Oletko muuttanut asetuksista mitään? Painoa? Treeni tiheyttä?
Printable View
Empä oikeastaan. Laihtunut olen vähän.
All right. Ajattelin, että tuo voisi yrittää jotenkin tunnistaa askeleelle tyypilliset kiihtyvyysarvot tai jotain.
Kyllä tuo laite pyrkii aistimaan käyttäjäänsä, esim. kuntotestin ja ortostaattisen testin tekeminen harjoitetta seuraavana päivänä muutti palautumisennustetta optimistisempaan suuntaan. Tarkkaa toimintalogiikkaa Polar tuskin haluaa paljastaa. Pitää seurata, miten tuo Polarin palautumisennuste korreloi omiin tuntemuksiin ja suorituskykyyn, jos siitä vaikka saisi jotain hyötyä revittyä irti.
Mulla ei orteostaattinen testi ole viime aikoina meinannut onnistua. Tulee ilmoitus testin epäonnistumisesta, kun nousen testin aikana makuulta seisaalleen kuten laite käskee. Tänään aamulla lopulta viidennellä yrityksellä onnistui. En ole vielä kertaakaan vaihtanut lähettimen paristoa ja tuli mieleen, että onkohan lähettimen teho heikentynyt. Vikalla kerralla nousin ensin istumaan suoraan ja sitten sängyn jalkopäästä ylös. Josko se auttoi eli sivuttain ylävartalon kiertymistä sängyn sivulle noustessa ei tullut ja panta pysyi ehkä paremmin ihoa vasten koko ajan liikkumatta.
Itsekin olen alkanut pitämään tätä melkein ympärivuorokautisesti, kun tämän herätyskello on erittäin tehokas ja ei häiritse toista puolikasta aamulla. Sitten jos tulee jotain "normaalista" poikkeavia ja raskaampia treenejä vedettyä niin niiden jälkeen olen vaihtelevasti tehnyt noita testejä. Liekkö sitten näiden seurauksesta tuo palautumisen ennustekin muuttunut seuraamaan hyvin paljon ihan omia fiiliksiä. Alkuun kun tosiaan heitti aika runsaat lukemat aina ruudulle treenien jälkeen. Eli jos ei kiitettävää niin erinomaisen arvosanan saa tästä tämä laite :D.
Ei tästä kyl oikein mitään negatiivistä sanomistakaan ole vielä kuukauteen löytänyt. Tarkoituksena kun oli vain saada jotain kaveriks seuraamaan treeniä mahdollisimman vähillä lisävarusteilla eli integroitu gps ja tarpeen vaatiessa muuta kylkeen. Nykyisillä herkuilla laite on maistanut paremmalta kuin hyvältä ja jos nuo tulevat "älykello"-ominaisuudet tulee vielä niin eihän tässä ole edes mitään syytä ostaa Applen älykelloa ;D...jonka akku ei huhujen mukaan kestä edes päivää.
Väittäisin että kyllä tää kello oppii. Ainakin mulla se on alkanut antaa paljon järkevämpiä palautumisaikoja. Ainut säätö mihin olen koskenut on paino ja sekin on mennyt vaan ylöspäin...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Onko joku löytänyt Flowsta kaverin/seurattavan muuten kuin vahingossa? Meillä on molemmilla profiili ja treenit julkisia, eikä löydy.
Onkohan päivityksessä joku viive?
Onko joku keksinyt hyvän tavan kiinnittää laite ohjaustankoon? Toistaiseksi paras on ollut se virallinen Polarin mountti, johon kiinnitän laitteen kahdella kumilenkillä. Seuraavaksi varmaan pitää yrittää Sugrua tai 3d-printteriä. :-)
Mulla on toiminut ihan hyvin Suunnon mountti. Semmonen tangon ympäri tuleva kumimöhkäle, jonka yläpinta on tasainen, muutoin pyöreähkö ja kiinni se on alapuolelta kumilenksulla.
http://ecx.images-amazon.com/images/...5L._SX300_.jpg
edit: googlasin ja ei siinä kumilenksua ollutkaan. Kuva lisätty tuohon ylle. Toi on mulla työmatkapyörässä ja ykkösmaantiepyörässä on vastaava mutta alhaalta varmistettu kumilenksulla. En muista minkä mukana se on mulle kulkeutunut.
