****** LUNTA ******** kunnolliset ajo- ja kuvauskelit takaisin, kiitos.
Printable View
****** LUNTA ******** kunnolliset ajo- ja kuvauskelit takaisin, kiitos.
Kiitos, tuli lunta ja kuvauskelejä.
Yksi aurinkoinen talvinen päivä vielä kiitos.
Kyllä tässä jo kevättä ja kesää odotellaan.
Ja fillarointi-inspiraatiota. Se voi iskeä ihan tosta vaan, mutta tässä iässä ainakin minä tartten "talviunen".
Bikesterin pakettia... joko, joko, joko? :seko:
Lomaa.....
Odotan, että ratapyöräilyn MM-kisat alkavat kolmen vartin päästä. Sitten odotan tuntia myöhemmin alkavaa apinasaarilla pelattavaa potkupallomatsia. Pari tuntia sen jälkeen odotan luultavasti unta.
Muuttoa...
Viikonloppua ja läskin kotiinpaluuta. Kolme viikkoa se on makaillu xxllässä... Pääsee ajamaan pitkästä aikaa ja jospa ne jarrut nyt toimis enemmän ku yhden lenkin kerrallaan.
Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
Lumien sulamista.
Vitsi näitä onki muutama postissa
Tablettia (tulee tänään tai huomenna)
sähkötupangia (tulee briteistä eli voi kestää pari päivää tai 2 kuukautta)
Shortseja pyöräreissulle. Yhdet hyvät löysät pyöräilyshortsit olen löytänyt ja toivottavasti niiden valmistamista ei koskaan lopeteta. Enduran Hummvee Lite.
Ja ennenkaikkea häämatkaa. En keksi juuri mitään parempaa kuin paeta elämän ressejä muutamaksi kuukaudeksi maailmalle, JA vielä fillarin kanssa.
Jos jossain vaiheessa joku sieltä pomo-puolelta suvaitsisi ( kuten monasti luvattu...) tulla keskustelemaan?
Vaikeeta selvittää asioita jos keskustelu on tälleen yksipuolista että minä laitan tekstiviestiä, sähköpostia...#¤%
^
Eikös teidän puljussa käydä kehityskeskusteluja?
Odotan mielenkiinnolla miten kävely huomenna sujuu. Takareisien voimat laahaa perässä ja kipeytyvät herkemmin kuin pohkeet tai etureidet ja peffa, mutta kaipa ne jossain vaiheessa saavat juonesta kiinni.
Labravuoroa :)
Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
Lomaa ja ensi viikkoa Lapissa. Torstai-iltapäivään pitäis vielä jaksaa.
Just juu. Olen monta kertaa ehdottanut että kaikki osapuolet - minä, pomo, toimisto - keskusteltaisiin yhdessä.
Ei vaan onnistu ei, olen ainut kun haluaisi osallistua. Päätetyt asiat ( vaikka: työvuorosi on peruttu, toinen lääkäri on tänään) ilmoitetaan tekstarilla, tai paperilappunen ilmestyy työpöydälle. Jos ehdotan jotain ratkaisua, voin olla varma että ainakaan niin ei tehdä. Joku kompromissikin olisi usein ihan ok, mutta kun ei voida neuvotella.
Mutta odotan, tai siis rukoilen, että edes pari mun vapaapäivääni olisi aurinkoista! Tai huomiselle on suunnitelma - jos tulen autolla, ehdin aamulla ottaan ainakin kaksi projektia kuvia, ja se helpottaisi heti. Loppuviikolle on ainakin laitettu aurinkonkuvia, että josko...
Eli huomisaamua odotan. Sitä ennen Lenkki. Että tekemistä riittää, ja sitten töissä voikin vaikka levätä.
Mitä PAM täti sanoo sopparista. Livevideo päällä...
Edit: Ja kun hoohetket lähestyy, tilttaa kaikki videostriimit, niin iltalehden kuin maikkarin. :rolleyes:
Kesäkuuta. Ihan helvetisti. Tais tulla pitkä toukokuu.
^ Fätboi myyty (liian aikaisin). Anna mä arvaan, nyt on Pole tilattu ja toimitukset joskus kesäkuussa ja sulla ei oo millä polkee?
^ja ^^ Kuinka paljon antaa rahallista arvoa näille hienoille kevätkeleille, joko ilman fillaria odotellessa uutta pyörää vs. ajaa uuden pyörän tuloon saakka ja myy vanhan roiskon sitten hieman halvemmalla :D
Onnea Polelle. Läskipoika ois kannattanu myydä vasta kun uusi on ajossa :) IMO.
Aamukahvetta juotavaksi . .
:)
Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
Katsos kun persaukisella ei ole moisia vaihtoehtoja. Pole kun piti maksaa jollain. Oravannahat ei kelvannu :)
Siinä ei paljon IMOt paina. ;)
Ja odotan ihan perkeleesti että pääsen taas luontoon läskin selässä.
On se tärkeä, uskomattoman tärkeä henkireikä.
Edit: Elämähän on valintoja, tämä(kin) tietoinen veto. Yksi kevät kärsitään.
Silti vaikeusaste alkaa yllättämään pikkuhiljaa. :D
Örkin videota.
Sekä kesälomaa. Siihen on tasan 4 viikkoa. Sen tulemisesta on sentään varmuus.
Ihmeitä tekee viikon klesailu ja sitä kautta ajamattomuus: odotan niinkin epätodennäköistä asiaa kun maanantai aamua ja työmatkaa fillarin selässä. Kerrankin ei tarvitse odottaa kauan.
No jalkapallon EM-kisoja kai sitä on tässä vaiheessa jo odotettava..
Duunin lopppumista... huoh.
Rhymeä
Tajusin just palikoita suunnitellessa, että Crestithän rikkoo pinkin värikoodin, kirjavaa tulee, mutta tulkoon. Onhan mulla punaiset gripitkin. Pinkki ratas olis kyllä niin pähee.
https://youtu.be/9jK-NcRmVcw?list=RD9jK-NcRmVcw
Iron Maidenin keikkaa Hämeenlinnassa, oujeee :D
Seuraavaa nälkää
Aurinko + vapaapäivä = tämän harvinaisen yhtälön toteutumista.
1-2 päivää riittäisi, eikä se ole paljon pyydetty mutta ei näytä onnistuvan.