Jahas, voisin olla alustavasti kiinnostunut moisesta kapistuksesta... Et tarviis Camelbak:n Loboa? :)
Printable View
Kerkes jo pikkupoika työntää rahat käteen ja hakea stongan poikkeen, hän meinas näyttää miten sitä kuituohjaamolla läskiä käsketään.
Selema, vain nopeat elävät :)
Minä voin tietysti pikkuvoitolla luopua tuosta, ei ole syntynyt vielä riippuvuus suhdetta Answerilla ja mulle. Testaan jos en tykkää niin pidän sinut mielessä Tirsintarsin.
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Perjantaina varoitin töissä, että voin olla ensi viikolla useamminkin "vähän" myöhässä, jos säät muuttuu hankiaisten suuntaan, sitähän joutuu heti aamusta menemään metsään, töitä ehtii toistekin... Yksi harrastuksesta paremmin tietävä mutisi heti "eikä sitten kaatuilla" :D
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...1b7627cbf4.jpg
Ei malttanut huomiseen odottaa, vaan piti tänään käydä Trekkiä ulkoiluttamassa. Hyvässä kunnossa on polut ja kelikin kohillaan.
Lähetetty minun E2303 laitteesta Tapatalkilla
Lentämällä menty kun jälkiäkään jää. Huomenna ois kotoa mahdollisesti lupa poistua aamusta maastoilemaan.
Minä voisin olla 9 pintaan pataskin infotaulun kohdilla kampeamassa polulle.
Jussi on menossa kanssa hieno aika.
En tuon tirsintarsin aikatauluista uskalla sanoa, mutta minä taidan painella metsään pari tuntia tuota ysiä aikaisemmin, jos vaan yhtään normisti herään... Ukko voivottaa niin kovasti, että liekö koko päivänä liikkumassa mihinkään.
Minä varmaan kurvailen Kiärmeslahdesta Siiliin päin joskus 9 nurkilla. Törmäillään poluilla...
Kohta lähen ajelemaan. Harjuja ja hevospolkuja pitkin Hamulaan. Siitä alas polulle....
Olipahan mukava ajella kovia polkuja pitkin. Devon ja kolme muuta mestaria tuli vastaan oman lenkin loppuvaiheessa. Tapaamisesta noin 20m eteenpäin ketju antoi periski ja piti soittaa ratsuväki hakemaan. Kertokaahan aloittelijalle onko olemassa vahvempia ketjuja jotka kävisi Shimanon HG54 ketjujen tilalle? Takana siis 10 ratasta Scoop Fattyssä.
Tirsintarsi ja kolme muuta "sankaria"...
Sent from my XT1039 using Tapatalk
Juu, mie oon se pariskunnan läskikuski, tuo miun ukko, tirsintarsi, hurjuuttaa Rampulolla läskien seassa.
:D Niin, Minulla olisi kyllä ollut ketjunkatkaisin repussa repussa ja ainakin 11-liittimiä, jolla olisit ehkäpä kotio asti päässyt. Ketjuista en tiedä pariin otteeseen olen itsekin saanut nuo xx1:t poikki, joten ei kai niitä ainakaan uskalla suositella..
Mulla ollu sramin PC 1071 ja shimanon hg-54:sta ja en ole huomannut eroa ihan halvimpiinkaan 15e ketjuihin ja yksiäkään ennoo saanut poikki ja jotkut saattaa hieman paremmin niitä huoltaakkin kun mie. Eli summasummarun semmoset mitkä pudjettiin tuntuu hyvälle ja vähentää sitä voimanpaskan määrä jaloista :)
On hurjia miehiä ajamaan.Piti karata väliltä pois että pääsee edes takasin kotio.Melkein piti jo avata nitropurkki.Pitää siirtyä jonnekin eläkeläisryhmään.Kiitos lenkistä
Tulin just kotia. Kyllä Jussi olisit varmaan ajanut lenkkiä äsken minun ympärillä, kun runttasin tulla vielä lopuksi pataskinkautta kotia. Voi veljekset että oli mies sippi. Kiitos kaikille lenkistä. Hupaa oli taas pitkästä aikaa.
