EIH! Soneran omalta postisivulta löytyikin se missä suodattimeen voi lisätä avainsanoja - EI AUTTANUT YHTÄÄN.
Lisää-napista pääset luomaan uuden suodattimen: mutta teinköhän mä oikein, pitääkö nimen kohdalle laittaa lähettäjän nimi? se vaan että niitä nimiä on satoja..
https://usgjo92645.i.lithium.com/t5/...v=mpbl-1&px=-1
Näitten roskien lähettäjä on siis vaikka: Michael, Amanda, Claire...äskön poistin 23 jotain pirun health sun muita...eikä nämä ole samoja aina vaan nimiä on ihan pirusti.
Outlookissa on kyllä sellainen "lisää roskapostin lähettäjien joukkoon" mutta se on vain napautus, eikä ole näköjään toiminut. Tai mitäpä se auttaa, kun niitä roskia tulee eri osoitteista koko ajan. Ja joku tässä on nyt tapahtunut ihan parin viime päivän aikana, ennen tällaista ongelmaa ei ollut.
Nyt kokeilin että "hylkää" jos viestissä on sanoja: health, sex, diabetes, tiffany, pandora.
Vai pitäisikö lähettäjän nimet laittaa?
Lisäys vielä.
Etsin vielä Outlookista, löytyi tällainen "Ohjattu sääntöjen luominen" - roskapostin kohdalla ei ollu rastia, rastitin. Lisäksi löytyi laatikko jonne voi lisätä roska-osoitteet.
Tosin aika kova työ jos ne kaikki pitää lisätä....mutta onhan mulla vapaapäivinä aikaa. Olisikohan tämä se mikä auttaa? Kuinka paljo osoitteita sinne mahtuu, nimittäin näitä tuli tänäänkin yöllä 15 ja aamulla 23.
Lisäys2 EI TOIMI mun asetukset. Lisään nyt vaan kaikki roskapostin lähettäjänn joukkoon, mutta toi avainsana-juttu ei toimi.