Kukas ajeli tänään neljän maissa läskillä Pitkäniemen nurkilla Turuntien yli? Hauskan näkönen kapine livenä. Yritin esittää F-tervehdystä, ilmeisen huonolla menestyksellä.
Printable View
Kukas ajeli tänään neljän maissa läskillä Pitkäniemen nurkilla Turuntien yli? Hauskan näkönen kapine livenä. Yritin esittää F-tervehdystä, ilmeisen huonolla menestyksellä.
Kuka sinitakkinen kikkaili äsken Hämeentien-Mäkelänkadun risteyksessä Canyonilla pysähdellen klossit kiinni? Minä olen se joka töllötti uteliaana ratikasta :D
Ei ehkä ollut foorumilaisia, mutta kokeillaan: kuka ajoi tänään k-rauta 75:sen pihalta fillarilla, missä oli lastenvaunujen rungosta tehty peräkärry? Tuntomerkkeinä kaksi kuorikatesäkkiä siellä lastenvaunukärryssä ja kaksi samanlaista tarakalla. Kärry oli vähintäänkin hauskan näköinen hökötys kulkiessaan tavallaan takaperin, mutta nerokas ratkaisu tuo toki oli.
Kysytäänpäs näin päin, kuka ei ajanut tänään missään?
Ainakin maantiellä kova vilske, varmaan metsissäkin.
Kevään paras keli, maantiekauden avajaiset.
Markku Lehikoinen
Minä en ajanut lauantaina, sunnuntaina kylläkin. Lauantai meni pyöriä huoltaessa.
kukas ajeli espoossa kuunkadun ja friisinkalliontien risteyksessä sinertävällä maantiepyörällä merkiltä merida? jos oisin kerenny, oisin huikannu, että hei, mulla on samanmerkkinen pyörä, eikö ookin kiva juttu. :)
http://kartat.espoo.fi/IMS/?layers=O...=alaskalliolta
Toivottavasti en näyttänyt huonoa mallia kallion laella empineelle naiskuskille, kun itsekin ajoin ekaa kertaa alas sitä kalliorinnettä ;)
! No mä ajoin ISOMAZDALLA Turkuun ja takas.
Maantiekausi ja Ferrarikausi on avattu ajat sitten, Turku-projektiin tarvittiin ehdottomasti juuri tämä täysaurinkoinen päivä, lauantai oli sellainen.
Ehkä inasen harmittelin kun olisi ollut lenkkikeli..mutta lenkille pääsee muinakin päivinä.
Mutta:
Kuka supertempoilija ajoi eilen 20.5. Hatanpään valtatiellä Tampereelta poispäin, iltapäivällä noin 17.20?? Musta ajoasu, tehosteina valkoista ja neonkeltaista, korkealaippaiset hiilikuituvanteet ja muistaakseni valkoinen maantiefillari ( ei tempo). Jos olisin ollu autolla, olisin antanu äänimerkin, koska siinä kohtaa ei ole lainkaan järkevää ajella hienolla fillarilla, voi sinne tempopaikalle ajaa kelviäkin. Senverta autoja, että ainahan jotain voi vaikka käydä. Ja ei käy autolle, vaan sille hienolle fillarille. Juuri tuollainen ylimielisyys "minä olen hieno maantiepyöräilijä enkä mene kelville" nimittäin ärsyttää autoilijoita kaikkein eniten, ruuhka-aikaan pyöräilijä tunkee autokaistoille vaikka hyväkuntoinen kelvi on vieressä ( joskus rauhalliseen aikaan 01 yöllä ei ehkä niinkään ärsytä).
Ken mahtoi ajaa kolmipyöräisellä tänä aamuna Malminkaarta pitkin kohti Malmin asemaa? Juuri kun olin päässyt pyörästä ohi, kuulin takaani paukahtavan suhahduksen. Taakse katsoessani kolmipyöräilijä kurkki huolestuneen näköisenä takarengastaan. En jäänyt auttamaan, koska minulla ei ollut mitään millä olisin voinut auttaa. Ja kukahan peesasi ohitukseni jälkeen Vanhalla Lahdentiellä etelään mentäessä Nikinmäen jälkeen useamman kilometrin verran? Heppu huikkasi kiitokset vedosta kun erkanimme Hakkilan paikkeilla.
Mikäs maantieporukka ajeli tänään klo 12 paikkeilla Naantalin suunnilla, Vantontietä pitkin Aurinkotieltä päin?
Tultiin avomiehen kanssa vastaan ja nostin lapasta ilmaan ja aika moni nosti takas :)
Tänään muutenkin oli aika ruuhkaa kelveillä ja maanteiden varsilla maantiepyöräilijöistä :cool:
Vähän myöhässä, mutta 21. päivä joskus 20:30 olin kaverin kanssa Förin laiturilla. Päädyttiin hetkellisesti rupattelemaan perusmukavia Turusta ja pyöräilystä keltaisella Meridan maastopyörällä liikkeellä olleen tuntemattoman kanssa. Jos kuulostaa tutulta, kiitän juttuseurastasi; oli mukava päätös pyörälenkille.
Kuka maasturikuski ajeli Kalkkivuorentiellä (Vanhaan Porvoontien alikulkutunnelissa) vastaan kalkkivuorelle päin ajellen? Itse tulin vastaan Cubella.
