Otetaanko me vakio: ysiltä krouvilta?
Printable View
Otetaanko me vakio: ysiltä krouvilta?
Selvä homma ysiltä krouvi..
Yksi paitatoimittaja on PH-sport.fi.
Kannatan yksilöllistä raväkkää otetta, niin kuin aina.
Jos sulla timppa aikaa riittää niin anna palaa.
Oisko aamulla kukaan lähdössä viimeisiä polkuja nautiskelemaan? Tänään aamulla oli tosi hyvässä kunnossa eli olettaisin että huomennakin kantaa.
Ajeletko Kode jo "Niskahiki" tiepyörällä? Tuliko hänestä sinkula? Kuinkas oli keskiö; pelittikö mukaan antamani?
Nyt tuntuu olevan tauti päällä. Ei taida kyetä hiihtään, ei ajeleen. Mutta kohtapuoleen.........
Mikon paja on amiksen luona pietolankadulla. Siellä onnistunee painotyö paitoihin??
Tuli käsittääksen kilpaileva ehdotus paita-asiaan ARJ:tä? Tarttee varmaan äänestää. Ittelle käy mikä vaan, jos ei kipua hinta kovin korkeeksi. Tai kai se sittenkin käy, jos muillekin.
Myös sportfire, l. Urheiluareena Tampereella tehnee tilauksesta oman mallistonsa lisäksi Meidän määrä taitaa kuitenkin olla niin pieni, että voi tulla hintoihinsai. Siksi tuollaista tarjousmallistoa esitin.
Nähdään siis siellä.
Olikos polut millaisessa kunnossa? Aamulla teki mieli lähteä, mutta kun olin ehtinyt uhota siivoavani terassin ja huoltaa vähän fillareita. Terassille oli kertynyt vähän yli yhden osista kasatun fillarin verran pakkausmateriaalia :o. Vielä pitäisi niitä fillareitakin huoltaa, nyt kun terassilla on taas tilaa :rolleyes:.
Ei voi kuin ihmetellä, kuinka nuorina tytöt oppii elämän perusasiat. Armas tyttäreni (1,5v) sai kuumemittarin hyppysiinsä ja nakkasi sen lattialle.
Vaimo: "En halua, että heittelet sitä mittaria, koska se voi mennä rikki."
Muksu: "Isi maksaa."
:eek:
Tuosta paitajutusta ajattelin vielä kommentoida.
Jos Timpalla on aikaa ja virtaa niin antaa sen "suunnittelumyllyn" toimia vähän aikaa. Katsotaan sitten mistä paitaa kannattaa alkaa teettämään. On totta että määrä ei ole iso joten kappalehinta jokatapuksessa on isompi kuin 20€, mutta kun tästä puhuttiin joppikkujoulussa niin tämä kannattaa viedä maalin saakka.
Pitääkö sen väri olla musta, miksei valkea:) No paskat värillä ei ole väliä kunhan näkyvyys on taattu.
Minäkin voi kysellä hintoja paidoista kunhan se painatusidea ja väri saadaan ensin kohilleen.
Ei sillä värillä väliä ole. Mitään turhan kirjavaa en kannata, mutta muuten ihan sama. Tai no, oikeastaan kaikissa sateenkaaren väreissä kiljuva paita olisi kyllä näkyvä... Eli ihan sama minulle :rolleyes:. Timbe ideoikoon rauhassa.
Maastopyöräily on sen verran hintava laji, että jos ei halua laadukkaasta paidasta vähän maksaa, niin sitten voi ajaa paidatta ja vaikka polttomerkata logon rintaansa :p. Eli paidan laadusta ei mielestäni sitten muutaman euron säästön takia turhaan tingitä.
Myy kokosettinä jollekin jolla on käyttöä kun alkaa olee noita ylijäämäromuja muutenkin jo nurkissa. Pitää varmaan jotain Shimpan 1x10 settiä kattelemaan.
Jos Ertsillä on se ketjuohjuri/taco tsydeemi vapaana voisin sovitella sitä rospuuttokaudella josko se olis mulle käypänen.
Oli muuten eilen mun ja Javalin kanssa varmasti nuorin kuski tähän mennessä, tuskin vielä kahdeksaatoista ja mukavasti tuntu pärjäävän. Nimi meni ainakin multa ohi mut oli mukavan oloinen sälli. Ehkä se tulee vielätoistekin mukaan kun hiukka kuivuu.
