehtiä vastaan tulevia saman lajin harrastajia, vaikka ne nyt tuota eri alalajia harrastaisivatkin. Niin ei siinä mitää pelottavaa ole moikata.
Paitsi yhtä "maantie" tyyppiä kerran haukkuin minua ja kavereitani kusipäiksi ohiajaessaan . Ihmetyttää mikä tätä miestä oikeen vaivaa.
Jos nyt asiasta toiseen niin yleisen ihmetelemisen kannalta voisin kertoa pikku seikan tästä miehestä. tämä kyseinen mies sitten seraavana päivänä haukkui minun kaveretani samalla tavalla.
Ja sillon seisoin kavereitteni kanssa kiltisti siinä tien reunassa ja siitä mahtui menemää tosi hyvin ohitse niin tämä huuti meille, "Vitun kusipäät älkää seisoko keskellä tietä!" Ja sama jatkui viisi kertaa toistaen samalla tavalla. Sitten minua alkoi vituttamaan kun mies lähti ja huusi perässään "Vitun kusipäät!" niin minä huusin perään lähtiessäni, "Mikäs vitun homo se sinä sitten olet saatanan homo!" ja sitten lähdimme siitä iha rauhallisesti kunes kyseinen mies henkilö lähti meidän peräämme. Niin että mikä tätä miestä vaivaa? :(
Minkälaiset pyörät ja missä päin suomee jos oli toisella punainen felt ja toisella musta trek ja kuopion suunnalla niin minä ja panu ilmeisesti me yleensä morjestetaan kaikille pyöräilijöille! :D :DLainaus:
Alkujaan tämän lähetti YT
Pissipää mikä pissipää.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Matias karppinen
Ajoiko se kilpapyörällä vai oliko sillä sellainen lisätanko hybridissä. Nämä lisätankomiehet ovat usein aika kireitä.:D
Kilpapyörä mikä Kilpapyörä! ;) huomenna ajelemaan muuten kuopioon päin moikataan jos satutaan vastakkain tai takaa päin! :)
Terve, kuinka hyrränne rullaa?
Ei tiedä kuinka rullaa , mutta menen kokeilemaan n.2 tunniksi tuosta tulehduksesta huolimatta.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti samooja
Eipä ole kellään räpylä noussut kun on lenkillä täälläpäin käynyt. Ei vissiin sitten naama miellytä tai en näytä kyllin prolta ;)
Mieluummin näin kuin savolaisittain töllöttäminen. Missään muualla suomessa en ole huomannut samanlaista mölläyskulttuuria kuin kuopion tienoilla ;) Ainakin mulla silmät kääntyy kuopissaan, ei ole pakko niitä niskoja venytellä jos joku vastaan tulee. Ja muutenkin tuntuu kohteliaammalta olla möllöttämättä.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti ketju44
Ja rasituksesta vielä: vaikka ei fillari irtoakaan lentovauhtiin niin ei se silti automaattisesti tarkoita sitä etteikö siinä saatettaisi mennä omaa kovaa. Toisilla voipi olla vaan niin huono kunto että se ei kovalta näytäkään vaikka siinä vedetään täysiä :D
Omalla tasollaan jokainen ajaa. Itsekin vain kuntopyöräilijä eli vauhdit ei pro tasoa. Välillä vaan tuntuu että toiset luulee uskotavuuden kärsivän tervehtimällä. Tampereenseudun eräs pyöräkauppias ei vastaan tullessaan moikkaa koskaan. Ei kukaan siitä porukasta.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Tomos
Minusta on kohteliasta katsoa päin ja hymyillä. Vaikka en savolainen olekkaan niin töllötän mielelläni.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Tomos
Ja jälleen yksi turha tilitys, ajoin puoltoista tuntia issekseni Vuosaaresta Porvoon suuntaan ja takas, piruuttani moikkasin kaikkia pyöräilijöitä, yksikään ei vastannut. Turussa ei tosin tarvi moikkailla kun siellä ei kukaan aja pyörällä.
Risteyksessä vastaan tullut vanhempi rouva tervehti tänään iloisesti ja kiitti kun olin tilannut hänelle valot vihreäksi. Kiitoksia vaan kiittäämisestä. Tästä positiivisesti yllättäneestä kohtaamisesta jäi hyvät fiilikset koko loppulenkille.
Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti mk
mistäs tietää, jos vaikka ne kuuroja tai mykkiä, tai kädet ovat halvaantuneet? :) tai sitten ne tuijottaa sen takia, että ne luulee nähneensä sut jossain :eek: :eek:
Tervehtiminen ei niin suomalaista kulttuuria ole. Itsellä tulee mieleen, jos joku aiheetta hymyilee, että hulluko tuo on! :D
Ihan kotinurkilla en tervehdi kuin tutumpia :cool: ja sitten syvällä petojen parissa maaseudulla tulee tervehdittyä tutummannäköisiä liikennemerkkejäkin - luo turvallisuuden tunnetta . :D
Itse olen ottanut työmatkalla tavaksi hakea katsekontaktia vastaantulevien naisten kanssa. Viime hetkellä sitten kääntää katseen pois jotta ei ole liian ilmiselvää. Vähän ovelaa. Näin, kun tyttö näkee miut paarissa, se tulee juttelemaan, että "sä olet se kaveri joka ajaa aina sinne rantakylään päin".
