^ Vttu kun vtuttaa... Onneksi nykyään harvemmin ja harvemmin.
Printable View
^ Vttu kun vtuttaa... Onneksi nykyään harvemmin ja harvemmin.
Tänään kun tulin työmaalle, niin joku oli taas pöllinyt jatkoroikan. Meni puoli tuntia löytää se.
Suolaus. Ajelin hyvillä mielillä vantaanjoen vierustaa tiksiin ja siitä kehä lll:lle itään päin. Sitten itäväylää keskustan suuntaan, kaikki meni hyvin teboilille saakka jossa pitää vaihtaa puolta. Siitä eteenpäin olikin sitten vain suolattuja reittejä.
^^^ Ei kun ilmatieteenlaitos deletoi itse sen parhaan widgetin taas pois. Nyt itselläkin puoli näyttöä tyhjänä.
^ saa sen takaisin, mutta paskempana.
Luulen, että näillä koodareilla on vuosisoppari. Pakko tunkea uutta. Ei ole mitään merkitystä, vaikka olisi vanhaa huonompikin. Kunhan on uutta.
Ihan sama juttuhan kävi postin apsille. Nyt on fantsu ja näyttää uudelle. Mitä väliä, vaikka klikkauksia saakin tehdä 3x määrän entiseen.
Ei ne koodarit niitä käyttöliittymiä suunnittele.
^ Niin, niitä suunnittelevat varmaankin käyttöliittymäsuunnittelijat - joilla voi olla kausisopparit:cool:
Tai sitten ne ovat yritysten näistä asioista vastaavat johtajat, jotka katsovat että uudet ja fantsulta näyttävät verkkosivut ja sovellukset on pakko tilata?
Huomasin just että Lohjanjärven ympäriajo menee samalle päivälle mille olin jo luvannut menoa muualle :(
^Jos asiaa miettii hetken niin joillekin tieto tulevasta säästä voi olla hyvinkin tärkeä, ja mitä helpommin se on saatavissa niin aina parempi.
Kun välillä voi valita että teenkö jotain huomenna räntäsateessa vai menenkö vasta ylihuomenna, kun luvassa hyvää säätä niin helppo päätös.
Kaikki ei vieläkään tee töitä vakio lämpöisessä sisätiloissa.
Ja nythän nuo widgetit on ainakin omassa puhelimessa ihan täysiä vitsejä. Kaksi on varoituksia joilla en tee mitään. Yksi on sää pieni 2x1 eli näyttää tämän hetkisen sään ja yksi 4x1 jonka pitäisi näyttää muutama tunti eteenpäin, mutta minulla ei näytä sitäkään vaan esim. nyt näyttää paikan ja sitten 17.00-21.00 kellon ajat, mutta ei minkäänlaista säätietoja eli täysi vitsi tuokin.
Vesisade helmikuussa.
^Vesisade selkeästi parempaa kuin lumisade, todella hienot tammi ja helmikuu.
Ei nyt vtuta mutta ihan prseestä tällainen märkä talvi, samaa märkyyttä ollut lokakuusta asti. Kyllä talvella pitää olla pakkasta ja lunta, eikä 6kk kestävää syksyä.
^Läntisessä Suomessa ollut harvinaisen kuivaa, ei loskaa eikä pahemmin edes liukasta. Mutta katsellaan nyt jos muutama talvi jatkuu samanlaisena niin uskookohan joku jo ilmastonmuutokseen?
^Thanks, tietty mielipide ja mieltymys seikkoja mutta itse en kyllä kaipaa milliäkään lunta enkä astettakaan pakkasta.
Onpa yllättävää, että nure inhoaa lunta. En ole aikaisemmin kuullutkaan.
Nyt ketuttaa, kun radio suoltaa koko ajan hiihtoa. Lisäksi koko talven on jauhettu parhaaseen kuunteluaikaan ke jääkiekkoa ja to jonninjoutavaa urheilusta jauhantaa. Luontoiltakin piti siirtää tuon jääkiekon takia toiseen päivään. Nyt kun ylen pitää karsia kuluja, niin urheilusta on varaa leikata. Ja autolla kilpaa ajamiset kokonaan pois.
No eikös radiossa ole vaikka kuinka paljon kanavia mistä valita.
m-52, en inhoa lunta kunhan emme ole samoilla nurkilla. Jos ihan rehellisiä ollaa nii inhoan tätä läntisen Suomen vaihtelevaa loskaa/lunta/liukasta ilmastoa. Siksi jos mahdollista niin toivon lumettomia talvia jatkossakin.
Ps. RadioRockilla ei hiihdetä ja netti täynnä radiokanavia.
^^^Samaa mieltä Ylestä: kun nyt karsimaan joutuvat, niin urheilupuolelta joutaisi parhaiten. Moottoriurheilusta voisi aloittaa.
Moottoriurheilua radiossa? Wroom wroom wroom, kaikkea sitä keksitään..
Naapurimökin ukko onkin moottori-fakin'-kelkkailun harrastaja. Pakokaasun käryä ja moottorin pärinää tiedossa. Toivottavasti ei ole varhainen ja ahkera.
Ylestä voisi lakkauttaa kaiken muun paitsi 2030 uutiset.