Kolmen ajajan voimin juu mutta liittyihän seurueeseen vieraileva vahvistus myös vähän myöhemmin. Vahvistukselle tuli paria minsaa vaille 7h ja 196km lenksulle mittaa...
Printable View
Mitenkäs Pääsiaisen lenkit tuvalta?
Lauantaina mulle sopis 10.30 tai sitten voisitte lähteä Lepsämän suuntaan ensin, niin voin hypätä matkalta mukaan?
Toivottavasti ei tarvii laittaa nastarenkaita takas alle, sen verran kalsaa keliä pukkaa:(
Mä lähden mieluusti lauantaina, parempikuntoisten perään peesailemaan kuten tapani on.... mutta vaan suvikumeilla. Olen ihan kypsä nastoilla rouhimiseen. Kellonajan puolesta mulle käy milloin vaan.
Lähden ajamaan himasta Tuvalle päin 9:40 Lauantaina, tulette sitten vastaan tai lähdetään 10.30 tuvalta eteenpäin.
Mikäli tulee vettä/lunta täytyy suorittaa lyhyempi lenkki, mutta tulen silloinkin tuvan kautta.
Viineri, mitä kautta tulet, meinaan tuon Vihdintien eteläpuolisen osan? Sieltäkö Velskolan pitkäjärven laitaa, ja sitten Bodomjärven vierustaa?
Voisin tehdän niin että ilmaannun kympiksi tuvalle, ja jos siellä on ryhmää niin sitten lähdetään porukalla Lepsämän suuntaan. Jos ei, tulen ittekseni. Paitti jos pyryttää.
Juuri näin, suorinta reittiä. Nähdään huomenna.
Moi,
Oli tänään lenkillä puhetta, että myös Stepe ja VesaP tulisivat. Tosin VesaP saattaa liittyä joukkoon myöhemmin jossakin reitillä, mikäli ei kerkeä kotoa (Tikkurilasta) tuvalle kymmeneksi. Toivottavasti ymmärsin oikein?
Tai olikos se 10.30 se tuvalta lähtö? Jos minua ei näy niin sitten en tule tai olen myöhässä :) Jälkimmäisessä tapauksessa soitan vaikka Stepelle tai Heikille että missä olette menossa niin ajan teidät kiinni tai sitten voitte odotella tuvalla kun yritän löytää perille... Saa nähdä miten kone palautuu äskeisestä vajaan 8h ja 207km rypistyksestä. Stepe heitti äsken kaasun pohjaan kun Heikki lähti kotia. Siinä tuli Powertappiin lenkin ennätys noin 1000 wattia yhdessä nousussa ja viiden sekunnin keskiarvomaksimit 880 wattia. Tuntui vähän koivissa tuo 1000 wattia jo vajaan 7h kohdalla :)
Edit: 10.00 vai 10.30? Ilmeisesti sit 10.00?
Luvattu hienoa keliä lauantaiksi, saadanko isompi ryhmä kasaan?
Allekirjoittanut ainakin tulossa, pystyn lähtemään kotoa vasta 9:15, joten
saatan myöhästyä 10 minuuttia?
Ok, odotellaan toki että ehdit paikalle. Olenkin juuri edellisestä lauantaista toipunut joten eikun uutta kehiin. :)
Monelta on huomenna tarkoitus lähteä sieltä tuvalta? Voisi tulla kokeilemaan miten pärjää vähän kovammassa vauhdissa, ainakin jonkin matkaa.
Nimellinen lähtöaika on klo 10:00. Käytännössä kuitenkaan harvoin toteutunut, yleensä noin klo 10:10...10:15.
Tällä kertaa tosin odottelemme Viineriä, koska hän on tossa aiemmin ilmoittanut mahdollisesta pienestä myöhästymisestään...
Olisiko kenelläkään GPS-jälkiä reiteistä?
Voisin pistää ne kaikkien saataville osoitteeseen: http://www.lenkkivihko.fi/track
Ja sitten lenkkejä voisi katsella tähän tyyliin:
http://www.lenkkivihko.fi/admin/somero_marathon_2006
Itsekin juuri nyt pohdin, että minnekähän lähtisi Bembölen suunnasta. Vaihtoehtoja on muutama...
Osoite, johon noita voi pistää on info miuku mauku lenkkivihko piste fi. Lisäilen niitä sitten tuonne sivulle....
Kiitokset jo etukäteen!
Tuolla on näkyvissä valmis karttatuotos (osittain imaginaarinen, osittain gps:ään pohjautuva, gps-dataa ei ole koko reitiltä) tältä aamulta suurin piirtein kahvituvalta Veikkolan ja Klaukkalan kautta takaisin. Jouduin olemaan liikkeellä jo reilusti ennen 10:30:tä joten ajelin sitten yksikseni.
Ajeltiin La lenkki lostavassa säässä 7-5hlö voimin.
Itselle tuli 152km keskarilla 27,8. Reitti oli suurinpiirtein näin: Tupa-Masala-Pikkala-Inkoo/Tähtelä-Virkkala-Vappula-Lohja-Lehmijärvi-Vesikansa-Nummela-Siippoo-Otalampi-Lepsämä-Velskola-Tupa
Pari seuraavaa viikonloppua menee Mallorcalla, joten nähdään tuvalla seuraavan kerran 12.5
Mulle kertyi siirtymineen 167 km. Keli oli hieno vaikka Lohjanharjun mäet alkoivatkin ahistaa loppupuolella tällä elopainolla. Mukavaa että odottelitte mäen päällä. Loppui bensa tyystin, pitää varustautua ensi kerralla paremmin. Toisaalta tuntuu että lyhyet ja pitkät lenkit alkavat piukku hiljaa purra, palautuminen jo pirun paljon nopeampaa. Vaikka sitä vetää ittensä maantiellä ihan piippuun, niin kotona on lähinnä helevetinmoinen nälkä eikä juuri muuta vaivaa. Kyllä se tästä.
