To HOPE or not to HOPE
HOPEn kammet vain jotain muuta?
Printable View
To HOPE or not to HOPE
HOPEn kammet vain jotain muuta?
Lähtiskö Tokholmiin
Lähtiskö illalla lenkille ja hakis Espoon kuvarastin* vai meniskö vaan baariin? Lenkkiä puoltaisi vahvasti huomisillan semipakollinen baarittelu, hmmm.
*edit: tai Helsingin rastin
skf 6802 1kpl
skf 6806 2kpl
skf 6902 3kpl
Eli Keskiö ja takanavan laakerit tilattu 123Bearingista
^Tämä ketju on haRkintoja varten, ei haNkintoja...
Kajakki ostoskorissa .. rahtikaan ole kuin 25€ Suomeen, toiskohan ne sen tohon ovelle vai asiamiespostiin hmm
Niinpä. Ihan unohtanu mitä ne tajuttoman kalliit nuken asut maksoi. On niin upeita.
Joten tässä harkitsen pitäisikö yrittää huudossa olevaa housupukua....taidan yrittää...
Josko vaihtais Mazdan uuteen samanlaiseen, mutta automaattilaatikolla ja parilla muulla kivalla kilkkeellä höystettyyn. Eipä tuossa nykyisessäkään suurempaa pulmaa, mutta kytkimen polkeminen jonoajossa alkanut kyllästyttää.
Alkaiskohan ompeleen nukketten vaatteita. Hyvä bisnes ja katteet kohillaan, kangastakin menee vähän.
Lähtiskö joulunajan lomiksi Lappiin vai pysytteliskö kotosalla?
Hyvä bisnes jos olet ihan erityisen taitava. Ei taida olla hyvä bisnes kun venäläiselle Tatyana Pushkinalle, ne vaatteet on maailman parhaiten ommeltuja ja upeita. Ebayssa hinnat nousee satoihin dollareihin. Ja hän on ainut joiden asuista semmoisia summia huudellaan.
Jos taas olet keskinkertainen, asu voi mennä parilla kympillä kaupaksi - ehkä, ebayssa roikkuu niitä samoja asuja "aika pitkään". Yhden asun tekemiseen kuluu hyvinkin päivä tai pari. Kangasta ei mene vähän, vaan yllättävän paljon! ellet sitten narubikinejä tee. Pienet nepparit, hakaset tai vetoketjut maksaa myös, ja niitä ei saa perusmarketeista tai Eurokankaastakaan.
Vertauksen vuoksi: "Ruoto"-mekkoon meni 30cm x150cm shifongia: koko tummansininen kaistale, puolet mustasta ja harmaasta sekä sinikimalteisesta shifongista. Hieman hukkapaloja, mutta yhteensä aika iso kangasmäärä.
o o
Harkitsin aamulla pienelle lenkille lähtemistä, mutta (onneksi) alkoi sataan..en lähteny.
Oikea siinä mielessä että tämän ketjun avaamisen ääneenlausumato perustarkoitus oli saada hätäisesti lukevat, lukulasinsa hukanneet, puhelimensa näytöltä huonossa valaistuksessa lukevat ynnä muut erehtymään ketjusta.
Mä harkitsen että pidänkö mä tämän päivän vielä sisätiloissa hissuttelupäivänä vai laitanko sadekamppeet päälle ja käyn hyvin varovaisesti kokeilemassa miltä liikunta tuntuu muutaman vilustumistautipäivän jälkeen.
Harkitsen tässä ensi kesään jotta jos pieni söpö nahkiais-tatuointi oikeeseen olkavarteen. Pitänee ite tulostaa mallikuva, aihe saattaa olla tatuointitaiteilijoille vieras.
Sellainen aika pieni nahkis, ja suu tänne minuun päin. Joko "ärtynyt nahkis" tai "virnistävä nahkis", pitää vielä miettiä..o o O O O
^ no ei todellakaan haittaisi jos mun käsi/olkavarret olisi vähän paksummat....tai edes paksumman näköset kun nyt on mallia "ruipeloriuku".
Paikka pitäisi olla siten että tarvittaessa saa peittoon hihan alle, mutta myös näkyviin eli olkavarsi olisi se paikka.
Tässä alkaa pikku hiljaa tykönään harkita hierovansa passiivia naamaan.
