Laitetaan harkintaan tuo 25.8
Printable View
Laitetaan harkintaan tuo 25.8
Kahva ja vaijeri rasvattu, ketään lähössä katulenkille tänään? .. pitäisköhän nuo jarrupalatkin rasvata niin kulkisi kovempaa.
Olisko tänään kukaan halukas testaamaan kuinka maastopyörä kulkee märässä mettässä? :-)
En malttanut odottaa.. lähettiin Timon kanssa liikkeelle, kohta kotiin tuulosista.
Kunhan on kebabin syöny ;P
Edit, hemmetti että oli paska lenkki, kesän huonoin
Olikos tänään joku lähtemässä kastumaan maanantai maastoon? Jos hyvin käy niin saatan ehtiä ajoissa paikalle.
Mulla kotiin lähtö kello 16.00 joten tiukkaa tekee ehtiä tuohon puoleksi Vaakunanrantaan. Meinaan liikenne ei saa takuta minuuttiakaan... Mutta koitan paikalle päästä :)
Noo, eiköhän me voida hetki ootella.
Mä voisin kans tulla tänään 17.30...tosin mulla on sitten jo painavat märänkelin renkaat alla joten toivottavasti lenkkiin ei sisälly paljon mitään pitkiä ja kovavauhtisia siirtymiä? :)
Mulla oli mielessä ajella Parolaan, harjulla ei aamupäivän sateet ehkä niin paljon ole enää haitaksi.. vähän hiekkatietä tulee, mutta vastapainoksi sitten on märkää pururataa :)
Tää märkä muharata on selkeesti mun suosikki. Ei anakaan vauhit liikaksi kartaaa. Muhan suomennus on sitten sahanpuru.
Kiitos kun jaksoitte hidastelijaa ootella. Lenkki oli varsin hyvä :)
Taisin olla minä se hidastelija jota odoteltiin ainakin noissa lopun mäissä. :) Kyllähän noi renkaat nyt hieman vaikutti, mutta ei sitä millään renkailla heikkoja jalkoja korvata eli kyllä suurin vika oli miehessä. :D
Olisko kellään tallessa GPS-trackia tuosta reissusta? Mulla Sports Tracker teki taas temput => huippunopeus lenkin aikana 197 km/h ja laskumetrejä tuplasti enemmän kuin nousumetrejä. :seko:
kaivetan arkistoo on kyl data olemassa. Koitin laittaa yksityisviestin. Kerro, jos ei tullut linkki sinne asti
http://www.endomondo.com/workouts/232955129/747400
Oli mukava ajella, pitkästä aikaa helpon ja hauskan tuntuista.
Siis tekosaarta kävitte kiertämässä sakkolenkkinä. Mut juu hyvä se oli jotta kotiin siitä lähdin. Ruokakipolle pääsy tuntui niin houkuttelevalle ja lopulta täysin oikeelle päätökselle.
Tänään halukkaita maantielenkille. Lähden moottoriradan puomilta klo 18:00.
Tulihan käytyä treenailemassa salaa. Mäkikunto puuttuu edelleen täysin, vaikka kävinkin näkötornilla sitä etsimässä..ei kellään ole havaintoja? ;)
Ei ole ei :) Onkos sunnuntaina väki mihin aikaan maantielle suuntaamassa?
Tähän liittyen vielä niin otetaan tosiaan startti 25.08.2013 klo. 9.00 Riihisalon parkkipaikalta eli mukaan kaikki kiinnostuneet:
http://www.poronpolku.fi/poronpolku-2013/reittikartta
GoogleMapsLinkki
Sääennusteen mukaan ainakin tulossa hyvä ajosää. Otetaan vaikka jossain kodalla vähän pidempi makkaranpaisto / evästauko muiden lisäksi.
Jää väliin itseltä tuo seikkailu. Pitäisi työkaverin kanssa lähteä sappeen suuntaan luita katkomaan.. :D
Vesisateiden takia kolmen viikon tauon jälkeen, ajettiin tänään TCC:n keskiviikko lenkki Katuman ympäri http://www.sports-tracker.com/#/work...ome0jmtm63lrfg. Katuman maastoissa päätin tänään heittää 360 astetta poikittais-akselin ympäri, ohjaustangon yli. Ei välttämättä nopein tapa edetä maastossa ;).
Kotimatkalla ajoin vielä oman tempon: Aulangontie-Turenki liikenneympyrä, aika n29min keskarin ollessa noin 31km/h.
Olikos kukaaan sunnuntaina maantielle lähössä ja vielä mihin aikaan sitä ollaan liikkeellä?
Pirkanmaan XCO-aluecupin osakilpailu ajetaan Valkeakoskella Korkeakankaan radalla to 29.8. klo 18.00.Rata tullee olemaan n. 3,5 km pitkä sisältäen n. 120 metrin nousut/ kierros, siihen saadaan silloin sisältymään ulkoilureittiä, polkua, kalliota, juurta, vauhdikasta laskua ja raastavaa nousua jne.
Maantie kyllä maistuisi sunnuntaina, jos lähtijöitä on. Vaikka Vähikkälän Suvipuotiin kaffelle suunnaten tai jonnekin aivan toisaalle. :)
Viimeistään klo 19 oltava kuitenkin lenkiltä takaisin, ei muita rajoitteita aikataulun suhteen.
-----------
Tänään tutustuin pitkästä aikaa maastoajeluun, rauhallisesti reppu selässä matkaten. Seuduilla näillä.
Parin vuoden huolellisen harkinnan jälkeen tulin hommanneeksi crc'n alesta tämmöisen. Hyvä peli on. :)
Kello 17 olis mulla pallon potkintaa. Joten siis sitä ennen mieluiten :)
torstaina kylmettyminen ja nyt räkätaudissa. Jää siis poronpolku väliin vaikka tässä vieressä olen nyt kyläilemässä. Harmittaa pirusti...