Ettei ole Visa tms. muuttunut sitten viime katselusta. Itselleni kävi viime Visan vaihdon jälkeen niin. Valitin asiaa kovasti ja sitten hoksasin, että vika oli itsessäni.
Printable View
Ettei ole Visa tms. muuttunut sitten viime katselusta. Itselleni kävi viime Visan vaihdon jälkeen niin. Valitin asiaa kovasti ja sitten hoksasin, että vika oli itsessäni.
Sama vinku on.
Eurosportin sivuille tullut infoa maaliskuun lähetyksistä. Hyvälle vaikuttaa, varsinkin jos tennis, pöytäjalkapallo, metsurointikisat jne. jne. ei aja pyöräkisojen yli :)
http://tv.eurosport.fi/pyoraily/euro...torynews.shtml
Mikäköhän italialaisten kanssa on kun Milano-San Remoa ei näyttäisi tulevan eikä Tirreno-Adriaticoakaan. Ja Girostakaan ei kai ole (vielä) sopimusta.
ei Rata-MM:iä....
On kyllä heikompi homma, jos Milano-San Remoa ei nää, eikä Tirreno-Adriaticoakaan, on varmaan aika jännittävä kisa tänä vuonna. Mitäs tiimien sponsorit tämmöseen sanoo?
Jaahans, just kävin tekemässä kanavapaketista jatkosopimuksen. Paskanko möivät?
Eikös täällä ole nyt ketään Selinien tuttua joka voisi kysyä missä mennään.
Olisin katellut hiihdon MM-kisoja Eurosport Playerista, mutta taas sama vika, jotain slaavilaista kieltä puhuu selostaja, eikä suomenkielistä selostusta saa kuuluviin millään. Mikä tässä hommassa on niin vaikeaa, että Eurosport ei sitä voi korjata:mad:.
Eurosport twitterissä
Eurosport signs four year broadcast deal for Giro d'Italia and other major Italian cycling races. More details to follow. #eurosportcycling
Jes! Täytemerkkejä
Eli kannattaa edelleen tilata Eurosportia :) On koti vaihtumassa kaapelista antenniin, joten joutunee tekemään uuden sopimuksen kanavista. Vai onko jollain tietoa onnistuuko saman kanavapaketin säilyttäminen vaikka kaapelisysteemi muuttuu antennijärjestelmään? (sorry off topic)
Mikä mahtaa olla Eurosport Playerin tilanne nykyään: vieläkö palvelu on yhtä surkea kuin aiemmin vai onko laatu parantunut?
Eurosport Player pelittää mulla tosi huonosti. Viime aikoina en ole päässyt edes kirjautumaan sisään, siis laitan käyttäjätunnuksen ja salasanan ja painan kirjaudu sisään-nappia, niin mitään ei tapahdu. Tää on viime aikoina ollut enemmän sääntö kun poikkeus. Jos sisään pääsee, niin selostuksena saattaa kuulla jotain slaavilaista kieltä. Nyt olen kyllä pystynyt kattomaan Pariisi-Nizzaa okei ja selostuskielenä on jopa ollut suomi. Mulla onkin varalla Eurosport Player iPhonessa, joka pelittää paljon paremmin, siitä pieneltä ruudulta on melkein pakko ollut viime aikoina Eurosporttia katella, kun televisiota ei talossa ole.
Toimii mulla ok win7 koneessa ja telkkaan viritettynä. Joskus viime vuonna oli tuota kielisekoilua xp-koneessa.
Edit . Tarkennetaan etten siis osaa sanoa vaikuttaako käyttis, mutta win7:lla ei kyllä ole ollut mitään ongelmaa
tämä puhtaasti ihastuttaa puolelle: €sportin englanninkielinen fillariselostaja on ihan mahtava, mukava kuunnella taas 'pitkästä aikaa' heikäläisen ystävällistä ja innostunutta ääntä. parasta silti ovat säkinperämäistä runoutta lähentelevät hehkutus kohdat, kuten tuossa kun kirijenkka otti kosketusta tontiin jossain pariisin ja nizzan välillä '(bike) spat him out to the cold wet tarmac of france' ja samalta pätkältä 'you know he (voekler) means it when the tongue hits the bars'. viime vuoden tourilta jäi mieleen mm. 'they are the masters of suffering' ja taisi olla samalta nyppylältä 'sweat pours down the road'. varsinainen sample-generaattori, noita vaan tuskin kenelläkään wavina on tallessa.
nuo läpät on siis surkeasta ulkomuistista vedetty, eivätkä tietenkään sisällä sitä tunnet... siis sielua.
edit. ai niin ja onhan siellä se sean kelly, jonka läpät ovat aika asia pitoisia, mutta sepä onkin irlannista niin ei tartte saada edes selvää niin tulee hyvälle tuulelle.
