Commencaali saapui ja tuntuu jopa pysyvän kasassa. Olisiko porukkaa lähössä huomenna/lauantaina lenkille? Tuppautuisin mukaan..
Printable View
Commencaali saapui ja tuntuu jopa pysyvän kasassa. Olisiko porukkaa lähössä huomenna/lauantaina lenkille? Tuppautuisin mukaan..
Sunnuntai aamusta, heti miten klo 10 Rajamäeltä tai heti klo 09 jälkeen Hyvinkäältä lähtijöitä? Kevyt 2-3h lenkura, koska minulla on tuolloin alla 24h työvuoro. Hyvinkään lähtö olisi minulle mieluisampi.
Polttopuita pitäisi sahailla viikonloppuna, mutta jos sen verran aamusta karkaisi. Ei sitä sahaa kumminkaan kehtaa sunnuntaina heti aamusta laulattaa. Täytyy vielä varmistaa asia päättäviltä tahoilta.
Hyvinkäältä lähtö ja vauhti OK (kunto kun on mitä on:().
Vanhaa vitsiä uudelleen lämmitellen:
http://youtu.be/FbS4fW3GVgw
Klo 09.15 Kalevankatu 10 Hyvinkää, se punainen iso talo,josta pii-paa autot lähtee. Parkkitilaa löytyy. Kaikki ovat tervetulleita. Nähdään su aamuna.
Tville? KMW?
Su aamun startti on harkinnassa. Pientä epävarmuuta ilmassa kun pitkänmatkan sukulaisia on pääkaupunkiseudulla käymässä.
Mutta jos onnistuu niin minkäslaista settiä on tarjolla? Sinkula vai läski?
No mä oon ainakin naitu läski :)... Eiköhän käydä ajamassa 7-veljestä, vältellään myrskynkaadot ja kartoitetaan niille kiertotiet. Voidaan ajaa se erityisesti pitämäsi pätkä edes takaisin, kun siellä on edessä pahimmat myrskytuhot ja ei viitsi niistä kiipeillä läpi. Noista sinkula/läski vaihtoehdoista varmasti kumpikin on hyvä vaihtoehto.
Sunnuntai on nyt lähes ylibuukattu niin empä pysty kykenemään Hyvingelle. Hätäisesti ehtinen Palojoen kinkamaan kahtelemaan Vuelta de Vantaan kuskeja.
Minkäs tasoisia nuo teidän reitit on? Jonkin verran olen käynyt ajelemassa noita ulkoilureittejä ja niiltä erkanevia pienempiä polkuja, mutta voisihan sitä laajentaa reviiriä. Pärjääkö yhdistelmällä jäykkäperäinen fillari ja (maastossa) newbie-kuski?
Pärjää kyllä, tervetuloa vaan. Yritetään yhdssä pysyä poluilla ja etsiä uusia. Jäykällä/jäykkänä täälläkin mennään.
Ok, huominen on tosin varattu perhepuuhasteluille, mutta pidetään mielessä seuraavia kertoja ajatellen.
To tai la lenkuralle ? Hyvinkää -Rajamäki akselilla .
Jyrkkä ehkä. Arkipäivänä käy mulle vain ilta.
Jos muuten joku menee Piilolammin notskipaikalle ja mun ensiaputarvikkeet ovat siellä vielä niin saa noukkia talteen. Taisivat tipahtaa repusta sisurinvaihdon yhteydessä. Eihän se mikään kallis setti ollut (Liiteristä ostettu), mutta kätevä kumminkin kun siinä oli kaikki tarvittavat mukana (avaruuslakana ja kaikki).
Katsellaan vielä tämän päivän ajan olisiko huomiselle torstaille lähtijöitä ja mihin aikaan. Lauantaina henkilökohtaisesti lähden klo 09.15 Hyvinkäältä jonnekkin suuntaan ajelemaan muutamaksi tunniksi, lähteekö jooku tuolloin mukaan?
Mukana. To ja la käy molemmat. Loman loppua odotellessa...
Mulle kävis noi arkisin kuuden jälkeen ja viikonloppuisin satunnaiset lähdöt. Rajamäellä mielummin, Hyvinkään seutu on pommitettu aika pahasti kielletyksi alueeksi.
Eli olisiko torstaina klo 18.30 lähtö Rajamäki hautuumaa ? Tville siirrytäänkö ajaen?
Klo 17.30 Munckinkadun Valtsun edestä lähtö ja mikäli kokoonpano on näin Hyvinkääläis voittoinen, emme lie lähde merta edemmäs kalaan ? Naapurikunnan miehet ilmoittakaa varmasta osallistumisestanne, niin harkitsemme rajanylitystä :)
Emmää ny tällä kertaa. Pieni perheretki on ohjelmassa, mutta kattellaan elokuussa.
Milloinkas mennän polunraivaukseen 7-veljeksen reitille?
Joo, ajetaan vaan täällä. Tarjolla olisi perinteinen Sääksin kierros ja voitaisiin meidän takapihakin ajaa läpi. Siellä on kulmakunnan parhaita korkeuseroja.
Jos ei kelpaa niin menen aamulla Olmolla töihin.
Sääksin kierto kiinnostaa kovin. Mikäli jälkikasvun saikuttaminen ja oma kunto sallii, tulisin mieluusti Metalla menoon mukaan hautuumaalta.
Kelinkin pitäis kuivua. Hyvä.