Tänään tuli taas joku maastokuski vastaan kuonomäentiellä (Klaukkala) noin 19.30 aikoihin. Oltiin vaimon kanssa liikenteessä tänään. Viimeksi vaimo ja juniori mukana. Mulla Trek jossa slicksit alla, musta paita ja shortsit. Jos tulet vielä vastaan niin pakko moikata kun alkaa jo "tavaksi" tulla ;-)
Vanhan Lahdentien kelvillä Keravasta etelään näin iltapäivällä seura-asuisia isiä ja junioripyöräilijöitä kai enemmän kuin viimeisen kolmen vuoden aikana yhteensä.
Sipoon kirkon tienoilla sivuutimme aamupäivällä pienen rinnakkain ajavan porukan; katseenvangitsijana toimi tuulitakki joka selässä olevan tekstin mukaan oli ilmeisesti matkamuisto Zoncolanilta.
Kuka tuli Talvikkitien alta siinä Poppelitien eteläpuolella radan puolelta Talvikkitien länsipuolelle noin klo 17.15 ja lähti pohjoiseen päin kevliä? Pitkähkö mies bibseissä ja repussa, joku maastopyörä tai sen tapainen alla. Mistä noita tunnistaa. Oli hyvänä jäniksenä Rekolan pohjoispuolelle asti kunnes putosin pidemmälle ja kääntyi metsän siimekseen tielle, jatkoin itse radan vartta. Kiitokset vetoavusta. :cool:
Kiitos kannustuksesta eilen, useampikin vastaantulija eilisellä Vantaalta Rusutjärven ympäri ja takaisin - lenkillä hymyili, tervehti ja kannusti (viimeksi mainittua kun pusersin naama punaisena ylämäissä, taisin näyttää siltä että kannustus on tarpeen :D). Tuli hyvä mieli ;).
Nimimerkillä se kirpun kokoinen nainen mustalla Konan cyclocrossilla, sisulla jos ei hyvällä kunnolla ;)
Sent from my iPad using Tapatalk
Eilen tuli Kullaanvuorella, absilta päin joku maastokuski vastaan, joskus noin 17.30-18.30 maissa.
Yllätyin vähän kohtaamisesta, kun oli ainoa maastokuski liikenteessä mun lisäksi, vaiks kiersin pernon ja pansion polut, sekä haunisten altaan ja kullaanvuoren :D
Muutama maastokuski Liesjärven Kyynäräharjulla ja myöhemmin Ilvesreitillä matkalla Räyskälään lauantaina ja sunnuntaina Poronpolun kautta Riihimäelle, oliko foorumilaisia?
Eilen illalla kahdeksan aikaan tavattu puoli-alakuloinen Banshee-kuski jolla oli taka-akseli katkennut. Toivottavasti kotimatkaan ei mennyt koko yötä ;) Terveisin xc-mies
Kuka oli eilen ajanut Sääksjärven uimarannalle Canyonin maantiepyörä katolla? Pirkasta tulossa ja Vätterniin menossa?
Kuka ajoi illalla Katariinantien kelviä triathlon-Cervelolla ja viihdytti lenkiltä palailevaa maantieporukkaa ja sen pirteäjalkaisimpia ajajia?
Kuka ajoi numerokyltillä varustettu maastopyörä katollaan Ylästöntietä? Kalenterista ei löytynyt kilpailua eikä harrastaton edes arvannut alalajia.
Lukeeko Tempokisun pyörän kyljessä Hed?
Sattuiko olemaan foorumilaisia mieshenkilö jonka kanssa oltiin samaan aikaan liikennevaloissa Satakunnantien ja Tampereentien risteyksessä. Tuntomerkeiksi mainittakoon On-One:n Fatty, punainen takki ja Giron harmaanmusta kypärä. Itse olin Canyonin kanssa liikenteessä.
Olin ajelemassa "minding my own business" -flowssa mielestäni kohtuullista vauhtia (mittari tais näyttää 32 km/h) Sysmä-Hartola tiellä 413 tänään kai puol kahden aikoihin, kun joku hurautti Look'in maantiepyörällä ohi sillai heittämällä... Sen hetkisellä jalalla ei ollut toivoakaan ees yrittää moiseen vauhtiin. :o Olitkos foorumilaisia?
Tänä aamuna Espoossa Jorvin lähellä Glimsintiellä taksitolpan lähellä tuli kaksi maantiepyöräilijää vastaan klo ~9 aamulla. Itse rullailin alamäkeä kahvitupaa kohti. Nyt on pakko mielenkiinnosta kysyä olivatko foorumilaisia ja kävivätkö he tekemässä hyvin aikaisen aamulenkin?
Olikohan Smo se herrasmies jota tervehdimme tuossa tänään noin klo 13? Meillä keltaisia ajopaitoja päällä
Nurmijärven Palojoella tuli tänään iltapäivällä vastaan neljän pyöräilijän ryhmä, josta mies huusi meille "forza, forza!". Liekö porukassa foorumilaisia? Ihan kivasti piristi lenkkiä, oltiin liikkeellä systerin kanssa, molemmat puna-mustissa kamppeissa.