Kiitoksia sunnuntain lenkistä kaikille mukana olleille. Ajelin kotio vielä harjujen kautta jäälle ja sieltä Sinikiveen ja takasin. Täällä on harjujen päällä hyvin tampatut polut.
Se on varmaan tampattu koko käärmelahti kun olitte monta tuntia. Pataskin rinteitä vaan ajelemaan ei mäet lopu kesken, jos loppuu tehdään lisää.Pitää varmaan itse ajella pataskilla vuoden päivät jos sitä paremmin pysyis peräs.
Vielä reitit hyväs kunnossa.Vähän pehmyt minne aurinko paistanut.Kävin tänään klo:16.00-19.00.Jospa vielä pakkasia pitäis.
Kylläpä kun säätiedotusta kahto, niin voisi lauantaille suunnitella jonkinlaisen porukkalenkin hankiaisille.
EHDOTTOMASTI mukana hankitaistelussa. Läskipyöräilyn parhautta. Kävin aamulla poluilla kantovielä joten kuten. Nyt ovat jo varmaan pehmeitä, ei toinna tänään mennä hajoa koko polku ja jää kauheat urat. Huomenna pakastaa sitten kantaa taas hyvin.
Käänsin Aswerin samoinpäin kuin Kyrdiksellä. Ennen näytti ja tuntui naurettavalta, nyt kun käänsin niin ainoastaa näyttää naurettavalta. Tuntuu ihan normi tankolta noin päin. Hauskuus katosi p...kele!
Jos köhäni siihen mennessä sään paranneltua, niin hankiaisille vie tieni myös.
Pitää sitä yrittää lähteä, vaihtoehtona ois firman sählyturnee mut kerkee sen reikäpallon perässä laahustaa huonommallakin keleillä. Tyhymä sitä on kun ois lokarillinen pyörä työmatkoille mutta hymyssä suin naama hiekassa mennään ilman loksuja.
Siilissä oli tänään ihan miehekkäitä lätäköitä ja jollain pätkillä hyvät sohjot. Aamu oli oikein nätti ja iltapäivästä rupesi olemaan jo lämmintäkin. Pieni tuulikaan ei haitannut työmatkaa.
Tuli taas säästettyä, sain etujarrun timantiks ilmattua mutta takasessa eikö lie jotain pashana kun ei meinaa onnata. Eikun hyviä jarruja etsimään :)
Reitit hyvässä kunnossa polut kovat ja nopeet jos vaan uskaltaa ajaa. Ei näkynyt nopeita kavereita.Kävin just ajamassa pataski-hamula.
Jos ne on menny niin kovaa ettet kerenny huomata?
Sitä mietin myös.Mutta siitä huolimatta oli hyvä keli ajella.
Harkitsin hetken että lähtis mutta tuulenvire tuli niin ajattelin syödä pullaa kotona koko illan.
Ei saa laittaa tuollaisia viestejä kun jotkut joutuu istumaan töissä.
Itekkö Kyrdis leivoit pullat? Kotimatkalla kyllä toivoin, että olis ollut Kyrdiksen leveä selkä halkomassa tuulta.
Vielä flunsassa... Henkisesti vain nopeasti siellä poluilla ohittelen.
Joko sitä lauantaille reitti suunnitelmia ja aikataulua selvillä, ruokoo ja juomoo mukaan ja kohti mutkasta tietä eteenpäin?
Jokainen kukkula pitää valloittaa!
Pittää tänään käydä kurkkaamassa joko hanki kantaa. Ei varmaan vielä oo mitään suunnitelmaa reitistä. Ajellaan missä ajellaan kuhan ajellaan :D
Tulin just parin tunnin lenkillä. Ei näkyny niitä nopeita pyöräilijöitä vieläkään! Lie ruvenneet talviunille.
Hanki ei kanna kuin paikoin. Ei ainakaan minua tonnikeijua, Kyrdis nyt ajaa uikkarit jalassa vaikka ei ois kun kuullut hankiaesesta.