Onhan se ihme, jos mies ei ala muistuttaa kukkakeppiä loppukesästä, kun vetää samanmoisia kuustuntisia joka viikko kertaalleen:) Nousee ne Vesikansan mäetkin melkein lentämällä sitten.
Toivotaan näin. :o Hyvää mallorcan reissua! Ensi lauantaina kotomaahan jäävät joukolla brevetille, eikös?
Huomenna joku menossa?
EDIT: Ei varmaan kukaan tolla säällä...
Menipä eilinen perjantai viihteen puolelle, ei ollut minusta lauantailenkille lähtijäksi. Onkos huomenna sunnuntaina joku lähdössä?
Jossei IK lenkille niin sitten tuvalta 10:00. Ittekin vähän kännissä ja kova on hätä vessaan kummaltakin puolen.
ps. Aikaa huomiselle lenkille pari kolme tuntia jonka jälkeen ohjelmassa ihan muuta.
Sori vaan, sviidduralleen meni Wapun seudun pyöräilyt. Eikä edes siitä normi syystä vaan kotona oli liikaa kuumepotilaita.
Ensi lauantaina taas paremmalla onnella.
Sunnuntaina oli tarkoitus lähteä Vantaankoskelta, mutta suunnitelmiin tuli muutos. Olenko yksin, jos ilmaannun uutena naamana kahvituvalle lauantaina klo 10?
Lauantaina on mahdollista, että fillaroidaan seurakaverien kanssa Bembölen kahvituvan kautta... :cool:
Vinkkinä, että jos kilpailullinen maantiepyöräily vähänkään kiinnostaa, niin tulevana viikonloppuna (5.-6.5.) kannattaa ehdottomasti suunnata lenkki Sipoon kautta, sillä siellä - Boxin (la) ja Ingmanin tehtaiden (su) kohdalla - ajetaan tempo- (la) ja yhteislähtökisat (su) eli kevään kotimainen klassikko Susirinki.
j.k. Sunnuntaina ajettava Vantaankosken yhteislenkki saatetaan myös kääntää kohti Sipoota...
Lauantailenkki jää väliin, joten aion suunnistaa Su klo 11.00 V-koskelle.
Tää viikko on mennyt talvilomalta palautuessa, sillä viime viikolla + maanantaina tuli ajettua 7 lenkkiä yhteismitaltaan 820km. Säät suosi, pääasiassa oli lämpötila varjossa 21-23C, yhtenä päivänä kastuttiin kunnolla, vaikka satoi vain n. 20 min, mutta vettä tuli niin paljon, että keskiö hipoi veden pintaa, jännä ajaa kun odotti vain, että milloin kaivonkansi on noussut paikoiltaan ja tiessä on reikä !
Mäkiäkin tuli veivattua, tiukin oli La Calobra 9,5km/700m, hyvää PK:ta noilla 39/26 välityksillä, kokonaismatka oli tuolla lenkillä 150km ja La Calobraan mennessä täytyy nousta ensin vuoren toinen puoli ylös, joka sekin on hieno nousu, tosin aika paljon loivempi. kaiken kaikkiaan hyvässä seurassa loistava pyöräilypaikka tuo Mallorca, ainakin näin loppukeväästä :)
Tarkemmin ajatelln on parempi etten itsekään lupaile ilmestyväni Bemböleen. Nyt illalla alkaa olla sellanen olo että flunssa joka kaikilla muilla perheessä on jo ollut tekee seuraavaksi pesää meikäläisen sierainonkaloon. Olisi kyllä tosi nastaa päästä ajamaan. Tuun jos pääsen.
Ai niin, muutama vakilenkkeilijä lähtee varmaan huomenna 300 km Brevetille.
Näillä näkymin voisin huomenna kokeilla pari tuntia miten olen toipunut hengitystietulehduksesta. Johan tässä on 2 viikkoa ollut ajotaukoa. Toisaalta mun pitää kohta kiskoa puku päälle ja lähteä illanviettoon, joten tiedä sitten taas mikä on fiilis aamulla.
Minä olen ainakin lähdössä, keliksi lupaillaan aurinkoa ja +14, ei siis
vieläkään ihan shortsikeli mutta ok kuitenkin.
Tulossa ollaan.. jos laittais lyhkäset ja ne irtolahkeet..
Juu tulossa ollaan.
Minkälaisen lenkin meinaatte vetää? Voisin polkasta junan kyytiin roikkumaan jos passaa. T:Yksinäinen susi Leppävaarasta
Ainakin vielä tuntuu sille, että tulossa ollaan:D
Käytiin ajamassa uusi lenkki reitillä: (Lepsämä)-Tupa-Siikajärvi-Veikkola-Kylmälä-Evitskog-Siuntio-Niemistenkylä/Yövilä-Nummela-Vihti kk- Siippoo-Lepsämä-(Tupa) 120km, ka 29,1. Keli oli loistava, 1. lenkki lyhyissä tällä kaudella kotimaassa :) Lähtiessä oli 6 hlö, mutta koska melkein kaikki oli menossa Kirkkonummelle??? loppupuolella oli enään 3hlö jäljellä.
Ja myttyyn meni minun osaltani taas....:(
Eli tuvalta klo 10:00. Laitan tänne ilmon, niin uskaltaa kaikki tulla paikalla, kun tietää,että ainakin joku on lähdössä :)
Keliksi luvattiin vielä eilen +25 astetta, tänään +16 ja sadetta :( (lähde:ilmatieteenlaitos) , no tuo ehtii vielä vaihtumaan monta kertaa.