-
Mitä itse olen muutamia Lidlin urkkakledjuja ostanut, paria kypärähuppua lukuunottamatta en ole ollut tyytyväinen. Urkkapaidat ja -sukat keinokuitua, joka ei siirrä kosteutta vaan jää kylmäämään kroppaa/jalkoja. Pyöräilyhanskat matskua, joka venyy ja joustaa tarpeettomasti ja ranteen tarrakiristykseen jää aukko, josta helposti tuulee sisään. Ei hinta-laatusuhde toki surkea ole, mutta eron laadukkaampiin tuotteisiin kyllä huomaa (poikkeuksiakin voi toki olla).
-
Eihän sitä mitään huippulaatua voi odottaa Lidlin hinnoilla, mutta yllättävän kelvollisia ovat hintaansa nähden olleet ne muutamat tekstiilit mitä on sieltä sattunut tarttumaan matkaan. Pitää varmaan tuotakin käydä hypistelemässä jos vielä löytyy kokoja hyllystä. Voi kyllä olla viikonlopun jäljiltä olla valikoima vähissä.
-
Ei oikein aukea tuo välitakkikonsepti.. takki ainakin kuvassa näyttää sellaiselta että menisi parin aluspaidan kanssa johonkin -10C.
Eikö tule hiki jos tuollaisen päälle laittaa toisen takin?
Lidlin sukkikset olleet ihan kohtuullisia varsinkin kun se hengittävyys ei niin kriittistä ole housuissa. Pehmusteet on mitä on mut mun kilometreillä ei niin nuukaa.
Takeissa hengittävyys sitten vaihtelee, vähiten hengittävä on tainnut olla sadetakkina lyhyellä matkalla mulla :) Ei noista mikään varsinaisesti ole täyttä roskaa ollut,
jotkut hanskat sitten on ratkeilleet saumoista turhan pian tms. Ja reput.
-
Itsellä tuollaisia softshell tyyppisiä ollut missä edessä tuulenpitävä ja takaa hengittävä niin aika pienellä panostuksella ajanut -10asteessa. Yhdet henkselihousut myös on ja jos esim. vertasin Löfflerin monta kertaa kalliimpiin niin eroa ei ajossa huomannut, ainoastaan kalliimpi oli pikkupakkasilla (liian) lämmin.
Ajopaidat ei tosiaan kummemmin hengitä mutta kesällä nekin toimii mainiosti. Lisäksi olleet yllättävän kestäviä, eivät kutistuneet eikä venyneet pesuissa.
-
Minä säästelen noita Pearl Izumin Amfib Bibsejä kylmemmille keleille :)