"Oudon..näköisiä pitkä..tukkia.."
Printable View
"Oudon..näköisiä pitkä..tukkia.."
Meillä 13-v neiti minun lisäksi syö Metallicaa, systerin perheessä
2 aikuista ja 3 pienempää. Tuuppanpa ihmeteltäväksi:)
Sorry kun menee jo elvistelyn, mutta kyllä sattui työreissu Bilbaoon hyvään saumaan. Kotimaassa lunta ja täällä on puolestaan ollut poikkeuksellisen hyvät kelit. Ja nämä pyöräilyreitit, ihan mahtavuutta! Viime lauantaina ja sunnuntaina oli pidemmät lenkit. Tiistaina ja tänään tuommoiset kolmetuntiset työpäivän jälkeen. Varsinkin tänään oli huikeaa punnertaa hiukan isomman mäen päälle. Uh, ihanuutta!
Se, ettei ollut tuulilasi jäässä tänä toukokuisena aamuna[emoji1]
Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla
Bensan hinta mittarilla äsken... vain 1.409.
Soitto Kuntovarikolta. Pyöräsi on saapunut. Piti ihan etuajassa karata töistä, että pääsee heti testaamaan.
nih..
Skypen kautta käyty keskustelu Rouvan kanssa yhteyden pätkimisestä huolimatta.
Palaa kotiin Fairbanksista Äitienpäivän iltapäivällä, ehditään teinistön kanssa "säätää":)
Toinen oli tuo etupihan sinitiaspariskunta, hra sininen syöttää puolisoaan,
kun pesänrakennus vie kaiken ajan. Ruusupensaiden ja ritarinkannusten kirvat
ovat mainiota poikasruokaa.
Fairbanks, Alaska? Se on jo...komeeta! Ei mikään tavanomainen kaupparatsujen ja muiden Bryssel tai Singapore...
Sinisen värin täydellinen katoaminen kymmenen vuorokauden sääennusteesta ja siihen ilmestyneet kaksinumeroiset lämpötilalukemat.
Nauratti eilinen uutinen, että Virossa on enemmän täyssähköautoja kuin Suomessa.
Norjassa on 110 000. Ruotsissa 10 000. Suomessa 1000. Virossa 1200.
DNA:n puhelinpalvelukeskus on Joensuussa. Sieltä sitten soittelloopi tännään kun mulla on tuo 4G-netti, josko vähhän nopiampaa tarjottaisiin. Murteet. Mahottoman hienoja.
Se kun kaaduin aamulenkillä alamäkeen kovasta vauhdista (polulla tapahtui kun sarvet osuivat puuhun). Tarkemmin hyvä fiilis tuli siitä, että selvisin rytäkästä lähes säikähdyksellä. Mitä nyt niska on aika jäykkänä.
"Polkupyörää ei pitäisi ostaa ruokakaupasta," sanoi asiakkaani kun ihailimme menneiden aikojen kaunotarten rivistöä verstaallani. Tunturi 1977 Huretin ja Maillardin osilla, Crescent 1980 Sachsin osilla, Crescent 198x Shimanon 333-vaihteistolla. Tulin hyvälle tuulelle, kun asiakkaani ymmärsi vanhojen ja uusien pyörien laadun merkityksen ja toi huollettavien riviin jälleen yhden Sachsin Torpedon.
Lauantaina tulin hyvälle tuulelle, kun olimme kaupungin päivässä esittelemässä sähkö-Bakfietsiä. Oikaistiin lasten kanssa Hinkismäen poluille. Potkupyörä sekä 16-tuumainen olivat kokolailla äärirajoillaan möykkyisessä menossa. "Mennäänkö pururataa pitkin takaisin?" kysyin. "Ei kun polun poikki," vastasivat lapseni ja lykkäsivät dirttirataa ylöspäin. Voiko pienten maastopyöräilijöiden innosta tulla muulle kuin hyvälle tuulelle?
No, hyväntuuliseksi minua ei saa enää mikään; mutta hymyilytti kun luin Aamulehdestä "leikkitutkija" ( tutkii leikkiä siis...) Katriina Heljakan suosituksia että aikuisten pitäisi leikkiä ja yleensä kuulemma aikuinen tarvii leikkiin tavaraa. Että esimerkiksi kannattaa hankkia joku tavara - pehmolelu tai nukke - ja vaikka kuvata sitä eri paikoissa :D :D terapeuttista ja saa ilmaista itseään ja omia tuntojaan. KYLLÄ!