Työntäisikö koko kaluston roskalavalle ja alkaisi kokoaika hiihtoniiloksi.
no kun on botoxia pistelty kasvoihin ( migreenin ehkäisyhoito! sivuoireena voi olla ryppyjen suoristumista....) ja alue kulmakarvojen välissä on aika arka, niin tuota kipu-asiaa en edes mieti.
Oikeesti, kun työmatka-ajelu sateessa on aika ankeeta niin "pikku NAHkikset, pikku NAHkikset ne lystikkäitä on..." viisun laulaminen tekee ajelusta huomattavasti hauskempaa.
Äitee tuossa jo hermostui että oon ihan seonnu nahkisteni kanssa.......mutta jos mun kammottavan korkea verenpaine aleni nahkisten ansioista, niin saa sitä hehkutella nah nah o o O O
Käviskö hakee seinästä käteistä.
Keittäiskö soroppia vai meniskö passiiville (fiilistelypohjalta)
Olisikohan tässä kelpo tolppa korkea kiskoiselle jakkaralle?
https://www.veloshop.fi/deda-element...latolppa.html?
Meridan vakiotolpasta loppuu säätövara ja jää satulan nokka ylös.
Tuolla ei valitettavasti ole 27.2 mallia jäljellä, mutta jos samoihin hintoihin löytäisi.
Eilen löysin itseni kivijalasta arpomasta ostaisiko 29" jäykkäperän, vaikka 27,5+ on pitkän tähtäimen suunnitelmissa. Mutta kun halvalla sais...
Taidan toistaiseksi jatkaa mainiolla 26":llani.
Josko sitä Askon tuolia... Olotyöhuoneeseen tuli lepotuolin mentävä aukko ja uusi tuoli tässä ollut pari päivää harkinnassa. Uutta kotimaista tällä kertaa?
Meniskö huomenna katsastaa Mopon?
Mietippä tämä asia nyt vielä kerta tarkkaan.
Löytyyhän (ja mahtuu!) se mojova takanoja asento ja rahi. Nämä tarttet, kun laitat laatuluurit korville ja suuntaat laatumusiikkisi soraan ytimeen!
Hyvä jakkara kruunaa koko paketin :)
(Oma valinta ehdottomasti kangaskuosi hengittävyytensä tähden. Ja avoluurit, jos ei muita lähellä, samasta syystä)
^Juu ei nyt ihan sellaista lepolassea kuitenkaan - vanha vintage nahkanojatuoli vain kaipaa kaveria, joka sopisi tyyliin. Hyvä rahi löytyy jo. :)
Kumman pinssin laitan työpaitaan: I love ( nahkiaisen kuva) sea lampreys, vai merinahkiaisen suu ??
Pitäisikö ostaa ne merinahkiaisen suu- ear plugit, niitä on taas saatavilla ???
^Jos nyt kumminkin funtsisit tota tovin.
Ei edistä yhtään meitä valkotakkineurootikkoja, tohtorinsa intohimonkiilto silmissä neuloineen uhrejaan jahtaamassa.
Jättäisin kyllä kakki iilimatojohdannaiset ehdottomasti veke.
^ mulla on ihan tavalliset kuteet; farmarihousut ja ruudullinen kauluspaita, jalkavamman takia olen hiippaillu villasukilla. Se valkoinen kaapu...minä pienikokoinen näytän Ku-Klux-Klaanilaiselta se päällä. Enkä edes muista koska olen viimeksi joutunu ompeleen haavaa....siitä on ainakin 5 vuotta, muistaakseni joku luomenpoisto. Tosin olen siinä ompeluhommassa hyvä.
Mä laitan ton "I love (nahkiaisen kuva) sea lampreys". Sillä voi ehkä edistää nahkiais-tietoutta, joku kysyy että mitä? ja saan lyhyesti kertoa. jospa saisikin..( kuva ).
En ole niin kovin "virallinen", joskus jutellaan asiakkaan kanssa niitä näitä urheilusta, ja viime viikolla lähestulkoon kaikki "#¤ ratikkatyömaasta.
https://image.slidesharecdn.com/call...?cb=1327244047
^tuli tossa mieleen että yhdelle kaverille tehtiin sydämen siirto jossa komplikaationa kooma ja sitämyötä makuuhaava perseeseen. Laittoivat jotain kärpäsen toukkia hanuriin syömään kuollutta kudosta, mietin josko toi nakiainen toimis...samanlailla??