Hinta ja JackOjan alennuskoodi pisti nyt kyllä tilaamaan tuolta (siis tgstoresta) Countdown-pöksyt ja Contest-succikset. Jäsen p bonkin armottomasta dissauksesta huolimatta. Nyt sitten vain jännätään kuinka käy.
Printable View
Hinta ja JackOjan alennuskoodi pisti nyt kyllä tilaamaan tuolta (siis tgstoresta) Countdown-pöksyt ja Contest-succikset. Jäsen p bonkin armottomasta dissauksesta huolimatta. Nyt sitten vain jännätään kuinka käy.
Tilasin myös tuolta TG-storesta Countdown AS-pöksyt. Tilauksesta neljän päivän jälkeen tuli viesti:
TGStoressa näyttää olevan useammanlaisia varastotilanteita, on In Storea ja In Store same day dispachiä... :seko:Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti TGStore
Kyttäilin tuossa myös ALP-X takkia ja housuja useamman viikon. Varastotilanne näyttää aika nihkeältä eikä sähköpostitiedusteluun ole vastattu reiluun viikkoon. Hämmästyttävää on se, että tuota ALP-X -takkia mocha-värinä oli eräänä aamuna toistakymmentä kappaletta In Stock, mutta iltapäivällä lähes kaikki olivat muuttuneet Out of stock -tilaan!
Hinnat on kyllä tuolla 20% halvennuksella erinomaisen hyvät. Saksassa vastaavista tuotteista saa maksaa lähes satasen enemmän.
PS: Ylläpito voi oikestaan siirtää nämä TGStoreen liittyvät viestit asianomaiseen säikeeseen.
Olisinpa tämän tiennyt etukäteen, kävi juuri näin että varastosaldo osoitti +20 ja silti toimitukseen näillä näkymin menee kuukausi. Keskimaan varastosta tulee jos tulee. Lupasivat syyskuun ensimmäisellä viikolla mutta noinkohan. Onneksi DealExtremestä tuli päällepantavaa :)
Olisi tarkoitus tilata tuommoinen goren cosmo takki ja ongelmana on että minkäs kokosen nyt ostan, kun rinnanympärys menee hitusen L-koon puolelle ja taas kädet S-koon puolelle reippaasti. En tiedä mittaanko väärin vai onko mulla tosiaan todella lyhyet kädet, mutta ihan goren kuvan mukaan mittasin kaulasta ranteeeseen.
Rinnanympärys: 96cm
Käden pituus: 76cm
Pituus ja paino: 180cm, 80kg
http://www.bike-discount.de/pictures...E_Size_Men.jpg
Hän on hyvä vain.
Tähän ei näköjään kukaan vastannut. Itse olen aikeissa tilata Oxygen SO takin mahdollisesti L-koossa. Usein takeissa on ongelmana nimenomaan hihan lyhyys pyöräilykäytössä ja siksi vähintään L-koko on tullut ostettua vaikka M menisi muutoin. Tuossa taulukossa hihat vaikuttavat kuitenkin hyvin pitkiltä jo pienessä koossa. Löytyykö porukalta kokemuksia? Onko hihat Goren takeissa vaikuttaneet minkä mittaisilta? Jokin aika sitten sovitin eräässä liikkeessä nimittäin taas Löfflerin Sanremo-takkia ja siinä 50 koon hiha oli törkeän lyhyt ja jopa 54 koon hiha olisi saanut olla pyöräilyasento huomioiden pidempi. 54-koossa Löfflerillä rinnanympäryssuositus on 108 cm eli vastaisi tuon yllä linkitetyn (Goren?) taulukon XXL-kokoa. Se taas lienisi melkoinen purje.
Sä olet niinkuin mä -eli ongelmatapaus GBW:n mitoittajille- täällä takkipuolellakin ;)
GBW:n hihapituudet on aika hyvät, asia on paremmin hoidossa kuin housupuolella.