Onhan se vapaana, tosin bashring on kiinni RIPissä. Kaapissa on SLX -kampien mukana tullut 36T bashring, joka varmaan toimii ohjurin kanssa siinä missä originellikin...
Olisikohan nimi ollut Jori?
Foreca lupailee aamupakkasia, olisikohan kellään intoa käydä joku aamu (=0600) lyhyehköllä polkuajelulla?
Ei mitään, bashi löytyy itseltä kyllä. Katellaan jossain välissä.
Jori oli kyseessä. Ikää ei tosiaan ollut paljon, mutta pyörä
liikkui ja asenne oli kohdallaan.
Katos vaan, pakkaset jatkuu (ainakin yöllä). Eihän sitä tiedä vaikka
päästäis vielä pulkkamäkeen. Josko se mäki lopulta saa niskalenkin.
Su oli pyörä(t) jo yht'äkkiä poikittain, mutta pystys pysyttiin. Alhaalla kyllä uppos useempikin etupyörä....
edit. 06.00 aamulla en pääse, mutta ajattelin että vkl saattaa vielä päästä mäkeen.
Koska emme ole mikään rekiskisteröity yhdistys tms., ainoa sponssi jonka voimme paitajutussa saada on liityttävä paitaan; esim. paidan myyjä voi antaa siitä alennuksen. Tai koska siihen lie painettava se Timben suunnittelema logo, voisi paidan myyjältä saada siihen painatukseen sponssin; meidän logo+myyjän mainos, jonka se myyjä maksaa. Näin jäisi meille vain paidan hinta, joka on sitten mikä lie.
Yksi mahdollisuus on, että joku firma sponssaa paidan, tai osan sen hinnasta, ja hankkii paitoja tilauksiemme mukaan omaan lukuunsa, mutta se voi olla jo vaikeammin hankittava sponssi, ellei jollakulla sitten ole suhetta jonnekin...??
Asiaan pitäisi saada vikkelästi selvyys, koska esim. Lohja 24h on varmaan nopeammin kuin huomaammekaan.
Eli kannanottoja asiaan tarvitaan. Itse en kysele mistään mitään, ennenkuin on selvää, että asia on yhdessä sovittu.
Eikös se oikeastaan kannattaisi kysellä eri paikoista erilaisia vaihtoehtoja ja tarjouksia paidasta? Äänestellään sitten se suurinta osaa miellyttävä vaihtoehto. Kiinnostaiskohan Lundbergiä tai ehkä jopa Chebiciä painatuksen sponssaaminen?
Minulle ei merkkaa oikeastaan muu kuin paidan laatu, koska p*skaa paitaa ei tule pidettyä... Onko kellään käsitystä, missä hintaluokassa painatus pyörii? Siinäkin voisi mielestäni sen verran panostaa laatuun, ettei teksti ihan muutamassa pesussa katoa.
Hei minähän vain sanoin tekeväni oman ehdotukseni. Älkää nyt sitä itsestäänselvyytenä alkako pitää.:seko:
Mulle on ihan sama maksaako paita 20 vai 70 euroa, jos on hyvä.
Sellainen ongelma siihen nähdäkseni liittyy, että paidan näkyvin ja paras paikka logolle on selässä. Mutta maastoajajilla siinä on useimmiten juomareppu päällä. Rinnan puolelle mahtuu vain pieni kuten hihoihinkin.
Ei muuta kuin esityksiä kehiin :) On muuten pikkusen tylsää tää kotona istuskelu, kävin tänään toisella lääkärillä ku se eka ei tuntunut tietävän mistään mitään. Nyt on fyssarille lähetä ja tehokkaammat lääkkeet. Onko väri päätetty?? Mulle käy kaikki värit.
OK. Voin kysyä Lunbergilta sitä niiden paitatarjontaa ja tarjousta. Ja tietty noita painatuksia. Sanoit, että sulla oli yksi- se pitkähihainen- niistä Nike-paidoista. Onko se sen verran laadukas, että itse sen kelpuutaisit? Itellä on Niken ja Adidaksen paitoja 20€:lla ostettuina, ja kelpaavat mulle. Ovat ihan OK, kun en paremmasta tiedä. Muut on natsi-Siwasta. Ja nekin on ihan OK.