Samalla aukeamalla oli kyselyjuttu "Miten pääsen lomalla parhaiten irti töistä?" Sitä en lukenu, kun ei ole minkäänlaista ongelmaa asian kanssa. Vapaapäivinä päästä irti töistä. Töihinmenoon liittyvä jännittäminen on eri asia; ja siihen onkin vaikeampi löytää ratkaisu.
Kaavaehdotukseen tekemäni tärkein muistutus meni läpi ja kaava muuttui siltä osin kuin halusinkin. Jes! Ja voi stna kun tuo hallitus haluaa heikentää tätä valitussysteemiä.
Paikallisen Cannondalea myyvän ja huoltavan putiikin asentajan erinomainen palvelu.
Saapuneen navigaattorin akku näyttäisi toimivan kuten pitää. Olikin ihan uusi vehjes eikä vanha korjattuna. Pitää vielä viedä se ulkoilmaan taivasta katselemaan ja sanoa sille että "nouda!".
Voi ihanaa, pieni löytökisu Viitor Fonsecan paidan sisässä :D kansii katsoa video!
http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2017...52638_fd.shtml
Ihanaa, ihanaa... mä kuolen kun on niin ihanaa :D Sain nyt vihdoista viimein laiteltua Muskettisoturit season2 -dvd:n, tekstitystä ( englanti ainoo vaihtoehto) en saanut mutta ei sen niin väliä, mun suosikki-ukkelini deRochefort on vaan niin ihana. Ymmärrän kyllä ne kohdat ilman tekstejäkin :D Voi että, on se pienen ihmisen onni pienestä kiinni.
Reilu tunnin pyörälenkki auringonpaisteessa. Ja muutenkin mukava viikonloppu mm. itse grillatun ruuan merkeissä.
Takapihankin pönttö on saanut vuokralaiset kirjosieppopariskunnasta.
Mainio maantieporukkalenkki jolla kohdatut kylmät sadepisarat ja kastunet tiet eivät vieneet tippaakaan fiilistä keneltäkään.
Vastaan ajaneet Autohistoriallisen Seuran helatorstaiajoihin osallistuneet autot.
Kotona syöjää odottanut kesäkurpitsa-perunapaistos.
Olipa pitkästä aikaa mukavaa ajella (autolla) töihin, kun valtaosa työsuhdeskodailijoista ja muista liikennevammaisista oli pyhän vuoksi poissa kehäteiltä.
En silti aio alkaa työmatka-autoilijaksi.
Kevyt maastolenkura sopivan vinksahtaneessa seurassa.
Jatkuva kyselypeli -ketju...loistavia juonenkäänteitä henkeäsalpaavassa tahdissa sopivan tajunnanvirran säestämänä.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
1. Mahdollisuus pyöräillä töihin ilmaantui työpaikanvaihdoksen vuoksi ja tänään käytin mahdollisuutta ensimmäisen kerran.
2. Töiden jälkeen maastoon, tutulle pätkälle ja taas pohja-aika (omia aikojani vain vertaan) se jos mikä tekee tyytyväiseksi. Mihin tahansa vanhoista pätkistä oon tuon fillarin tuupannu, on se aina nopeampi kuin aiemmat fillarit.
3. Myös töissä oli mukavaa [emoji1]
Pitkästä aikaa kuulin satakielen laulavan.
Seppo Rädyn haastattelu Koti-Karjala -lehdessä.
Pihapuussa huilutteleva satakieli, sitä kuunnellessa menikin aika ihan huomaamati.
Minä & Luigi kuunneltiin kotimatkalla vähän 70-luvun hittejä ja tästä alkaa pikkuhiljaa kehittyä hyvin kaunis ystävyys. Ja Luigi on meitsin kesäkaara.
Hiidenkirnujentie pukkilasta askolaan, aurinkoinen päivä, myötätuuli ja uusi asfaltti. Täydellistä
Sent from my iPhone using Tapatalk