Nyt eletään pyöräilijän herkkuaikaa. Eilen kolme pyöräilylähetystä: Giro, Tour of Norway ja Tour of California. Ei muuta ehdi tehdäkään kun telkkua vahdata.
Minulla on kyllä näistä englantilaisista selostajista eri kuva kuin edellä. Puhutaan taukoamatta monotonisella äänellä. Panee nukuttamaan. Kyllä Selinin sedät ovat ihan eri tasolla.
+1. Todella monotoninen ulosanti ja tykkään Selinien tyylistä selostaa kimpassa. Jos Peter tai Christian on yksinään niin sekin on ihan ok, mutta kun molemmat on studiossa niin roolit ovat selkeästi jaettu ja se kuittailu siinä selostuksen lomassa saa nauramaan kotisohvalla.
Osat ovat vaihtuneet. Ennen diggasin enkkuselostajia, nyt tänä keväänä olen ruvennut toivomaan Selinejä takaisin.
Tour of Californian nettisivu ja stream on muuten ihan huippuluokkaa. Miten nämä keskieurooppalaiset saisi ottamaan siitä oppia. Selkeällä ruudulla mm. hyvälaatuinen stream, reaaliaikaisesti päivittyvä kisatilanne, myös rataprofiilissa ja kartalla. Me likes very many.
Eurosport Player toimii nyt yllättävän smoothisti Giroa katsoessa, ja kuvanlaatu on hyvä. Saa nähdä hyytyykö koko palvelu sitten taas kun Tour de France alkaa.
En tiedä onko laitteella tuossa merkitystä, mutta Macillä katsoessa kuva oli todella blurria ja pätki, mutta otin sen jälkeen Playerin iPadille ja toimii todella mainiosti. Olen nyt katsonut säännöllisesti puolen vuoden ajan ja kuva on pätkinyt kerran tai kaksi.
Voihan laitteellakin olla merkitystä, jos esim. prosessoriteho ei riitä videon sujuvaan näyttämiseen, tai ko. laitteessa oleva Silverlight on vanha ja buginen tms. Aikaisemmin pätkiminen on näyttänyt liittyvän siihen, että palvelinkapasiteetti loppuu kesken, eli dataa ei vaan tule tarpeeksi nopeasti. Tätä on tapahtunut nimenomaan Tour de Francen aikana, jolloin katsojia varmaan riittää.
Avaudutaan nyt tännekin, eli itseä kans vähän ketuttaa tuo Eurosportin enkkuselostus girossa, David Harmon on lomalla ja tulee seuraavan kerran vasta Tourissa ääneen, nyt Kelly parina on uutena miehenä Declan Quigley. Puhuu monotonisesti vähän mitä sattuu eikä malta antaa Kellylle aikaa puhua vaikka se asioista paljon enemmän tietää, jotenkin se puhe ylipäätään alkaa ottaa päähän. No onneksi viikon päästä tulen suomeen ja sitten mennään Seliineillä jatkossa :cool:
Halavatun halavattu. Player päätti yks'kantaan lopettaa toimintansa kännykässä. Väittää, että tilaus on loppunut. Tietokoneella kuitenkin toimii ja kestotilaus on aktiivinen. Muilla vastaavia ongelmia?
Ei ole britti eurosport ollut itsensä sen jälkeen kun David Duffield jätti selostajan hommat. Mä olen pysytellyt Sporzan lähetysten parissa ja nyt kun alkaa saamaan kielestä tolkkua, niin sieltä löytyy asiantuntemusta.
Voi jumal... Player teki sit juuri tänään tenän ja selostus kieli on jotain mongerrusta ,ei paljon viiti katella ilman Seliinejä.
Eurosport ihastuttaa: tänään huomasin, että Eurosport Player -applikaatio on nykyään tarjolla myös ainakin Samsungin smart tv:ille. Aikaisemmin jouduin katsomaan läppäriltä tai ipadilta, mutta tämähän mullistaa kaiken.