Ai se muuttuu naisesta tytöksi sinne baariin astuessaan? :D Sitä se viina teettää... 40v yh-äiti muuttuu yllättäen pinceeX 18v tytteliks.
:D Niin se maailma muuttuu kun ei käytä ajolasejaLainaus:
Alkujaan tämän lähetti elasto
Eilen ajoin maantielenkin pitkästä aikaa. Moikkasin kaikkia paitsi yhtä maastopyörävermeissä vastaan tullutta. Kaikista vaikeinta oli moikata näitä lisätankomiehiä. Jotenkin lisätankoilu on mielestäni epäpyöräilyä. Ohajustanko on mahdollisimman ylhäällä ja satula edessä. Sitten poljetaan ja nojaillaan.
Kyllä ne nojailijat vastasivat tehvehdykseen ja myös kaksi vastaantullutta kilpapyöräilijää kun kohtasin heidät ensimmäisen kerran lenkillä. Toisella kertaa en sitten enää lapaa nostanut - menisi varmaan liioitteluksi.
Maastopyöräilijää katsoin silmiin ja meinasin moikata, mutta kun käänsi päänsä pois niin en viitsinyt.
Koita moikata joskus näitä lökäpöksypoikia. Jos moikkaa takas niin mene tekeen lotto!Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti hannupulkkinen
Nyt mä alan ymmärtää spurguja... Nehän näkee koko ajan hito kauniita naikkosia! :DLainaus:
Alkujaan tämän lähetti elasto
Siksi minäkin juon.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti KestreL
Siksi minä lopetin, koska niiitä vain näki! :D :DLainaus:
Alkujaan tämän lähetti Punainen Pilvi
(Ei nyt sentään)
" vaikken koskaan mene sänkyyn ruman naisen kanssa,niiden vierestä oon herännyt "
En tiiä, mutta tuntuu että autoilijoilla on kova tarve moikata aina kun näkee mut liikenteessä.
Usein tervehtiminen ei jää pelkkään käden heilautukseen vaan autoilija saattaa myös huutaa:
-Kävelytielle siitä!
-Onko sulla mitään itsesuojeluvaistoa! tai
-Opettele ajamaan jossain muualla!
Ne kömpii viereen kun sitä vähiten odotat. Lisäksi se illan kaunis vie rahat taskusta, aamulla on jäljellä vaan kolikoita, paha maku suussa ja huonolla tuurilla vieläpä puolikas hodari taskussa....Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti ketju44
Noinko se meneekin.. Mä kun oon aina luullut että se on se Krapulakeiju™, joka jossain vaiheessa aamuyöstä käy viemässä kaikki setelit, täyttää lompakon kolikkotaskun pikkuhiluilla, kalauttaa nuijalla päähän ja vielä kusee suuhun. :eek:Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti munamangeli
Loefflerin ajotakeissa on jotakin jäykistettä ilmeisesti. Ainakin siniseksi värjätyt näyttävät tämän loppukesän tutkimusten perusteella haittaavan moikkaamista kummasti.
No ei kyllä pyöräilykään. Ehkäpä niinkin omituiset, kuin pyörähullut, omaksuu helpommin eteläisempiä tapoja :)Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti StantheMan
mitä muuta voi suomalaiselta odottaa.
Itse kyllä vastaan tervehdykseen ihan varmasti jos silleen sattuu et on mahdollisuus, harvemmin tuolla kenenkään vaan näkee mitään elettä osoittavan.
Minä kun en meinaa keretä edes autoilijoita kiittämään, kun tietä antavat, kun on niin paljon vaihteita ja jarruja hoidettavana.
Autot jotka antavat tietä heidän kohdallaan heittäydyn polvilleni huudellen nöyriä kiitoksen sanoja samalla kun asennan räjähteen puskurin alle...
huonoo huumorii, sori vaan...:rolleyes:Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti samooja
Äitisi huijasi tämän, aivan kuten sen haikaratarinan. Ei niitä lapsia oikeesti haikarat tuo, se vaatii monta tuoppia ja vähintään yhtä monta iskuyritystä. Sori vaan....Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti -hz-
Hahahaa... Seuraavaksi varmaan väität ettei joulupukkiakaan ole olemassa. :pLainaus:
Alkujaan tämän lähetti munamangeli
Eilisellä lenkillä succistelijat eivät tervehdyksiin paljoa vastailleet, mutta metsässä maastopyöräilijät vastasivat kaikki ja lenkin lopuksi vielä samassa rapussa tuli vaihdettua pari sanaa DH-kuskin kanssa.