Kaveri sanoi että prismassa oli grillattavat eväät loppu. No onneksi ennakoin ja ostin jo aikaisemmin, lidlistä tietysti.
Linnavuori olis kyllä hyvä idea kun ei oo talven jälkeen tullut siellä käytyä.
Printable View
Kaveri sanoi että prismassa oli grillattavat eväät loppu. No onneksi ennakoin ja ostin jo aikaisemmin, lidlistä tietysti.
Linnavuori olis kyllä hyvä idea kun ei oo talven jälkeen tullut siellä käytyä.
Juu ja rengon pelti huoltsikalta saa munkkikahvia :P
Ajattelin läskillä kokeilla jotain maratontyylistä ajelua jos nyt polkemaan edes ehdin.
Hölmöyksissäni otin moottoroidun kaksipyörän eilen liikenteeseen ja sekin on aika hauskaa puuhaa. Toisaalta lihasvoimalla pyöräily on aina parasta hupia, menee yleensä kaiken muun edelle.
Maantiekausi korkattu nyt viimeinkin omaltakin osalta. Oliko kellään myytävänä ylim. sähkömoottoria ja akkua? :D
Oho olikin liukasta kun kävin aamulla ajelemassa harjupolkuja hattelmalassa ja ahvenistolla. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita riitti.
Huomenna vois harkita maastolenkkiä tenholaan jos ei mitään muuta ideaa tuu mieleen. Su ja ma oon töissä että silloin en pääse polkemaan.
Nyt on ihan pakko lähteä kokeilemaan fattyn uusia renkaita. Parolannummen maastoista mut voi bongata jos joku haluaa näin myöhään aamulla olla liikkeellä.
Ja laavulla sitten eväiden syöntiä joskus myöhemmin päivällä.
Oiskos tänään kukaan lähdössä lepposalle lenkille?
Voisin olla klo11 jossain päin hämeenlinnaa jos et ehtinyt vielä lähteä.
Sent from my RM-821_eu_finland_207 using Tapatalk
En ole lähtenyt, millaista lenkkiä Arto ajatteli? Itsellä maantielenkki päällimäisenä mielessä.
edit, klo 11 on aika mahdoton.. parempi joskus tuolla klo 13 paikkeilla.
Mulla on vaan toi maasturi:) kiinnostaako Sellanen?
Sent from my wp using Tapatalk
Joo kyllä maasto käy, maastoa harrastavat kans mukaan että joku tietää reitin :)
Ok, onko se klo 13? Moottoriradan portti? Käy myös aiemmin ja tarkotus ajella rauhallista kyytiä.
Lyödään lukkoon klo 13 moottoriradan puomilla, niin kerkeää muutkin hereillä olevat motivoitua mukaan .. edellytys ois että joku polut tunteva tulis myös paikalle, muuten on aika heikkoa reitin suhteen :)
Mä koitan keretä puomille. Otettaiskos vaikka katumankierto leppoisasti ajellen?
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Joo kyllä multa jotain reittiä pitäis löytyä päästä:)
Kuulostaa tuskaisen sopivalta
Sopii.
Äh, enpäs pääsekkään mukaan :(
No ei voi mitään. Mä kuitenkin tulen puomille
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Tällainen lenkki tuli sitten tehtyä.
Huomenna maastoon? Mulle sopii startti klo 11 jälkeen. Tyylinä hitaasti ja varovasti.
Huominen käy, vaikka tasan 11
Jartsuli, 11 puomilla. Yritetään linnavuorelle..? Eväillä tai ilman.
Edu joo koitetaan.. saas nähä mitä tulee :D
Fatty kulki uusille Vee Rubbereilla oikein mukavasti. Rullasi paljon paremmin ja välillä oli jo ihan vauhdin tuntua ajamisessa.
Sellainen reilu 6 tuntia ja 32 kilsaa eli just sopiva vauhti tosin suurimman osan ajasta taisin käyttää lintujen bongaukseen ja nuotion tuijotteluun.
En taaskaan jaksa odottaa teidän myöhäistä lähtöaikaa vaan häivyn fillarin kanssa pihalle just nyt. Suuntana ehkä janakkalan kirkko tai jotain sinnepäin.
Harjut ovat A+ kunnossa. Huomenna uudestaan maastoilemaan, who's with me?
Juu huomenna käy. Oisko klo 11:00
Lähetetty minun GT-I8190 laitteesta Tapatalkilla
Kuulostaa houkuttavalta, saa nähä viekö maantie voitonmä.
No niin tuli kokeiltua maantiekiituria aamulla ja kyllähän se kulkee kun fattyyn vertaa. Tuolla pyörällä ajaessa kämmenet puutuu edelleen ja olkapäät kipeytyy eli ajoasentoa täytyy säädellä kun vaan tietäisi miten.
Iltapäivällä bongasin aulangon hotellin lähellä pari tutun näköistä maasturikuskia ja taisi olla hyvä lenkki kun niin leveät hymyt naamalla ajoivat.
Punaisella yamahalla tulin vastaan.
Hep, oisko tänään ketään lähdössä katulenkille?
Siitä se kai pikkuhiljaa taas lähtee. Linnavuorelle ja loppuun rantareitille.
Kiitokset kahveista, mä tarjoan seuraavan vaikka terassilla :)
Mitenkäs huominen?
Ai että on tänäänki ennusteet kohillaan, lähteekö joku ulkoileen iltapäivällä? .. lenkkiä, ketsupilla jossain luonnon siimeksessä vois olla aika jees. Vielä kun ois reitti niin helppo että vois ottaa vanhemman pojan peräkärryyn mukaan.
Näitä kelejä kun ei tänäkesänä ilmeisesti ole kuin muutamana päivänä, niin olisko huomenna klo 18 "maanantailenkki" Vaakunan rannasta?