Silkkipainotekniikalla olen n. 10v. sitten teettänyt painatuksia kerralla yli 100:aan paitaan kerralla ja joku 5x30cm:n kokoiset painatukset oli silloin kai joku 12€/kpl? Emmuista varmasti. Olisko nyt 15-20? Lisäksi tulee silkin valmistus, jonka silloistakaan hintaa en nyt muista. On kuitenkin meidän määrässä iso osa/ paita. Eli kallis paita onkin hiton kallis. Siksi olis hyvä saada painotyöt sponssina. Nykyään on muitakin, tulostamalla tapahtuvia tekniikoita. Niitten hinnoista ei tietoa.
Reppu aina paidan päällä; Totta!! Pitiskö hommata reput painatuksella?
Kysele ihmeessä. Interwebsissä ei varmasti ole kaikki, mitä heiltä löytyy ja saattaisivat olla valmiit tilaamaankin jotain. Niken pitkähihainen on riittävän laadukas kyllä. Tosin olen käyttänyt sitä vasta yhden kauden, mutta sen se on kestänyt hyvin. Istuu minulle ja tuntuu mukavalta päällä. Niken t-paidasta ei ole kokemuksia, mutta eiköhän sekin siis jees ole.
Kyllä minulle reppu kelpaisi. Vai haalitaanko kypärät? Tai viirit fillareihin? Tai hankitaan hihattomat paidat ja tatuoidaan logo olkavarteen? Tai ajetaan ilman housuja ja otetaan tatuointi pakaraan! :p Jaa, olisiko järkevää laittaa painatus paidan alareunan liepeille niin, että se näkyisi repun alapuolelta? Kyseleppä huviksesi reppumahdollisuuttakin, minulle ainakin sekin kelpaisi. Tai miten olisi joku reppuun liimattava tarra?
Tuli poikettua Lundbergilla ja tilanteeksi osoittautui seuraavaa: Tarjouspaidat on alkaneet käydä vähiin. Määrästä riippuen sitä harmaata Nikee vois olla setti porukallemme, mutta kokojen riittävyydestä ei ole takeita. Painatukseen Jani sanoi, että eeii oikein, kun heille on tulossa Shimanon paitoja firman mainospaidaksi. Projekti on ollut jo vireillä pitkään, mutta hän lupasi paneutua asiaan ja tarjota sitä meidän tiimipaidaksi. (vaatii tietty sen meidän logon painamisen lisäksi) Lupasi kiirehtiä asiaaja soitella mulle, kun asiaan tulee selvyyttä. Suas nähä...:p
Eli muutkin ideat vaan eteenpäin, niis saatetaan jotkut paidat kesäksi saada. Luulen, että kiire asialle tulee, jos tänä kesänä MTB- Jpää paidoissa meinataan mehtässä rymytä.....
Lidlissä olis torstaista lähtien tämmöttis: http://www.lidl.fi/cps/rde/xchg/lidl...ndex_13607.htm :rolleyes: Olis komeeta kun joka toinen sporttinen perheenisä hurauttais vastaan järvenkierroksella Mtb Jpää- paidassa. Ja siinä olis oikeen leukasuojuskin.;):rolleyes:
tässä juomarepussa olis logolle tilaa :p
http://www.lidl.fi/cps/rde/xchg/lidl...ndex_13589.htm
Jotain enduraa vois saada halvalla esim. crc:stä, jos lähdetään ulkomailta paitoja tilaamaan. Aika nopeesti ne sieltä tulee.
Nike on kyllä ok ja shimano käy kans. Mielellään just jonkinsortin laatua vaikka hinta olisi hieman korkeempi.
Yks ihan kuningasidea tuli mieleen. Painetaan paidan selkään hirveä banderolli ja pidetään reppu etupuolella?
Tai sitten ajellaan ilman paitaa ja joku tatuoi selkään keskisormen pystyyn. Tällä tavalla otamme pisteet kotiin ja näkyvyys on taattu.
ja sitten tuli vielä mieleen.......
Kyl tuossa on ideaa :) Ei varmaan kovin kalliskaan toteuttaa?