No en perskules ole. Kuriiri käynyt taas väärällä ovella componentsin paketin kanssa
Printable View
No en perskules ole. Kuriiri käynyt taas väärällä ovella componentsin paketin kanssa
Pari paitaa..
nih..
Kuulemma olen. Neiti tekstitteli kotoa että sulle tuli iso paketti. Bike-Discount ei ehtinyt edes mulle lähetyskoodiakaan laittaa, vasta tuli ilmoitus että kamat kasassa. Kumia tulee itselle ja pojalle ja lisäksi peräpään tarviketta pyöräiiyyn (kyllä kohta brevetit lentää). (Voikohan ton ymmärtää väärin).
Garmin Fenix 5 saapunut postiin
Oikeastaan kyllä. Torstaina Epic Bleed Solutionilta tilaamani ilmauskitti oli tipahtanut jo eilen postilaatikkoon.
Illalla käyn hakee matkahuollosta pari pakettia. Takuuvaihtona tullut uusi sheikkeri (helvetin kannattavaa lähettää firmalle 2.5e sheikkeri pelkästään...) ja muutama kilo protskujauheita toisessa paketissa.
En mutta sitä näköjään kuljetetaan parhaillaan kohti työpaikkaa, jonne vaihdoin toimituksen. Ho-hoi
Kyllä, tänään olen saanut paketin.
Kumma juttu kun tänne itäsuomeen paketit saapuu ajallaan ja postin apsiiin tulee saapumiset vaikka tuolta Ruotsista ihan kivasti.
Tänään tuli CRC:ltä kuitutanko.
No lopulta, vaikka posti ei millään meinannut malttaa lopettaa lajittelua
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2017...0d830fb4e6.jpg
^ ööö.. raportin mukaan olet saanut paketin, mutta dokumenteista ei ilmene mitenkään, että olisit vastaanottanut sen. Ja juuri sitä udellaan tässä säikeessä.
Laita lokerokoodi, jotta joku voi käydä tarkistamassa, onko lokero oikeasti tyhjä!
Muutoin on NO GO.
Eilen näköjään vastaanotin 2 pikkupakettia, nukelle koruja ja nuken jakkupuku. Tosin olin päiväunilla ja ilmeisesti olin siinä välissä herännyt ja hakenut paketit keittiön pöydälle. Kun sitten "oikeasti" heräsin päikkäreiltä, ihmettelin että mistäs noi paketit tuohon ilmestyi? :D odottelin myös yhtä pakettia "toimitus ennen klo 16" mutta se toimitettiinkiin Postiin.
^ Kaikki ei ole aina sitä miltä tuntuu. Olehanvaruillasi, tiedä mikä melske tuolla on aina nukkuessasi.
Äläkä nyt ainakaan yöllä sängyn alle kurkistele...
Määkin pidän aina syksyisin mökillä mörkö(piha)valot päällä, niin eivät uskalla tulla.
https://www.youtube.com/watch?v=4YSAlGpGo34
Sängyn alla on pyyhe-lakanalaatikoita ja sitten pölyä, jonka määrästä ( ja minun siivoustavasta...) tulee aina mieleen armeijakasku; "Tietääkö sotamies mistä ihminen luotiin?" "Maan tomusta herra vääpeli". "Aikooko sotamies luoda ihmisen sänkynsä alle? ".
Mutta tänään vastaanotettu 3 pakettia; 2 nukkea ja nuken villapaita ( no kirjekuori, mutta kuitenkin tavara-lähetys).
Lasketaanko hommissa tehdyt tilaukset tähän myös?
Jos kyllä, niin sitten olen tänään saanut paketin, mutta ellei, niin sitten en kommentoi.
^ ei, kun vastaanotetut paketit lasketaan. Kun se tilaus ei ihan sataprosenttisesti johda paketin vastaanottamiseen....
Mutta tänään vastaanotettu yksi paketti, nuken vartalo. ( nyt on vartaloita jo senverta että pitäisi saada lisää sopivia irtopäitä, mutta ehkä niitä ajan myötä ilmaantuu...)
No enpä ole aikoihin. Kaksi Britanniasta lähtenyttä on matkalla. Saapunevat ensi viikon alussa.
En. Mutta Trekiltä on tulossa uusi muovi runko minulle/jälleen myyjälle. Toivon mukaan kestää tälläkertaa ajoakin.
Kyllä, tänään olen saanut paketin.
Eilen tuli yksi, 92g hiilikuitua.
No juu, kylläpä tuli emänopeasti Alpkitin lähetys. Enhän mä tätä vielä olis tarvinnu, stana.
Olen. Jos tuon saisi 12" mustalle...
https://upload.wikimedia.org/wikiped...oung_-_Arc.jpg
Olen, mutta en näköjään ole muistanut hakea sitä K-kaupasta
Jeps, ruohonleikkuriin tuli virtalähde ja näppäimistö, kun kävi postista karhuamassa. Oli tullut jo viime viikolla, mutta mulle ei oltu muistettu ilmoittaa.
En, muttei se ole ollut pettymyskään koska jo tilatessani tiesin että tavara on vasta tulossa firmaan eli en heti ruvennut pakettia malttamattomanai odottamaan.
PS Enkä itse asiassa lähipäivinäkään vastaanota pakettia vaan sen tekstiviestin jossa kerrotaan että pakettiautomaatissa on haettavissa lähetys jne koska valitsin sen toimitusvaihtoehdon itselleni vaivattomampana ja sopivampana-
Olen. Nukkepaketti, Poppy Out Of This World jotain numero 15. Tykkään, ja samassa asussa on jo OOTW-armeija nukkeja.
Hyvä juttu että tuli kirjeenä ja ohitti tullipirulaiset :)
Tänään tuli yksi pikkupaketti. Nuken hopea-metallinen fantasia-warrior-asu. Sitä tarvii hieman muokata ja lisätä laahusta yms. ( miksei nämä samalta myyjältä tule samassa paketissa? )
Tuli varustelulekan paketti