Mä ratkaisin aikanaan ongelman niin, että ostin Tool II -takista L-koon. Hihat riittävän pitkät eikä ole mikään purje siltikään. Myöhemmin ostin vielä hyvästä alesta saman takin XL-koossa kun kovimmilla pakkasilla haluaa enepi alle tavaraa.
Oma kokemus myös, että GBW:llä on aika reilun mittaiset hihat. Itsellä mitat 178/72 ja GBW:ltä jopa S-koko istuu takeissa hyvin. Hihoissa reilusti mittaa yli ranteen.
Niin tunnun olevan :)
Taidan nyt tilata ne tightsit Pearl Izumilta koossa XL (jääkööt vähän löysiksi tai palautan jos ovat aivan mahdottomat) ja tuon GBW-Oxygen takin koossa L. Odotan vielä vain ensin bike24:n vastaukset price Guarantee pyyntööni takin osalta kun se oli useamman kympin halvempi toisaalla Saksanmaalla.
Kiitokset viesteistä JackOja (taas) ja zeizei.
Olisi hakusessa takki syksyksi ja talveksikin leudoimmille keleille. Ajo maastoa ja työmatkaa. B-D:ssa on tarjouksessa tuo Goren Contest windstopperi:
http://www.bike-discount.de/shop/a76...per-jacke.html
Mitenkähän tuo suoriutuu edellä mainituissa olosuhteissa? Hinta olisi ainakin sopiva tällä hetkellä.
Varmasti hyvin. Itsellä yksi GBW:n active shell takki ja toimii todella hyvin syksyllä/keväällä ja leudommilla talvikeleilläkin. Tuo AS Windstopper on todella hyvin hengittävä ja tuulta pitävä materiaali. Kylmemmillä talvikeleillä toimii sitten SoftShell windstopperikin hyvin ja on varsinkin maastokäytössä vähän kestävämpi ja joustavampi materiaali.
Goren kokotaulukot pitävät hyvin paikkansa ainakin omalla kohdallani. Mittanauha kouraan ja mittaat rinnan ympäryksen kun takista on kyse. Takeissa näyttää olevan aina 5cm pelivaraa eli jos rinnan ympäryksesi on esim. 95cm niin L sopii varmasti, siinä on vielä pelivaraa 100cm asti. Kannattaa tsekata Wigglen sivuilta myös arvostelut varusteista vaikka et sieltä tilaisikaan, usein arvosteluissa on kommentoitu vaatteiden kokoja.
Kun tästä kaupungista ei näytä sopivaa takkia löytyvän niin pakko kai tilata.
L vai XL 186cm/75kg heinäseipäälle?
Mulla (184/76) on tommonen Tool jacket L-kokoisena ja sopivuus/istuvuus on jotakuinkin täydellinen.
Mulla on pitkä selkä ja pitkät kädet eli XL kuulostaisi passelilta näiden vinkkien perusteella. Takki tulee maastoiluun ja työmatkailuun, joten pieni väljyys ei haittaa.
Sen verran kuitenkin jäi arveluttamaan että täytynee ennen tilaamista katsoa vielä se viimeinen arpa ja käydä yhdessä paikallisessa josta en välittäisi mitään ostaa, mutta kai se on pienempi paha kuin sopimaton takki.
Suosittelen etukäteissovitusta taikka varmuutta, että voipi palauttaa; mulla on pitkät kädet ja selkä ja esmes XL-kokoisessa phantom -takissa oli liian lyhyet hihat, vaikka kropan kohdalla oli väljää. Xenon SO XL-koossa oli puolestaan riittävän pitkät hihat, mutta etumus on liian lyhyt maastoajoon.
Itse tilasin Roselta Tool-takin koossa XL ja XXL ja toivon mukaan palautan vain toisen jahka saapuvat ja pääsen sovittamaan.
Ostin lopulta Löfflerin takin paikallisesta.