Kunhan ei kauhian myöhään iltapäivästä kun iltakuudelta pitää jo olla stadissaLainaus:
Alkujaan tämän lähetti marco1
Printable View
Kunhan ei kauhian myöhään iltapäivästä kun iltakuudelta pitää jo olla stadissaLainaus:
Alkujaan tämän lähetti marco1
http://i5.aijaa.com/b/00733/12229855.jpg
Näyttää siltä että tuurilla on jotain katseltavaa ja kuunneltavaakin lenkillä. ;)
Mä ajattelin lähteä kohta keskuspuistoon. Jos ajais koko suikaleen läpi, Ylästöstä Laaksoon.
Hm.
Minä en lähde sateessa maantienlaitaan, joku raja se pitää pervoiluilullakin olla.
Eihän tuolla edes sada. Eilenkin piti sataa muttei satanut, joten en enää usko noihin!
No uittu, säästetään ne sheikkaamiset sit iltaan!
Sää säädetään setäporukalla.
Mistä tulikin mieleen että kesäkauden suursäätilanteen säätöpalaveri on vielä pitämättä ja kelit päättämäti. Lumihelismaanit olen jo pakannut ensi talven varalle sinne lompsuttimien likelle.
Eihän siellä mitään satanut, kiva keli ajaa.
Laajakaariseen lännenmaiden kierrokseen tärväänty sit reilu 5h ja kaikki paukut mitä jaloissa oli. Pikkuhiljaa alkaa löytyä tatsi myös
sohvapyörän kuljetukseen. Aamukasin kieppeillä sotatantereella -
https://lh5.googleusercontent.com/-t...0278.JPG?gl=FI
hieno räpsy tuossa ylhäällä! Ajeleeko kukaan seikkailija huomenna SU missään ? Knolly on saanut ripauksen jotain muutosta setuppiin
Toi Nolli on kyllä jäätävän ajettavan näköinen...
Ei mulla muuta, kunnioitan lekurin maastoajokieltoa ainakin jonkin aikaa vielä. prkl...
Ärrmurr. DHX-A rupes lorisemaan.. pitänee iskeä CTD kiinni.
Paskat se lekuri mitään tiedä. Kävin ajeleen rauhallisen PHNK-lenkin (pystyy hengittää nenän kautta) proidin kanssa. Kehä ykköseltä keskuspuistoon ja ûlästön voimalinjojen jälkeen ulos skuugesta. Olkapää tykkäs ihan sikana, witsi ku fillariosatki ehjääntyis vaa ajamalla!
Viikonlopun "kalareissusta" syvässä Savossa on nyt toivuttu ja valkoista viivaa voisi pitkästä aikaa lähteä pakoon metsän puolelle. Onkos loppuviikon arki-iltana (n. klo 18.00 alkaen) joku lähistön setämies ajohommia ajetellut ? Viikonlopusta en uskalla sanoa mitään varmaan, kun on jo tulikomento tullut, että sääarvonnan mukaan parempana päivänä on päivävisiitti Hangon suuntaan.
olisko keskiviikona tiilerille tärskyjä ? ketään,kukaan,käykö kellekkään ?
No attana, ke tiileri kello 18:00
Osu ja upposi, mutta sokerimiehen mukainen sadevaraus.
no sehä passaa
Onks kukaan menossa Tiilerille tänään klo 18:00 kastumaan? - Heikki -
Mulla menee ilta tarjouslaskennassa, tuskin ehtii edes pyörän päälle tänään.
Ok, käyn sitten cyckokrossarilla kiusaamassa työmatkatempolijoita Viikin pelloilla.
haittaako sade, no menen itse tiilerille klo 18 ja katsotaan siell tilanne. Käyn rullaamassa lähipoluilla sen minkä sateessa kestää
Saan vissiin pyörän ajokuntoon huomenna, viikonloppuna viimeistään jotain ajohommia suunnitteilla.
Muo on turha varrota illalla, en tuu, ku ukko ja pyörä rapaantuu liikaa :).
no kävin tiilerillä hämmästelemässä sateen määrää, otin lopulta suunnaksi himan ja sitten sade loppui :rolleyes: ... Sit vaan ajelemaan ilolan traileille ja märkää oli =)