Noihin itse laite laitetaan siis kiinni samalla tavalla kuin ranteeseen eli kellon omalla rannekkeella.
Kahdella kumilenkillä? Itse laitan kellon siihen niinkuin ranteeseen eli remmillä kiinni. Itse mountti on nippusiteillä mitkä tuli mukana.
Kumilenkki molemmilta puolilta ympäri. Suhteellisen tukeva, mutta en ole päässyt vielä "maastossa" testaamaan.
Se remmikiinnitys on hidasta, ahdasta, hidasta, vähän huteraa ja hidasta. Ensinnäkin se remmi ei edes mahdu kunnolla kiinni, jos valot on paikallaan. Toiseksi kiinnitykseen menee nopeimmillaankin melkein 30s. Irroittaminen sentään vähän hitaampaa. Olen jo miettinyt sitäkin vaihtoehtoa, että hankkisi jonkin combo sykevyön, että saisi Ant+:lla sykkeen näkymään Garminissa ja pitäisi Polaria pääasiassa ranteessa.
No. Elämä olisi helpompaa, jos ei haluaisi laitteen olevan juuri tietyssä kohdassa. :)
Mulla on yleensä kaksi valoa kello ja pirikello tankossa ja hissitolpan kaukosäädin että kyllä ne siihen mahtuu jos haluaa ja on tarpeeksi pitkä tanko :)
Bike-Discountissa mittari 306,95€ vyön kanssa.
Mitenköhän Saksassa voi myydä noin halvalla ?
Viimevuoden heinäkuussa 323€
Viime kesänä oli verkkokauppa.com:ssa sykevyön kanssa 349 euroa. Ei tuo b-d:n tarjous mikään kovin äärimmäinen vielä ole.
Onko tulevista päivityksistä mitään tietoo? Esim tekstiviestin näkeminen ruudulla jne...
Vuodenvaihteen jälkeen ALV määräytyy kohdemaan mukaan. Ainakin Bike24:stä tilauksessa hinnat pomppas automaattisesti Suomen ALVin verran ylös päin kun valitsi toimituksen Suomeen. Vähän aikaa ihmettelin, että mitä v...
Ja Gigantti näyttää muuten myyvän 335€ vyön kanssa, joten ei taida enää pahemmin hyödyttää Saksasta tilata.
20002483 Polar V800 Action incl. HR black/gray 1 19 306,95 306,95
Laskussa ainakin noin ja katevaraus paypalissa noin.
Säästöä se 30€:in on köyhän lompsassa.
Tilauksessa oli kyllä toinenkin objekti, hämääntyköhän ne siitä :D
#hermot tuon saakeli kiinnityksen kanssa. Joku intelligent designeri voisi kyllä suunnitella tavan millä tuon laitteen saa kiinni pyörään menettämättä järkeään.
^tämä on taas kun yksinkertaisesta asiasta saadaan vaikea 😊
Laittaa vaan sillä omalla remelillä kiinni,ei se niin vaikeaa ole.
Onko kukaan saanut naitettua tuota Android tablettiin, koitin Acer Iconia ja Lenovon A10 muttei onnistu.
Lenovo yritää etsiä mutta Acer ei edes lähde etsimään.
Taitaa olla tablettien käyttikset/ajurit eri ominaisuuksilla kuin puhelinten?
Onko noissa edes Android 4.3:sta? Nopealla googletuksella ei ole.
Äkkikseltään kuulostaa juuri liian vanhalta Android -versiolta.